| |||||||
| Registreren | Forumregels | FAQ | Ledenlijst | Sociale groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer forum als gelezen |

![]() |
| | Topic opties |
| | #1 |
| Novice Aangemeld: okt 2008 Locatie: Nederland Geslacht: M
Stats: Karma: ![]() | NK bodybuilding 2008 Beverwijk
Ook van de deelnemende dames aan het NK in Beverwijk zijn foto's te bezichtigen te bestellen of te downloaden op http://www.oypo.nl/john-van-de-velde Veel kijkplezier, Jovel |
| | |
| | #2 |
| Fighter Aangemeld: apr 2003 Locatie: .... Geslacht: M
Stats: 1m77 82kg 7% Karma: ![]() | Re: NK bodybuilding 2008 Beverwijk
Whahah check die superdude foto van g-men op pagina 2. Hoezeo blue steel?
__________________ “That little fucker hit me with a Hadukan or something” |
| | |
| | #3 |
| Ripped Bodybuilder Aangemeld: mei 2008 Locatie: Nederland Geslacht: M
Stats: Karma: ![]() | Re: NK bodybuilding 2008 Beverwijk
|
| | |
| | #4 |
| Huge Freak Aangemeld: jul 2007 Locatie: Noord-Holland Leeftijd: 51 Geslacht: V
Stats: 1m63 56kg 23% Karma: ![]() ![]() ![]() | Re: NK bodybuilding 2008 Beverwijk
Ik vond dat de fitness dames een veel te hoog bf% hadden, alleen de 50+ dame was droog...
__________________ Vorm je lichaam, dat is een weldaad voor je geest! |
| | |
| | #5 |
| Huge Freak | Re: NK bodybuilding 2008 Beverwijk
Zitten heel wat goede foto's tussen. @ G-men hij out bluesteeled Jonko
__________________ Join "The DBB Traps Squad" : Oversized Traps for the win! Members: Masallah, Trasher, Steph@n, SuperKnurft, Willy7(RIP), TheNose, Saa, Animallegs, sanca, Raoul Duke, Xto, Choker, guardian en Sgtmossad... Steph@n zegt: jij zit zeker op dbb?!? ... zie het aan je traps! |
| | |
| | #6 |
| Freaky Bodybuilder | Re: NK bodybuilding 2008 Beverwijk
![]()
__________________ 20jr | 1,90m | 90kg Traint sinds maart '07 Mijn clean bulk progressie Mijn resultaat jaartje Rippetoe's The Enslaved Sculptor Today is a major oppurtunity to grow |
| | |
| | #7 | |
| Novice | Re: NK bodybuilding 2008 Beverwijk
Citaat:
| |
| | |
| | #9 |
| ..:: evil bunny ::.. Aangemeld: sep 2006 Locatie: Amsterdam Leeftijd: 26 Geslacht: V
Is dat de dame op o.a. de laatste en een na laatste foto? Die is ook niet meer helemaal naturel lijkt me.. Ik vind de dames eerlijk gezegd niet heel erg bijzonder.
__________________ Living in my own little world. DBB-chick van het jaar 2007/2008 DBB-slet van het jaar 2007/2008 |
| | |
| | #10 | |
| Huge Freak Aangemeld: jul 2007 Locatie: Noord-Holland Leeftijd: 51 Geslacht: V
Stats: 1m63 56kg 23% Karma: ![]() ![]() ![]() | Re: NK bodybuilding 2008 Beverwijk
Citaat:
Gelukkig was het van hun nog wel duidelijk dat ze aan een bodybuilderswedstrijd meededen ![]() Ik zat dus voor de 3de achtereenvolgende keer in het publiek, maar deze keer was het niveau bij de dames in de fitness klasse echt bedroevend. Over de hele linie waren de dames al niet echt super, maar bij de fitness was alleen de 50+ dame goed droog. De rest was niet droog en hadden ook geen spieren... Ik vroeg me echt af wat hun bezielde om op het podium te gaan staan ![]() Bij de mannen was dat wel anders, op een enkeling na.
__________________ Vorm je lichaam, dat is een weldaad voor je geest! | |
| | |
| | #11 |
| Cool Novice Aangemeld: aug 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 36 Geslacht: V
Ieder jaar is het niveau anders (mannen en vrouwen) en vergeet niet dat het een beginnerswedstrijd is. Ik heb niet één dame gezien bij de YBF waarvan ik kon zien dat ze niet naturel is; alleen iemand van de wabba. Denk dat als ze niet naturel waren geweest ze er anders hadden uitgezien. Ik heb respect voor iedereen die een podium opstapt en er op zijn/haar manier keihard voor heeft gewerkt. |
| | |
| | #12 | |
Citaat:
zo zag het er niet uit........
| | |
| | #13 |
| Novice Aangemeld: aug 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 23 Geslacht: V
Ik ben er ook geweest, ik heb echt me ogen uitgekeken, maar dit was dan ook nog maar mijn eerste keer op zon wedstrijd. Ik moet zeggen er was een vrouw bij, ik dacht fitness klasse, die was echt strak ! die was heel mooi. nr 39, jammer dat er niet een goede full body foto op staat. Er zaten ook meiden bij die niet droog waren en eentje die snapte ik niet waarom die er uberhaupt was... die had gewoon een buik. Maar voor iedereen die er stond, diep respect...
__________________ ------------------------------ Those who do not find time for exercise will have to find time for illness. |
| | |
| | #14 |
| Novice Aangemeld: feb 2008 Locatie: Nederland Geslacht: V
Stats: Karma: ![]() | NK bodybuilding 2008 Beverwijk
Voor mij was het mijn eerste wedstrijd, wilde de ervaring opdoen en leren voor de volgende keer, eens moet het de eerste keer zijn. Mijn bf was 10,5 % Ik vond het doodeng en mijn muziek stopte te snel dus was helemaal van mijn stuk, stond te trillen terwijl ik me weer om moest kleden, jemig. Mijn bovenkant was droog maar helaas de onderkant nog niet, maar dat wist ik, ik vond het ook jammer maar ik heb een geweldige dag gehad en heel veel geleerd. Ik weet nu waar ik de volgende keer op moet letten en hoe het voelt op het podium. Groetjes van Leocadia. |
| | |
| | #15 | |
Citaat:
10.5% vind ik behoorlijk goed zichtbare six-pack? Het is ook zeker doodeng om te poseren, en net wat je zegt: nu weet je pas goed waar je op moet letten! Heel veel succes de volgende keer!
| | |
| | #16 |
| Monstrous Giant | Re: NK bodybuilding 2008 Beverwijk
__________________ WERELDKAMPIOEN BODYBUILDING WFF SUPERBODY tot 30 jaar Sterkste man van NL 2009 9e Sterkste man van NL 2010 8e RPB promomovies: http://www.youtube.com/watch?v=wSuJVuvzSCI http://www.youtube.com/watch?v=Q9RIeEkcuiU Sterk worden is geen kunstje, er zijn geen geheimen, het komt niet uit een potje, het is vooral wilskracht. OHHH ja de opmerking: "kei gaaf man, die kin zo ut spartacus komuh" -105 kg strongman, 140log, 420yoke, 320DL |
| | |
| | #17 |
Nee ik zat in fitness performance, dat vond ik al een verassing!! Thanks, het was zeker een lering, je weet niet wat je moet denken of voelen als je daar nog nooit hebt gestaan, het was echt heel bijzonder ![]() Ik ben een tijd ziek geweest en was nu sinds drie maanden genezen om het zomaar te zeggen, dus voor mijn gevoel had ik al gewonnen en dat ik daar kon staan was zo gaaf. Laatst aangepast door leocadia : wo 12 nov 2008 om 23:11 |
| | |
| | #18 | |
Citaat:
Stond ook die klasse in 2005! Ik had precies hetzelfde gevoel al wat jij nu omschrijft
| | |
| | #19 |
Top!!!!!!!!!!!!!! Hoe is je shape nu? |
| | |
| | #20 |
De shape is prima, maar zoals gewoonlijk is mijn bf% te hoog ![]() Vind ik dus, hé! Ik zit rond de 19%, en eigenlijk wil ik gewoon een keer(alleen voor mezelf) naar de 12 tot 14% gaan. Maar ik zeg je eerlijk , dit gaat niet lukken met de komende decembermaand...![]() In januari wil ik ervoor gaan, omdat ik half mei 4 weken vakantie heb. Strak op het strand! Spiermassa is gewoon goed, dus het gaat puur om het cutten. Ik eet op dit moment wel schoon om met de feestdagen niet te erg uit vorm te raken. Ben jij nog schoon aan het eten, of ben je even op krachten aan het komen?
__________________ Vorm je lichaam, dat is een weldaad voor je geest! |
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| 2008, beverwijk, bodybuilding |
| Topic opties | |
| |