| | |||||||
| Registreren | FAQ | Ledenlijst | Sociale groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer forum als gelezen |

![]() |
| | Topic opties |
| | #1 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: mei 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 25 Geslacht: M
Stats: Karma: | Meisjes,wat vinden jullie een mooi mannenlichaam
vertel |
| | |
| | #2 |
| Ripped Bodybuilder | Re: Meisjes,wat vinden jullie een mooi mannenlichaam
euh... skinnie
__________________ In een land, hier heel ver weg vandaan is Koning Skinnie de baas. Dat land heet Ectoland en er mogen alleen ecto's wonen, want dan is Skinnie de sterkste... en de mooiste en de gespierste en de knapste.... |
| | |
| | #4 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: mei 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 25 Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: Meisjes,wat vinden jullie een mooi mannenlichaam
hehe
|
| | |
| | #5 |
|
| | |
| | #7 |
|
| | |
| | #8 |
|
| | |
| | #9 |
|
| | |
| | #10 |
Jemig waar is de rest om mij te steunen |
| | |
| | #11 |
| Ripped Bodybuilder Aangemeld: aug 2005 Locatie: Porto Leeftijd: 25 Geslacht: M
Stats: 1m96 109kg - Karma: | Re: Meisjes,wat vinden jullie een mooi mannenlichaam
niet om de vrouwen hier te bashen ofzo, maar de vrouwen hier zijn net zo representatief voor hun geslacht als de mannen hier. Maw vraag het op een ander forum. |
| | |
| | #12 |
|
| | |
| | #13 |
|
| | |
| | #14 |
Nou Greetje ik dacht dat je mijn foto zou laten zien. Valt me weer tegen
__________________ Grosje gebruik nu Kre-Alkalyn en Protein Revolution wil je weten of het werkt?http://forum.dutchbodybuilding.com/f...4/index29.html laatste foto's November onderaan pag... http://forum.dutchbodybuilding.com/f...4/index23.html iedereen wil oud worden, maar niet oud zijn. beweeg dus je luie kont |
| | |
| | #15 | |
Citaat:
| |
| | |
| | #16 |
| Competitive Bodybuilder | Re: Meisjes,wat vinden jullie een mooi mannenlichaam
laat ik een goeie vriendin zijn; Maar zonder gekheid.. het is wel mooi een man met een lekker lichaam maar ik moet je eerlijk zeggen dat ik daar niet het eerst op let. Ik heb wel eens wat gehad met een fitness instructeur die echt een prachtig lichaam had! Maar ook weer met iemand die vrij skinny was, of iemand die een klein buikje had.
__________________ Czech Ceska's Log! “The resistance that you fight physically in the gym and the resistance that you fight in life can only build a strong character.” |
| | |
| | #17 |
Dat is ook zo... maar wat je ziet is de eerste indruk. Ik heb liever iemand met een maatje meer dan wat aan de magere kant. |
| | |
| | #18 |
| Advanced Bodybuilder | Re: Meisjes,wat vinden jullie een mooi mannenlichaam
Ik vind het niet echt belangrijk dat een man gespierd is. Maar, ik geef wel toe dat het altijd mooi meegenomen is! |
| | |
| | #19 |
| Competitive Bodybuilder | Re: Meisjes,wat vinden jullie een mooi mannenlichaam
ach dit zou ik ook mn bed niet uitschoppen; ![]() ![]() Verder ben ik het met je eens Greetje, ik heb ook liever wat meer vet dan skinny! Overgens ga ik maar niet teveel in dit topic kijken, mn hormonale huishuiding is al een beetje op hol geslagen met het mooie weer enzo...
__________________ Czech Ceska's Log! “The resistance that you fight physically in the gym and the resistance that you fight in life can only build a strong character.” |
| | |
| | #20 | |
Citaat:
| |
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| jullie, mannenlichaam, meisjes, mooi, vinden, wat |
| Topic opties | |
| |