| | |||||||
| Forumregels | Registreer | FAQ | Doneren | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Post's van vandaag | Markeer Forums als Gelezen |
![]() |
| | LinkBack | Onderwerp Opties | Weergave Modus |
| | #21 |
| Advanced Bodybuilder Geregistreerd: Apr 2006 Locatie: Tussen de makefiles Leeftijd: 35 Geslacht: V
Karma Power: 5 | Sterk hoor, mooie prestaties! Ben heel benieuwd naar je log en verdere ervaringen. Succes ermee.
__________________ ------------ Never believe what they say, verify for yourself. Who are they? They are the 'they' in they say, they think and they believe. For me I'm I, for you I'm they. |
| | |
| | #22 |
| Competitive Bodybuilder | Leuk verhaal om te lezen MissF. Je hebt het hartstikke goed gedaan en ik wens je veel succes bij de komende wedstrijden. |
| | |
| | #23 | |
| Advanced Bodybuilder | Citaat:
Maar wat ik heb gegeten? 's avonds na de wedstrijd om 23.00 sate schotel; br. shoarma en br.kaassouffle.. Volgende 2 dagen veel koeken, cakejes, chocolade, chocolade melk, hutspot met worst, spekjes en jus; 5 krentebollen met kaas; fruithapjes; kipburger met patat en halfvolle melk; chips, noten, 6 broodjes met vleeswaar en roti.. Vanaf dinsdag 5 dec ben ik om 17.30 schoon gaan eten met op woensdag en donderdag nog 1 junkmaaltijd (woe: long chicken met twisted fries en ketchup en don: tussen de middag een br. kaassouffle met pindasaus).. Op mijn junkdag (zaterdag) heb ik als avondeten 4bruine tosti's met kaas en gegrilde ham (erg ven dorst na afloop, ben het zout niet gewend) en 2 witte boterham met pindakaas.. Heerlijk!! | |
| | |
| | #24 |
| Advanced Bodybuilder | P.S. In welke klasse stond je dan, want ik zie er geen Corrie bij staan, dus neem aan dat dat dan niet je echte naam is.. |
| | |
| | #25 |
| Advanced Bodybuilder | Oh ja, vergeet te vertellen dat Anja en ik de koppen bij elkaar hebben gestoken en hebben besloten om de volgende wedstrijden in 2007 te gaan doen: 8 april Eemonds Cup Delfzijl 27 mei NAC Holland Den Haag 14 okt YBF natural Beverwijk Verder nog een hoop werk aan de winkel, maar daar hou ik jullie van op de hoogte.. Ik zal tot 2 januari het volgende trainingsschema hebben: Maandag: full body 2/3 oefeningen per spiergroep + buik/kuiten Dinsdag: full body 2/3 oefeningen per spiergroep + buik/billen Woensdag: Rug en schouders + buik/kuiten Donderdag: Borst en armen + buik/billen Vrijdag: Benen Zaterdag: Rust/massage Zondag: RPM en BodyPump lesgeven Voor elke training 30min cardio, behalve vrijdag (geef ik RPM voor KT) |
| | |
| | #26 |
| Preparing for N.K. 2009 | Nice story,zeer interessant en educatief,veel succes bij je komende wedstrijden!!!
__________________ http://www.basicgym.nl/ Bodybuilding happens in a gym where an individual pits his strength and will against resistance,to literally create a bigger and/or better version of his physical self. I said no to steroids...but they just wouldn't listen. |
| | |
| | #27 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Aug 2004 Locatie: Nijmegen Geslacht: V
Karma Power: 7 | Echt leuk dat je wat over jezelf verteld en hoe je tot je wedstrijdshape bent gekomen. Ik wilde ook net gaan vragen of je wat foto's kon posten van hoe je veranderd bent, maar dat heb je gelukkig al gedaan. Wat een verschil zeg als ik die foto's bekijk die je hier gepost hebt en dan bekijk hoe je er op het podium bijstond! Ben zeker benieuwd naar je log, hoop dat je ook nog wat meer over je wedstrijdvoorbereiding vertelt qua dieet en training. Heel veel succes! |
| | |
| | #28 |
| Cool Novice Geregistreerd: Feb 2006 Locatie: Breda Geslacht: V
Karma Power: 3 | Ik ben 4e geworden in jou klasse Corina, maar de meeste van de forums noemen me Corrie O ja nu ik eraan denk, je vriendin heeft foto's van ons backstage gemaakt, wil je die sturen, ik heb van jou ook heeeeeeeeeeel veel foto's. Die staan op Anabolic Resource - Hét Bodybuilding Forum!!! En ik heb er nog meer, stuur maar een pm als je er nog meer wil hebben. Ik heb btw ook veel gevreten hoor, ik kom maar niet terug op mijn normale schema. |
| | |
| | #29 |
| Cool Novice Geregistreerd: Feb 2006 Locatie: Nederland Leeftijd: 18 Geslacht: M
Karma Power: 0 | Echt bruut respect Al tijd weer enorme motivatie als ik dit soort verhalen lees. Heel veel succes |
| | |
| | #30 |
| Advanced Bodybuilder | |
| | |
| | #31 |
| Huge Freak Geregistreerd: Apr 2003 Locatie: Iceland Geslacht: V
Karma Power: 39 | Ik ben ook benieuwd naar het vervolg. Leuk om te lezen en heel veel succes.
__________________ I do very bad things, and i do them very well... |
| | |
| | #32 | |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Aug 2004 Locatie: Nijmegen Geslacht: V
Karma Power: 7 | Citaat:
Vind 't gewoon altijd interessant om te lezen hoe vrouwen zich voorbereiden voor wedstrijden. | |
| | |
| | #33 |
| Moderator Geregistreerd: Sep 2006 Locatie: België Leeftijd: 24 Geslacht: M
Blog Berichten: 2 Karma Power: 60 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Hey Je vroeg in mijn "vel teveel topic" naar wat ik nu doe om af te vallen. *niet meer snoepen (chocolade, koekjes...) *geen Quick, Mcdonalds, Frituur, Kebab *Ik eet 's morgen ontbijtgranen of een boterham met kaas *' s middags eet ik wat moeder maakt * voor het trainen pasta met een weinig saus, boterhammen of iets anders *na het trainen een boterham of een overschotje (stukje kip...) *Ik train minimaal 4 maal de week, meestal 5 a 6 keer. Ik volg deze trainings split: maandag Borst dinsdag Benen woensdag rug donderdag shouders vrijdag armen zaterdag moest ik een dag gemist hebben dan recupereer ik deze hier of ik doe wat cardio. alle dagen een beetje buik en 30 a 45 minuten cardio na de KT. buik doe ik alledagen en onderrug op zaterdag of op arm dag. Ben nu 6 kg kwijt op net geen 2 weken. K ga nog een 10 uurtje zien in te lassen en een shake na de training. Jij hebt precies geen last gehad van vel teveel. Mooie resultaten doe zo verder. Greetz |
| | |
| | #34 |
| A.K.A. M a r c e l Geregistreerd: Jun 2005 Locatie: ♥♥-NL-♥♥ Geslacht: M
Karma Power: 60 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | damn!
__________________ Sticky: Trainingsmethodes Plan voor Gewichtstoename + krachtvoeding! TVDW: Benen trainen! Sticky: tienerbodybuilding |
| | |
| | #35 |
| Advanced Bodybuilder | Afgelopen twee weken beetje druk gehad met van alles en nog wat.. Nu even een weekje vrij en kan ik mijn logboek ook even bijwerken.. Laatste keer had ik tot 12 december op de hoogte gesteld.. Dieet tot 24 december: M1: 50gr HO + 30gr WHEY + 20gr rozijnen M2: 4 rijstwafels, 2 met honing + 20gr WHEY M3: 150gr kip + 100gr groente + 50gr rijst + 12 cashewnoten ongez. (2x per week kip vervangen voor 100gr zalm, dan geen cashewnoten) M4: 6 eiwitten + appel + 4 rijstwafels, 2 met honing M5: 100gr kip + 150gr groente + 50gr rijst M6: 30gr WHEY + appel M7: 5 eiwitten of blik tonijn (water) + 30gr rijst + 2 ananasschijven (vers of op eigen sap) M8: 30gr WHEY + 20gr Nutrix + 20gr rozijnen |
| | |
| | #36 |
| Advanced Bodybuilder | Zaterdag is mijn junkdag.. dan zorg ik dat ik M1 en M8 aanhou, maar dan iets meer HO/Nutrix en rozijnen.. Ik vind het gewoon lekker.. gedurende dag probeer ik wel om de 2 en half uur te eten, aangevuld met shake of aminozuren.. Vanaf 18 december merkte ik dat de feestdagen eraan kwamen.. Anja had me al gezegd dat ik me geen zorgen hoef te maken als ik hier en daar niet helemaal aan het dieet kon/wilde houden en zeker met kerst ervan moest gaan genieten.. Vanaf 2 januari gaat de riem aan en is er geen ruimte meer om te smokkelen.. Dus met dit in mijn achterhoofd, hier en daar gezondigd, maar met mate.. Wil niet meer het gevoel van de allereerste junkdag ervaren, waar ik echt ziek van mezelf werd door alles wat ik zag naar binnen te stoppen!! Zo heb ik een woensdag (20dec) een portie kibbelingen (zonder kruiden) met beetje rav.saus genuttigd.. Vrijdag 22 dec had ik een kerstontbijt van werk, waardoor ik mijn schema een beetje heb aangepast.. Zie hier.. M1 (05.30) 2rijstwafels + 20gr WHEY M2 (07.00) 9rijstwafels, 5met kipfilet, 4 met 30gr Old A'damkaas + glas jus d'orange + 2 eiwitten M3 (10.00) zoals M1 normaal, vanaf daar gewoon M4 t/m M8.. Ook 24 dec (na 23dec-->zaterdag/junkdag) wat kleine toevoegingen 16.00 een Milky Way; bij M5 + 4mini loempia's en als toetje 100gr Turkse yoghurt (10%vet) met theelepel honing; om 21.30 nog 15 ongez cashewnoten.. |
| | |
| | #37 |
| Advanced Bodybuilder | Vandaag en morgen kerst, dus eet ik waar ik me goed bij voel.. Het dieet voelt goed, dus zal hoogstw dit gewoon zijn met iets minder koolh (geen honing, minder rijst ed) zijn bij de meeste maaltijden, want om 18.00 uiteten bij de Mexicaan (jammie, tortilla's met verschillende vullingen).. M6 zal er hierdoor bij inschieten, maar dan zou ik ook ontploffen denk ik zo.. M7 (zonder rijst) en M8 moeten wel gaan lukken.. Iedereen fijne dagen en spreek jullie na de kerstdagen hoe ik het ervanaf heb gebracht.. Hoe is het bij jullie gegaan? |
| | |
| | #38 |
| Advanced Bodybuilder | Ik walg van mezelf vanavond!!! Heb gewoon 6 chocolaatjes (zeebanket) naar binnen gewerkt..... Had me zo goed gehouden de kerstdagen en dan op het laatste moment toch een zwak moment.. Klotezooi!!!!
__________________ 20/09/06: 49,5kg; bf12,8%; 1,63m (start) 08/04/07: (Rotterdam Cup- 2e Figure) 27/5/07: 54kg; bf 8,7%(NAC Holland- 1e Figure A en C wedstrijd) NIEUW 14/10/07: 51kg; bf 7%(YBF- 2eAthletic klasse) mijn logboek http://forum.dutchbodybuilding.com/f...logboek-89949/ mijn galerij met voortgangsfoto's http://www.dutchbodybuilding.com/gal...0/ppuser/26719 |
| | |
| | #39 |
| Dutch Bodybuilder | 6 chocolaatjes maak je niet druk meid beter 6 dan de hele doos, gewoon lekker verder gaan gaat je zeker lukken. |
| | |
| | #40 |
| Advanced Bodybuilder | ja, maar als jezelf heb gezegd geen suiker.. dan geen suikers.. Was gewoon een zwak moment.. En daar moet ik van leren! En gewoon nog sterker in mijn schoenen staan.. Elke keer Eemond Cup in gedachte houden en niet zo van blij dat het niet de hele doos is.. Waren er gelukkig niet meer, anders waren die waarschijnlijk opgegaan.. Dus voelt wel degelijk als hele doos op!! Miscchien streng voor mezelf, maar heb mezelf ook hoog doel gezet, dus.............
__________________ 20/09/06: 49,5kg; bf12,8%; 1,63m (start) 08/04/07: (Rotterdam Cup- 2e Figure) 27/5/07: 54kg; bf 8,7%(NAC Holland- 1e Figure A en C wedstrijd) NIEUW 14/10/07: 51kg; bf 7%(YBF- 2eAthletic klasse) mijn logboek http://forum.dutchbodybuilding.com/f...logboek-89949/ mijn galerij met voortgangsfoto's http://www.dutchbodybuilding.com/gal...0/ppuser/26719 |
| | |