Ga Terug   DutchBodybuilding.com Forum > Specifieke Topics > Vrouwen Fitness en Bodybuilding

Antwoord

LinkBack Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Weergave Modus
Oud 10 December 2006, 20:02   #1
Advanced Bodybuilder
Elite Member

MissF's Avatar

Leeftijd: 28
Geslacht: V
Karma Power: 9
MissF is herboren in de Mens realmMissF is herboren in de Mens realmMissF is herboren in de Mens realmMissF is herboren in de Mens realm
Bekijk Galerij (38 foto's)
Thumbs up MissF's achtergrondverhaal en logboek

Allereerst wil ik zeggen dat ik het onwijs gaaf vind dat mensen een verslag bijhouden op het forum, ik heb in mijn omgeving niet veel mensen waar ik hier echt over kan praten en ervaringen kan uitwisselen, dus vind het echt hartstikke leuk.. Hier dan ook mijn verslag..

Afgelopen zondag was mijn eerste wedstrijd en ben nu 3maanden met Anja bezig.. Het heeft zijn vruchten afgeworpen, al zeg ik zelf.. Ik ben heel blij met mijn derde plek en weet nu waar ik aan moet werken om volgend jaar er met de bekers vandoor te gaan..

Zes jaar geleden ben ik begonnen met de ommekeer, na een rake opmerking van mijn Korfbaltrainer.. In een groep van 40 man, zegt hij gewoon recht door zee dat ik superdik ben geworden.. Had een gewicht van 80 kg, nadat ik drie maanden in Engeland stage hab gelopen zonder sport en heel veel bier, fish and chips, etc..

Na deze opmerking en mijn eerste korfbal training, waar ik ongeweer dood ging voor mijn gevoel, ben toen begonnen met Slimfast.. Dit heb ik 2,5 jaar streng gevolgd en woog toen 52kg, maar met een vetpercentage van 26,8%. Ik ben toen doorgegaan met Slimfast, maar daarnaast ook meer krachttraining gaan doen.. Ik ging in 2003 werken bij Fitness First en ging daarbij lesgeven (4uur in de week RPM en BodyPump) en leerde meer van voeding door het boek "Wat je eet ben je zelf, van Gilian McKeith" te lezen en toe te passen.. Hier merkte ik dat mijn stofwissling omhoog ging.. Toendertijd nam ik alleen Slimfast als ik echt niet in staat was mijn gezonde voedsel te nemen of weinig tijd had..

Dus van 2003-2005 zag ik mijn bf% van 26,8% naar 15,9% gaan met nog steeds een gewicht van 51-53kg.. Begin 2006 had ik mezelf een doel gelegd dat ik voor het einde van het jaar een fitnesswedstrijd wilde meedoen.. Ben gaan kijken op internet en kwam uit bij YBF in Beverwijk.. Een jaar de tijd, dat moest lukken.. Ben toen met een vriendin, ook een PT'er, aan de slag gegaan.. Maar haar moest ik 30euro per keer betalen en dat kwam dat op 90euro per drie weken.. Dit werd me te duur en merkte ook dat het resultaat beetje uitbleef.. Ze zou ook mijn eten doen maar kreeg geen schema, ze zei alleen dat wat ik at ok of niet was.. Maar er zat niet een echte structuur in..

Toen ik de site van YBF bekeek, kwam naar voren van het poseren en een routine maken.. Daar moest ik iemand voor gaan vinden want Els (PT'er) had nog nooit wedstrijdatleten begeleid en weet al helemaal niets van poses en routine.. Dus ben in de zomer gaan kijken wie ik daarvoor kon benaderen.. Ik kwam uit bij Saskia Salemink van de Natural Health Company.. Ik kwam in contact met haar en ze wilde me ook wel begeleiden voor de wedstrijd en eten, maar vroeg daar 200 per maand voor en de routine en poses zou ik dan van Anja krijgen, want die hielp haar ook altijd..
Maar omdat Saskia ook aan het trainen was voor internationale wedstrijden werden de afspraken steeds vooruit gezet.. Ik ben toen wel met Anja gaan poseren en voor een routine gaan kijken..

Half september 2006 is het inmiddels..
Anja zegt tegen me, dat zoals ik nu omga met de voorbereiding ik het wel kan schudden.. Dat was even schikken!! Ik dacht dat ik goed bezig was.. Dus ik vraag haar naar de mogelijkheden.. Ze zegt: je kan op de manier doorgaan zoals je nu doet! Je kan stoppen of ik kan je een totaalpakket bieden, maar dan geef ik je geen garanties dat het ook gaat lukken.. Ik werk met meer atleten en ik vraag veel van ze, omdat ik ook veel geef!! Bang in your face..

Maar toen gevraagd wat dit totaalpakket inhield en gelijk ja gezegd.. Ik kon de woensdag erop proefdraaien met DavyO die ze op dat moment al voorbereidde op de YBF.. Zwaarste training, benen.. Ik kwam erdoorheen en toen ging ze twee weken op vakantie.. Ze gaf me een dieet en die zou na tien dagen lager worden om te zien wat voor een invloed het op mijn lichaam had, er moest nog veel aan gebeuren..

Bij terugkomst van Anja, heb ik haar gelijk gemaild dat als dit dieet zoals het nu is nog 10weken zo laag is en lager wordt ik er echt mee moest stoppen, want ik zag mijn lichaam onder me vandaan glijden.. Ik heb echt tot het laatste moment strikt aan dieet gehouden, maar ze had echt niet langer weg moeten blijven.. Ze mailde terug dat ze me 's avonds zou bekijken en eventueel wat kleine aanpassingen zou geven..
's Avonds schrok ze zich echt te pletter.. In twee weken tijd, was ik al wedstrijd klaar, had alleen de massa nog niet!! Dus gelijk vanaf de volgende dag ongeveer het 3-dubbele waar ik geeindigd was.. Dat was op dat moment echt veel, maar gelukkig wende mijn lichaam snel..

De eerste meting die Anja bij me deed op 20 sept 2006 was 49,2kg en 12,9%bf.. Gedurende de trainingen en een week voor de wedstrijd was het 52,5kg en 7,7%bf

Status met de wedstrijd was 49,8kg en 7%bf.. Nu een week na de wedstrijd 55,4kg en ??%bf (Anja heeft nog niet gemeten) Maar morgen ga ik weer beginnen met trainen.. Joepie!!!!

Nou het is een heel lang verhaal geworden.. Kwamen net vrienden langs die gefilmd hebben tijdens de wedstrijd.. Was echt leuk.. Maar zag nu wel goed waar ik aan moet werken.. Dit zag ik al met foto's, maar mijn routine had ik natuurlijk niet gezien..

Groetjes MissF
MissF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 December 2006, 20:10   #2
Puny human
Elite Member

maniac's Avatar

Geslacht: M
Karma Power: 60 maniac heeft Karma uitgeschakeld
Mooie prestatie heb je neergezet. Respect voor het harde werk en de moeite die het je gekost heeft.

"Religion is regarded by the common people as true, by the wise as false, and by the rulers as useful"
maniac is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 December 2006, 20:34   #3
Colossal Veteran
Powerlifter Strongman Gewichtheffer

roxxe's Avatar

Leeftijd: 26
Karma Power: 60
roxxe is een Sotapanna - eerste graad van verlichting bereiktroxxe is een Sotapanna - eerste graad van verlichting bereiktroxxe is een Sotapanna - eerste graad van verlichting bereiktroxxe is een Sotapanna - eerste graad van verlichting bereiktroxxe is een Sotapanna - eerste graad van verlichting bereikt
Karma CrownKarma CrownKarma Crown

Bekijk Galerij (6 foto's)
alle situaties tegengekomen precies , je hebt er veel uit geleerd respect

DBB Adults

I am the Alpha and the Omega, the First and the Last, the Beginning and the End
roxxe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 December 2006, 20:40   #4
Ripped Bodybuilder
Elite Member

happymar's Avatar

Leeftijd: 37
Karma Power: 28
happymar is DBB's Karma Kinghappymar is DBB's Karma Kinghappymar is DBB's Karma Kinghappymar is DBB's Karma Kinghappymar is DBB's Karma Kinghappymar is DBB's Karma Kinghappymar is DBB's Karma Kinghappymar is DBB's Karma Kinghappymar is DBB's Karma Kinghappymar is DBB's Karma King
miss F echt fantastisch dat je al zo hoog bent geeindigdt .
Gefeli en ik hoop dat je ooit die nr 1 kan pakken ...
succes en welkom ......
happymar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 December 2006, 20:41   #5
Freaky Bodybuilder
Elite Member

DavyO's Avatar

Leeftijd: 29
DavyO is DBB's Karma PresidentDavyO is DBB's Karma PresidentDavyO is DBB's Karma PresidentDavyO is DBB's Karma PresidentDavyO is DBB's Karma PresidentDavyO is DBB's Karma PresidentDavyO is DBB's Karma PresidentDavyO is DBB's Karma PresidentDavyO is DBB's Karma PresidentDavyO is DBB's Karma PresidentDavyO is DBB's Karma PresidentDavyO is DBB's Karma PresidentDavyO is DBB's Karma PresidentDavyO is DBB's Karma PresidentDavyO is DBB's Karma PresidentDavyO is DBB's Karma PresidentDavyO is DBB's Karma PresidentDavyO is DBB's Karma PresidentDavyO is DBB's Karma PresidentDavyO is DBB's Karma President
Stuur een bericht via MSN naar DavyO Send a message via Skype™ to DavyO
Mooi verhaal MissF Repect voor hetgeen je al bereikt hebt en je gaat nog veel meer bereiken in de toekomst met deze instelling.

Ik ben trots op je maatje, je hebt het SUPER gedaan, 3de plaats is niet niks en volgende keer ga je met de grootste beker naar huis. Dat ben ik ook van plan volgende keer, ik heb nog flink wat punten om aan te werken. 14 Oktober 2007... YBF here we come again

Bulking mode :)

8e plaats YBF NK Naturals 2007 Heren Body Athletic
4e plaats YBF NK Naturals 2006 Heren Body Athletic

Sociale Groep : Den Haag
DavyO is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 10 December 2006, 21:21   #6
Monstrous Giant

RobertHosper's Avatar

Leeftijd: 27
RobertHosper is DBB's Karma EmperorRobertHosper is DBB's Karma EmperorRobertHosper is DBB's Karma EmperorRobertHosper is DBB's Karma EmperorRobertHosper is DBB's Karma EmperorRobertHosper is DBB's Karma EmperorRobertHosper is DBB's Karma EmperorRobertHosper is DBB's Karma EmperorRobertHosper is DBB's Karma EmperorRobertHosper is DBB's Karma EmperorRobertHosper is DBB's Karma EmperorRobertHosper is DBB's Karma EmperorRobertHosper is DBB's Karma EmperorRobertHosper is DBB's Karma EmperorRobertHosper is DBB's Karma EmperorRobertHosper is DBB's Karma EmperorRobertHosper is DBB's Karma EmperorRobertHosper is DBB's Karma EmperorRobertHosper is DBB's Karma EmperorRobertHosper is DBB's Karma Emperor
Stuur een bericht via MSN naar RobertHosper
Bekijk Galerij (3 foto's)
respect dame

Nieuw lid van de AAA (Anonieme Anabolen Apen)

I saw a woman wearing a sweatshirt with Guess on it. I said, Thyroid problem?" -- Arnold Schwarzenegger --
RobertHosper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 December 2006, 00:57   #7
Cool Novice

Karma Power: 2 astridverdel is een juweel in het ruweastridverdel is een juweel in het ruweastridverdel is een juweel in het ruweastridverdel is een juweel in het ruwe
echt superknap hoor! en weer een extra motivatie! vind je verhaal erg motiverend zeker omdat ik vaak heb gedacht dat de meeste meisjes op het podium al slank waren van zich zelf maar dat was bij jouw dus ook niet het geval zo zie je maar weer alles is haalbaar zolang je maar in jezelf gelooft! en ik zou zeggen keep on going! groetjes astrid
astridverdel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 December 2006, 01:31   #8
rat
Competitive Bodybuilder

rat's Avatar

Leeftijd: 30
Karma Power: 12
rat is herboren in de Halfgod realmrat is herboren in de Halfgod realmrat is herboren in de Halfgod realmrat is herboren in de Halfgod realm
Bekijk Galerij (12 foto's)
netjes respect
bicep.42.5
borst/rug 121
tailje.89
been.58
rat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 December 2006, 05:49   #9
Dutch Bodybuilder

Priscilla's Avatar

Leeftijd: 29
Karma Power: 3 Priscilla is gewoon erg aardigPriscilla is gewoon erg aardigPriscilla is gewoon erg aardigPriscilla is gewoon erg aardigPriscilla is gewoon erg aardigPriscilla is gewoon erg aardig
Bekijk Galerij (2 foto's)
leuk verhaal, mooie prestatie 1e x en derde worden respect.
Priscilla is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 December 2006, 08:58   #10
Freaky Bodybuilder
Powerlifter Strongman Gewichtheffer

Smoothmold's Avatar

Leeftijd: 26
Karma Power: 26
Smoothmold heerst over het UniversumSmoothmold heerst over het UniversumSmoothmold heerst over het UniversumSmoothmold heerst over het UniversumSmoothmold heerst over het UniversumSmoothmold heerst over het UniversumSmoothmold heerst over het Universum
gefeliciteerd top prestatie!

11 maart 2008 start nieuwe DC-cycle
check http://forum.dutchbodybuilding.com/f...ml#post2674287
Smoothmold is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 11 December 2006, 10:33   #11
Advanced Bodybuilder
Elite Member

DikkeArmen's Avatar

Karma Power: 5 DikkeArmen heeft een sterk verlangen om herboren te wordenDikkeArmen heeft een sterk verlangen om herboren te wordenDikkeArmen heeft een sterk verlangen om herboren te wordenDikkeArmen heeft een sterk verlangen om herboren te wordenDikkeArmen heeft een sterk verlangen om herboren te wordenDikkeArmen heeft een sterk verlangen om herboren te wordenDikkeArmen heeft een sterk verlangen om herboren te wordenDikkeArmen heeft een sterk verlangen om herboren te wordenDikkeArmen heeft een sterk verlangen om herboren te wordenDikkeArmen heeft een sterk verlangen om herboren te wordenDikkeArmen heeft een sterk verlangen om herboren te wordenDikkeArmen heeft een sterk verlangen om herboren te wordenDikkeArmen heeft een sterk verlangen om herboren te wordenDikkeArmen heeft een sterk verlangen om herboren te wordenDikkeArmen heeft een sterk verlangen om herboren te wordenDikkeArmen heeft een sterk verlangen om herboren te wordenDikkeArmen heeft een sterk verlangen om herboren te worden
Stuur een bericht via MSN naar DikkeArmen
zeker een mooi begin 3e. nog ff strak door trainen, dieeten en afzien en dan volgende wedstrijd keihard toeslaan

MIJN LOG

STATS:1.92/95.KG/14%
Arm 42. Borst 125. benen 65. taile 93.

dl:1x175 PR
sq:8x120 PR
bp:3x100 PR!!!!
DikkeArmen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 December 2006, 14:15   #12
Advanced Bodybuilder

Karma Power: 30
herma is DBB's Karma Kingherma is DBB's Karma Kingherma is DBB's Karma Kingherma is DBB's Karma Kingherma is DBB's Karma Kingherma is DBB's Karma Kingherma is DBB's Karma Kingherma is DBB's Karma Kingherma is DBB's Karma Kingherma is DBB's Karma Kingherma is DBB's Karma King
Erg leuk om je verhaal te lezen. Zeker heel goed gedaan de derde plek is echt een mooi begin. Volgend jaar gaat het zeker weer goed komen. Heel veel plezier en succes met de voor bereiding voor volgend jaar
herma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 December 2006, 15:05   #13
Cool Novice

kikaku's Avatar

Leeftijd: 20
Karma Power: 2 kikaku zal spoedig beroemd wordenkikaku zal spoedig beroemd worden
Leuk Logje
3de Plek 1ste keer is tog harstikke mooi
En Succes met bekers volgend jaar

BP 13x115
Pull ups 7x
clean and jerk 8x70
bicep curl 7x55
kikaku is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 December 2006, 15:21   #14
Advanced Bodybuilder
Elite Member

MissF's Avatar

MissF is herboren in de Mens realmMissF is herboren in de Mens realmMissF is herboren in de Mens realmMissF is herboren in de Mens realm
ben benieuwd naar welke wedstrijden we gaan plannen voor komend jaar.. Zeker zijn 27 mei NAC Holland en 14 okt YBF Beverwijk.. Maar laat het weten..
Oud 11 December 2006, 15:24   #15
Advanced Bodybuilder
Elite Member

MissF's Avatar

Weet iemand toevallig hoe je foto's kan implementeren in een reactie? Als ik op plaatje toevoegen druk moet ik http// invoeren?!?! Ben niet zo intelligent als het gaat om computers
Oud 11 December 2006, 15:42   #16
DutchPhotoshopper
Elite Member

XXLtje's Avatar

Leeftijd: 27
Karma Power: 33
XXLtje is DBB's Karma KingXXLtje is DBB's Karma KingXXLtje is DBB's Karma KingXXLtje is DBB's Karma KingXXLtje is DBB's Karma KingXXLtje is DBB's Karma KingXXLtje is DBB's Karma KingXXLtje is DBB's Karma KingXXLtje is DBB's Karma KingXXLtje is DBB's Karma KingXXLtje is DBB's Karma KingXXLtje is DBB's Karma King
Stuur een bericht via MSN naar XXLtje
Bekijk Galerij (2 foto's)
als het om een foto gaat die van internet afkomt dan moet je ff de url ( webadres ) daar invullen . ( waar dat http:// staat )

Als het om een foto gaat die alleen op jou comp staat dan zul je deze eerst ff moeten uploaden op internet via zo'n upload site bvb ; imagesshack.us
daarna de url ( webadres ) van de foto die je geupload hebt invullen in de ruimte die je net aangaf.

Voor een avatar of foto in je gallery kun je gewoon bij je instellingen een foto uploaden naar deze site
XXLtje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 December 2006, 16:10   #17
Yff
Ripped Bodybuilder

Yff's Avatar

Leeftijd: 18
Karma Power: 23
Yff heerst over het UniversumYff heerst over het UniversumYff heerst over het UniversumYff heerst over het UniversumYff heerst over het UniversumYff heerst over het UniversumYff heerst over het UniversumYff heerst over het Universum
Leuk verhaal! Knap hoe je van 80 kilo naar 50 kilo (wedstrijdgewicht) bent gegaan.. en dat je BF zo ontzettend is gedaald.. heel goed gedaan.. prachtige 3e plek!

Ga je je gefilmde routine nog op internet zetten of niet? Ben wel benieuwd namelijk

To be is to do - Socrates
To do is to be - Sartre
Do be do be do - Sinatra
Yff is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 December 2006, 16:52   #18
Advanced Bodybuilder
Elite Member

MissF's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door Yff Bekijk Post
Leuk verhaal! Knap hoe je van 80 kilo naar 50 kilo (wedstrijdgewicht) bent gegaan.. en dat je BF zo ontzettend is gedaald.. heel goed gedaan.. prachtige 3e plek!

Ga je je gefilmde routine nog op internet zetten of niet? Ben wel benieuwd namelijk
Als het me gaat lukken, zeker weten.. Maar moet eerst de CD/DVD nog krijgen..
Oud 11 December 2006, 17:10   #19
Advanced Bodybuilder
Elite Member

MissF's Avatar

Dit is aug 2001, echt een vreselijke foto vind ik zelf

Dit is in juni 2002, was al heel wat kilo's kwijt

Hier zie je me in mijn BodyPump outfit, april 2004

Hier in RPM tenue, december 2005

Laatst aangepast door MissF : 11 December 2006 om 17:19.
Oud 11 December 2006, 17:41   #20
Cool Novice

Corrie's Avatar

Karma Power: 3 Corrie is een juweel in het ruweCorrie is een juweel in het ruweCorrie is een juweel in het ruweCorrie is een juweel in het ruwe
Leuk om je verslag te lezen.
Tof om je foto's te zien.

Wat heb je gegeten dat je 5.5 kg aan ben gekomen?

Ik ben 2% gestegen.
Ik stond tijdens de wedstrijd op 14%
Corrie is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Bookmark topic

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus

Post Regels