Ga Terug   DutchBodybuilding.com Forum > Specifieke Topics > Vrouwen Fitness en Bodybuilding

Antwoord

LinkBack Onderwerp Opties Weergave Modus
Oud 6 March 2008, 07:23   #61
Cool Novice

skinnie's Avatar

Leeftijd: 47
Geslacht: M
Karma Power: 3 skinnie zal spoedig beroemd wordenskinnie zal spoedig beroemd worden
Bekijk Galerij (1 foto's)
mannen willen maar één ding..... neuken, ik kan het weten, ben er zelf één!
skinnie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 March 2008, 10:31   #62
Competitive Bodybuilder

meiscream's Avatar

Leeftijd: 21
Geslacht: V
Karma Power: 6
meiscream is herboren in de Dier realmmeiscream is herboren in de Dier realmmeiscream is herboren in de Dier realm
Stuur een bericht via AIM naar meiscream Stuur een bericht via MSN naar meiscream Send a message via Skype™ to meiscream
Ach, zo zijn er ook sommige vrouwen. En niet alle mannen zijn zo.

"Pas op, een pinguin!"
"Oeh, lekker voor op de bbq!"
"Ja, maar wel met een stokkie in z'n kont!"

MissDevil zegt: hebben die lui nog nooit een vrouw gezien ofzo :s
meiscream is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 March 2008, 13:06   #63
Cool Novice

Amanda1976's Avatar

Leeftijd: 31
Karma Power: 2 Amanda1976 heeft veel om trots over te zijnAmanda1976 heeft veel om trots over te zijnAmanda1976 heeft veel om trots over te zijnAmanda1976 heeft veel om trots over te zijnAmanda1976 heeft veel om trots over te zijnAmanda1976 heeft veel om trots over te zijnAmanda1976 heeft veel om trots over te zijnAmanda1976 heeft veel om trots over te zijn
Citaat:
Origineel gepost door meiscream Bekijk Post
Ach, zo zijn er ook sommige vrouwen. En niet alle mannen zijn zo.
nee inderdaad

ik moet zeggen ik ben een tijd lang echt ziekelijk jaloers geweest maar ik merk dat dat bij mij komt omdat ik helemaal niks afwist van die sport en hij er met iedereen over kon praten behalve met mij en dat doet best wel pijn en dat maakte mij onzeker ik heb zelfs een tijd gedacht dat hij met iemand op dbb vreemd zou gaan omdat hij hier veel kon delen over zijn sport en ik wilde dat hij dat met mij zou doen.
nu betrekt hij mij er veel meer bij en ik moet zeggen dat jaloerse is ook veel minder. tuurlijk ben ik nog wel eens jaloers maar niet meer dat ziekelijke.
ik ben het er ook niet mee eens dat er iets mis zou moeten zijn met een relatie als er een van de twee erg jaloers is
want ries en ik hebben een hele goede en gezonde relatie alleen ik moest er inderdaad aan wennen dat als hij met een moiie vrouw in de sportschool zou praten dat dat dan over de sport gaat en niet om een date .

stem op mijn kindjes:
http://www.bepanthen.nl/fotowedstrij...ortField=votes

Roddel maar over me maak me bekend,
laat zien dat je 100% fan van me bent.
Amanda1976 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 March 2008, 13:08   #64
Cool Novice

Amanda1976's Avatar

Leeftijd: 31
Karma Power: 2 Amanda1976 heeft veel om trots over te zijnAmanda1976 heeft veel om trots over te zijnAmanda1976 heeft veel om trots over te zijnAmanda1976 heeft veel om trots over te zijnAmanda1976 heeft veel om trots over te zijnAmanda1976 heeft veel om trots over te zijnAmanda1976 heeft veel om trots over te zijnAmanda1976 heeft veel om trots over te zijn
Citaat:
Origineel gepost door skinnie Bekijk Post
echte mannen willen zelfs nog meer

stem op mijn kindjes:
http://www.bepanthen.nl/fotowedstrij...ortField=votes

Roddel maar over me maak me bekend,
laat zien dat je 100% fan van me bent.
Amanda1976 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 March 2008, 14:00   #65
Competitive Bodybuilder

Leeftijd: 26
Karma Power: 8 Tommyboy heeft veel om trots over te zijnTommyboy heeft veel om trots over te zijnTommyboy heeft veel om trots over te zijnTommyboy heeft veel om trots over te zijnTommyboy heeft veel om trots over te zijnTommyboy heeft veel om trots over te zijnTommyboy heeft veel om trots over te zijnTommyboy heeft veel om trots over te zijnTommyboy heeft veel om trots over te zijnTommyboy heeft veel om trots over te zijnTommyboy heeft veel om trots over te zijn
Stuur een bericht via MSN naar Tommyboy
Bekijk Galerij (3 foto's)
Citaat:
Origineel gepost door Aimee Bekijk Post
Je kan ook de conclusie trekken dat Tommyboy gewoon net zo jaloers mannetje is!!

misschien is het gewoon niet leuk en niet om te patsen maar ik noem het gewoon levenservaring. het lijkt me bij hem wel ver gaan maar kan niet kijken hoe zij zich precies gedraagt/hoe hun sitiuatie is. ik ben wel erg geweest. nu heel weinig maar dat homo of niet....maakt voor mij geen verschil. maarja kunnen daar eeuwig over praten.
Oud 8 March 2008, 10:41   #66
Cool Novice

J I Jaimy's Avatar

Karma Power: 1 J I Jaimy is op een gedistingeerde weg
Citaat:
Origineel gepost door She2 Bekijk Post
Wat is er mis met lesbo's ? ;-)
dat ze ook op haar kunnen vallen..dat zou mijn man alleen maar mooi vinden..en wordt er zelfs aangedrongen om der uit te nodigen
J I Jaimy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 March 2008, 10:42   #67
Cool Novice

J I Jaimy's Avatar

Karma Power: 1 J I Jaimy is op een gedistingeerde weg
Citaat:
Origineel gepost door skinnie Bekijk Post

neeee dat meen je niet..dus als een man je aanspreekt in een bar..wil die niet alleen een leuk praatje..?? schokkend zeg
J I Jaimy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 March 2008, 11:30   #68
Competitive Bodybuilder

meiscream's Avatar

Karma Power: 6
meiscream is herboren in de Dier realmmeiscream is herboren in de Dier realmmeiscream is herboren in de Dier realm
Stuur een bericht via AIM naar meiscream Stuur een bericht via MSN naar meiscream Send a message via Skype™ to meiscream
Aww, ik maar denken dat ze me zomaar drinken gaven

"Pas op, een pinguin!"
"Oeh, lekker voor op de bbq!"
"Ja, maar wel met een stokkie in z'n kont!"

MissDevil zegt: hebben die lui nog nooit een vrouw gezien ofzo :s
meiscream is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 March 2008, 12:30   #69
Cool Novice

EvilAngel's Avatar

Leeftijd: 30
Karma Power: 1 EvilAngel is een juweel in het ruweEvilAngel is een juweel in het ruweEvilAngel is een juweel in het ruweEvilAngel is een juweel in het ruwe
Citaat:
Origineel gepost door Testo Bekijk Post
Ehm....ik wil niet lullig doen maar je klinkt niet echt alsof jullie een hartstochtelijke relatie hebben....alsof de klad er een beetje inzit.

Als ik mn vriendin maar een paar keer per week zou zien, zou ik toch echt enorm leuke dingen met haar doen hoor.
Ik kan heel moeilijk zo mijn relatie uitleggen. Maar we zijn super happy met elkaar. Zoals ik al eerder zei. Het gaat om KWALITEIT en niet om KWANTITEIT. We doen heus wel leuke dingen met elkaar. We kunnen nog steeds uren tot diep in de nacht praten. We zijn niet van de relaties die 24/7 op elkaars lippen moeten hangen om "een goeie relatie" te hebben.

Citaat:
Origineel gepost door Amanda1976 Bekijk Post
nee inderdaad

ik moet zeggen ik ben een tijd lang echt ziekelijk jaloers geweest maar ik merk dat dat bij mij komt omdat ik helemaal niks afwist van die sport en hij er met iedereen over kon praten behalve met mij en dat doet best wel pijn en dat maakte mij onzeker ik heb zelfs een tijd gedacht dat hij met iemand op dbb vreemd zou gaan omdat hij hier veel kon delen over zijn sport en ik wilde dat hij dat met mij zou doen.
nu betrekt hij mij er veel meer bij en ik moet zeggen dat jaloerse is ook veel minder. tuurlijk ben ik nog wel eens jaloers maar niet meer dat ziekelijke.
ik ben het er ook niet mee eens dat er iets mis zou moeten zijn met een relatie als er een van de twee erg jaloers is
want ries en ik hebben een hele goede en gezonde relatie alleen ik moest er inderdaad aan wennen dat als hij met een moiie vrouw in de sportschool zou praten dat dat dan over de sport gaat en niet om een date .

Ik probeer hem te betrekken maar het interesseert hem gewoon niet. Kan ik best begrijpen, want als hij mij met x-box spelletjes wilt betrekken... vlieg ik de deur uit.
Ieder z'n ding. We doen ook andere dingen samen zoals sportschieten. We hebben "us-time" and "me-time". En het werkt perfect.
EvilAngel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 March 2008, 12:55   #70
Competitive Bodybuilder

inferno87's Avatar

Karma Power: 8
inferno87 is herboren in de Mens realminferno87 is herboren in de Mens realminferno87 is herboren in de Mens realminferno87 is herboren in de Mens realm
hey dat van die xbox is wel grappig zeg beetje zoals het met mij en me ex ging

ik speelde echt gitaar en zij was verzot op guitar hero

jij sport echt en hij sport op de xbox

wat zijn er trouwens veel vrouwen op dbb ?? die verstoppen zich in andere topics of zo ?

ik ben trouwensnooit echt jaloers geweest, ik heb wel grenzen dus niet als hans teeuwen

"kijk eens schatje wat een leuke man, wil je het met hem doen? ik wacht hier wel "
dat niet maar zelfs al danste me ex met een ander boeit me vrij weing behalve als de handjes op de loop gaan dan komt me grens erbij kijken
---------------------
Echte mannen komen niet thuis met bloemen.... MAAR MET HONGER ROARRRRRRRRRR!!!!!
---------------------
Wie zijn toekomst niet bepaald, krijgt hem toegewezen
inferno87 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 March 2008, 14:27   #71
Gewoon lekka !
Elite Member

Testo's Avatar

Leeftijd: 34
Karma Power: 60
Testo is een Ariya (heilige) - zal spoedig de eerste graad van verlichting bereikenTesto is een Ariya (heilige) - zal spoedig de eerste graad van verlichting bereikenTesto is een Ariya (heilige) - zal spoedig de eerste graad van verlichting bereikenTesto is een Ariya (heilige) - zal spoedig de eerste graad van verlichting bereiken
Karma CrownKarma Crown
Citaat:
Origineel gepost door EvilAngel Bekijk Post
Ik kan heel moeilijk zo mijn relatie uitleggen. Maar we zijn super happy met elkaar. Zoals ik al eerder zei. Het gaat om KWALITEIT en niet om KWANTITEIT. We doen heus wel leuke dingen met elkaar. We kunnen nog steeds uren tot diep in de nacht praten. We zijn niet van de relaties die 24/7 op elkaars lippen moeten hangen om "een goeie relatie" te hebben.

Ik probeer hem te betrekken maar het interesseert hem gewoon niet. Kan ik best begrijpen, want als hij mij met x-box spelletjes wilt betrekken... vlieg ik de deur uit.
Ieder z'n ding. We doen ook andere dingen samen zoals sportschieten. We hebben "us-time" and "me-time". En het werkt perfect.

Als het perfect zou werken zou je geen topic openen hier op DBB.

Ik wil niet lullig doen maar als ik tussen de zinnen doorlees ben je helemaal niet zo tevreden maar als je jezelf anders wil doen geloven vind ik het prima.

Maar de mensen hier kunnen jou niet helpen als je man geen reet geeft om wat je doet.

Besides.....als jullie tot diep in de nacht zo geweldig kunnen praten met elkaar, waarom is het hem dan nog niet duidelijk?

Vallen de gesprekken toch iets tegen misschien?
Testo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 March 2008, 17:25   #72
Colossal Veteran

jacky den bels's Avatar

Leeftijd: 42
jacky den bels is herboren als heerser van het Samsarajacky den bels is herboren als heerser van het Samsarajacky den bels is herboren als heerser van het Samsara
Karma Crown
probeer eens om een keer samen te gaan trainen misschien dat dat zou kunnen werken ...

meet in valkenswaard 14 juni pm me voor bankrekeningnr:

Nog 20 dagen om te betalen
jacky den bels is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 March 2008, 12:24   #73
Cool Novice

EvilAngel's Avatar

Karma Power: 1 EvilAngel is een juweel in het ruweEvilAngel is een juweel in het ruweEvilAngel is een juweel in het ruweEvilAngel is een juweel in het ruwe
Citaat:
Origineel gepost door Testo Bekijk Post
Als het perfect zou werken zou je geen topic openen hier op DBB.

Ik wil niet lullig doen maar als ik tussen de zinnen doorlees ben je helemaal niet zo tevreden maar als je jezelf anders wil doen geloven vind ik het prima.

Maar de mensen hier kunnen jou niet helpen als je man geen reet geeft om wat je doet.

Besides.....als jullie tot diep in de nacht zo geweldig kunnen praten met elkaar, waarom is het hem dan nog niet duidelijk?

Vallen de gesprekken toch iets tegen misschien?
My dear LORD!! hahaha Volgens mij heb jij geen relatie of wel? Niets in het leven is perfect. Het is heel moeilijk om iemands gevoelens te kunnen begrijpen/ uiten via een forum. Ik ga mijn relatie ook niet verdedigen of verantwoorden. Toen ik dit forum begon was ik gewoon nieuwsgierig naar ervaringen van anderen. Of het iets normaal zou zijn in de competitie wereld. THAT'S FREAKING ALL! Ik weet dat het weer niet meevalt en dat dat mensen wat negatief/depressief maakt, but dude, lighten up!!
Oud 11 March 2008, 13:50   #74
Gewoon lekka !
Elite Member

Testo's Avatar

Leeftijd: 34
Testo is een Ariya (heilige) - zal spoedig de eerste graad van verlichting bereikenTesto is een Ariya (heilige) - zal spoedig de eerste graad van verlichting bereikenTesto is een Ariya (heilige) - zal spoedig de eerste graad van verlichting bereikenTesto is een Ariya (heilige) - zal spoedig de eerste graad van verlichting bereiken
Karma CrownKarma Crown
Nou ik ben niet degene die een topic opent over mijn partner die zich niet interesseert voor wat ik doe hoor.

Voor jouw informatie.....ik heb een hele fijne vriendin die zich WEL interesseert voor hetgeen ik doe, sterker, we gaan samen naar de sportschool dus ik geloof niet dat jij medelijden met mij hoeft te hebben.

Ik woon samen en zie haar dag en nacht dus hoef het gelukkig niet te hebben van een paar ''goede gesprekken'' per week, is bij ons de normaalste zaak vd wereld want je hebt immers een relatie.

Je probeert het nu over te laten komen alsof ik depressief ben maar daar sla je de plank gruwelijk mee mis en als je wat meer zou lezen op dit forum, kom je daar gauw genoeg achter.

Feit blijft echter wel dat jij met bepaalde gevoelens zit waar je dus niet met je partner over kan praten, of het is eenrichtingsverkeer want anders open je geen topic.

Dan is het helemaal niet zo slim van je om mijn woorden in de wind te slaan want je bent nu geen moer opgeschoten of wel?

Als je over een paar jaar een andere weg inslaat, snap je mijn woorden waarschijnlijk pas maar dan is je grote liefde allang van het toneel.

Zonde dat je zo in de verdediging schiet, ik wou alleen maar een andere kijk op zaken geven. Het interesseert mij verder niet wat jij met je leven doet en of je vriend zich niet interesseert voor jouw bezigheden want over exact 3 seconden ben ik jou en dit topic alweer vergeten.
Testo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 March 2008, 14:39   #75
Cool Novice

skinnie's Avatar

Leeftijd: 47
Karma Power: 3 skinnie zal spoedig beroemd wordenskinnie zal spoedig beroemd worden
en die vent maar bij je het vetpercentage meten, zonder bijbedoelingen..........
skinnie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 March 2008, 07:02   #76
Cool Novice

EvilAngel's Avatar

OK Testo... fair enough. Let's agree on disagree.
Oud 3 April 2008, 10:43   #77
Cool Novice

Daisyelaine's Avatar

Karma Power: 0 Daisyelaine zal spoedig beroemd wordenDaisyelaine zal spoedig beroemd worden
Best vervelend.. maar zie het als een gezonde jaloezie, waarschijnlijk is ie gewoon supergek op je en bang je kwijt te raken. Ik zou het juist niets vinden als mijn man totaal niet jaloers zou zijn! Ik vind het juist schattig als mijn man jaloers aan het doen is haha, weet ik toch nog dat hij een beetje om me geeft..

Probeer jezelf ook soms in zijn situatie te plaatsen en de rollen om te draaien.. en hem dan gerust te stellen
Oud 3 April 2008, 11:00   #78
Dutch Bodybuilder

grosje's Avatar

Karma Power: 2 grosje is gewoon erg aardiggrosje is gewoon erg aardiggrosje is gewoon erg aardiggrosje is gewoon erg aardiggrosje is gewoon erg aardig
Bekijk Galerij (2 foto's)
Citaat:
Origineel gepost door Amanda1976 Bekijk Post
echte mannen willen zelfs nog meer
euhhhh eerst neuken en dan je geld of zo?
Dat zijn de verkeerde mannen

Maar ff for real - jaloers zijn is een norrmale menselijke reactie je moet alleen uit kijken dat het niet ziekelijk wordt.
Vaak komt het door onzekerheid en die moet je dus weg zien te nemen.
Meer er bij betrekken dus

Grosje 46 jaar -72 kg - 172 cm - ca 12% vet
grosje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 April 2008, 11:47   #79
Cool Novice

EvilAngel's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door Daisyelaine Bekijk Post
Probeer jezelf ook soms in zijn situatie te plaatsen en de rollen om te draaien.. en hem dan gerust te stellen
Misschien ben ik te naief/goedgelovig. Ik ben ook best wel jaloers, maar ik zou het niet leuk vinden om hem met mijn onzekerheden lastig te vallen.

Maar ja.. het is nu min of meer opgelost. ik heb een vrouwelijke begeleider gevonden. Dus hij is, voor nu, gerustgesteld.
Oud 3 April 2008, 12:33   #80
Dutch Bodybuilder

grosje's Avatar

Karma Power: 2 grosje is gewoon erg aardiggrosje is gewoon erg aardiggrosje is gewoon erg aardiggrosje is gewoon erg aardiggrosje is gewoon erg aardig
Bekijk Galerij (2 foto's)
Dat is een mooie oplossing (een vrouwelijke begeleidster)
PS je hebt een mooi resultaat gehaald als ik je foto's zo zie.
Vooral het verschil bij de rugfoto's is indrukwekkend.
respect

Grosje 46 jaar -72 kg - 172 cm - ca 12% vet
grosje is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Bookmark topic

Onderwerp Opties
Weergave Modus

Post Regels