| | #1 |
| Competitive Bodybuilder | Opleiding
Dag dames (en heren Ik ben een beetje aan het zoeken op internet voor opleidingen als personal trainer etc. Ik heb gesolliciteerd bij verschillende sportscholen in Amsterdam om alvast te beginnen als receptioniste oid, zodat ik alvast een beetje in het wereldje zit. Ik zou graag verder willen dan dat en voor personal trainer/fitness trainer willen gaan. Nu ben ik aan het kijken naar de Opleidingen en ben ik terrecht gekomen bij o.a. Fit!Vak A en AALO personal trainer docent. Zijn er mensen die ervaringen hebben met deze opleidingen, eventueel meer er over weten of nog andere opleidingen weten. Diploma's worden toch overal wel vereist. Het is wel prijzig allemaal, dus ik moet maar echt snel een nieuwe baan vinden en hard gaan sparen :-( alvast bedankt.
__________________ Czech Ceska's Log! “The resistance that you fight physically in the gym and the resistance that you fight in life can only build a strong character.” |
| | |
| | #2 |
| Dutch Bodybuilder | Re: Opleiding
Ik heb ook de opleiding van Fitvak gedaan. Persoonlijk vond ik het wel een goede en leerzame opleiding, maar het is echt puur fitness. Maar het is zeker een goede basis om mee te beginnen. |
| | |
| | #3 |
| Competitive Bodybuilder | Re: Opleiding
Ben je verder nog doorgegaan met andere opleidingen? Wat miste je nog bij FitVak dan? Ik zit nu ook op de KNKF te kijken die klinkt ook wel interessant. Maar het komt letterlijk over als een dvd'tje bestuderen en dan examens afleggen..?
__________________ Czech Ceska's Log! “The resistance that you fight physically in the gym and the resistance that you fight in life can only build a strong character.” |
| | |
| | #4 |
Het is echt een opleiding om "normale" mensen te begeleiden, zoals huisvrouwen die wat willen afvallen enzo. Ik had graag meer over bb en krachttraining geleerd. Maar daar gaan ze volgens mij wat dieper op in bij de B oppleiding. Heb ook bij aalo opleidingen gedaan, maar dat is meer commercieel, dus hoe verkoop je jezelf en een product. |
| | |
| | #5 |
hm ok, blijft lastig, heb je wellicht iets gehoord over KNKF C-FT ? Dat is voornamelijk thuisstudie en qua prijs zeer rfedelijk. Ik snap alleen nou niet echt hoe het dan verder gaat, je krijgt dvd etc opgestuurd en gaat zelf leren, maar wanneer en hoe je dan een examen moet afleggen :-/ maar t klinkt wel vrij serieus http://www.knkf.nl/media/files/C-FTe...lement2006.pdf
| | |
| | #6 |
Nee, daar weet ik niets van. Maar mijn voorkeur gaat toch uit naar een persoonlijke opleiding, zodat je direct je vragen kwijt kunt als iets niet duidelijk is. En je krijgt er ook praktijk les, dat is een beetje moeilijk met een thuis studie. |
| | |
| | #7 |
Ja ok daar heb je wel gelijk in, maar het aanbod van de knkf klinkt wel erg proffesioneel. Maar als je je voorkeur zou moeten geven VitVak of aalo? tnx voor je reactie btw.
| | |
| | #8 |
Fitvak, geeft naar mijn idee meer theorie, zodat je veel meer begrijpt waarom je bepaalde dingen wel of niet moet doen, en hoe het lichaam werkt. Waar wil je de opleiding gaan doen? Ik heb hem in Barendrecht gedaan, en had echt goede leraren. |
| | |
| | #9 |
Naja zo dicht mogelijk bij Amsterdam, ik zag Almere staan dat is nog wel te doen, eventueel nieuwegein dacht ik ook nog.
| | |
| | #10 |
Ok cool. Ik wens je iig veel succes met je opleiding (welke deze ook mogen zijn). En laat effe weten hoe het gaat dan. |
| | |
| | #11 |
HEy, leuk om te lezen dat je iets anders gaat doen, plannen hebt! Lukt het een beetje iets te vinden in Amsterdam? Veel succes, hou ons op de hoogte
__________________ Log Sue log |
| | |
| | #12 |
| Ripped Bodybuilder Aangemeld: mrt 2007 Locatie: Nederland Geslacht: V
Stats: - - - Karma: | Re: Opleiding
Succes met een baan vinden. Echt gaaf als je deze opleiding gaat doen!
__________________ http://forum.dutchbodybuilding.com/f...tjuh83-215647/ |
| | |
| | #13 |
Nee momenteel is het een drama wat betreft werk vinden. Maar ik wil het zo snel mogelijk, en dan beginnen met een opleiding zodat ik eventueel mijn diploma heb voordat ik weer ga solliciteren bij een andere luchtvaart maatschappij. Dan wil ik vliegen en personal training er naast doen. Maja leuk bedacht allemaal nu nog waar maken
| | |
| | #14 | |
| Huge Freak Aangemeld: nov 2008 Locatie: rechts van je Leeftijd: 30 Geslacht: V
Stats: 1m59 - - Karma: | Re: Opleiding
Citaat:
Beter iets te hoog gegrepen doelen dan te makkelijk...
__________________ You ain't somebody till you stop being a nobody. So be the somebody nobody expected you to be. Start something... | |
| | |
| | #15 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: jan 2005 Locatie: Nederland Geslacht: V
Stats: Karma: | Re: Opleiding
Waarmaken kan sneller als je denkt. Zelf Fitnestrainer A gedaan van Fitvak in Nieuwegein. 20zondagen "school", zelfstudie thuis en stage, dus met 6maand klaar en op mijn stage plek aangenomen. Ook opgegeven voor Fitnestrainer B die gaat in op specefieke doelgroepen en dus ook bb, maar er was te weinig animo dat ik op een wacht lijst ben gezet, helaas nooit meer wat van weer gehoord. Aerobics A gedaan bij Aalo, maar toch vond ik daar de begeleiding, inhoud en informatie minder, maar dat kan met fitness opleiding bij hun wel beter zijn dat weet ik dan niet. Veel succes met uitzoeken, ik zou zeggen gewoon wel beginnen en gaan doen. Als je het echt wilt dan kom je er wel. Succes
__________________ Leer alsof je voor altijd blijft leven, leef alsof je morgen gaat sterven. |
| | |
| | #16 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: dec 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 32 Geslacht: V
Stats: 1m68 75kg 29% Karma: | Re: Opleiding
He hoe zit het hier mee eigenlijk??
|
| | |
| | #17 |
Haha zo lekkere bump geef je aan dit topic. Maar ik wil het nog steeds erg graag doen! Probleem is alleen mijn werk. Hoewel ik probeer via iemand wellicht de opleiding te gaan volgen via een sportschool die bij FitVak staat ingeschreven dan zijn de kosten ook een stuk lager. Maar goed probleem is dat weer dat ik waarschijnlijk voor die sportschool moet werken (of tijdelijk) en dat in combi met deze baan... pff. Moet ik mn baan die ik nu heb dan weer opgeven? Ik weet het allemaal niet.
| | |
| | #18 |
| Cool Novice Aangemeld: jan 2010 Locatie: Nederland Geslacht: V
Stats: 1m68 79kg 29% Karma: | Re: Opleiding
Waarom zou je de baan die je nu hebt opgeven dan? Is het niet te combineren anders? Zolang je maar niet het gevoel hebt 7 ballen hoog te moeten houden.
|
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| opleiding |
| Topic opties | |
| |