| | |||||||
| Registreren | FAQ | Ledenlijst | Sociale groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer forum als gelezen |

![]() |
| | Topic opties |
| | #21 | |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: apr 2006 Locatie: Tussen de makefiles Leeftijd: 37 Geslacht: V
Stats: Karma: | Re: Links speciaal voor en/of door vrouwen
Nog een link van een hele stoere mooie vrouw: http://www.mightykat.net/bodybuilding.htm Ze geeft zelf niet zo heel veel trainings informatie, verwijst naar stumtuous.com, die we allemaal 'horen' te kennen. (mijn woorden) Citaat:
__________________ ------------ Never believe what they say, verify for yourself. Who are they? They are the 'they' in they say, they think and they believe. For me I'm I, for you I'm they. | |
| | |
| | #22 |
| Dutch Bodybuilder | Re: Links speciaal voor en/of door vrouwen
|
| | |
| | #23 |
| Prof Bodybuilder Aangemeld: jun 2004 Leeftijd: 42 Geslacht:
Stats: Karma: | nieuwe sites van Desiree
Desiree Dumpel:: Official Web site (under construction) Deliwear www.dutchbodies.com(under contstruction) |
| | |
| | #24 |
| Novice Aangemeld: jun 2008 Locatie: België Leeftijd: 24 Geslacht: V
Hey, ik ben sinds kort begonnen met bodybuilding en ben dus op zoek naar informatie hieromtrent (speciaal voor vrouwen) maar zowat iedere link die jullie hier geven werkt niet, enkele uitzonderingen zijn er wel maar niet in het nederlands. Als iemand nog andere (nederlandstalige) sites weet... Of tijdschriften die me een eind verder kunnen helpen... Alvast bedankt! |
| | |
| | #25 | |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: mei 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 26 Geslacht: V
Citaat:
__________________ "Dream yourself along another day, never miss an opportunity" www.patriciafitonline.blogspot.com | |
| | |
| | #26 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: apr 2007 Locatie: Bitchistan Leeftijd: 23 Geslacht: V
Stats: - - - Karma: | Re: Links speciaal voor en/of door vrouwen
www.figureathlete.com is een fantastische site!
|
| | |
| | #27 | |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: mei 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 26 Geslacht: V
Citaat:
__________________ "Dream yourself along another day, never miss an opportunity" www.patriciafitonline.blogspot.com | |
| | |
| | #28 | |
| Cool Novice Aangemeld: feb 2009 Locatie: antwerpen Leeftijd: 22 Geslacht: V
Citaat:
Keigoeie site! heeft me op een paar ideeen gebracht om mijn training aan te passen en om gezonder te eten | |
| | |