| | #41 | |
| Cool Novice | Citaat:
__________________ A tigress in a butterfly suit. | |
| | |
| | #42 |
| Competitive Bodybuilder | Daar heb je echt helemaal gelijk in. Weinig meer aan toe te voegen...
__________________ No means 'no' Go away/fuck off/etc means 'Take me please, I'm yours' "Pas op, een pinguin!" "Oeh, lekker voor op de bbq!" "Ja, maar wel met een stokkie in z'n kont!" MissDevil zegt: hebben die lui nog nooit een vrouw gezien ofzo :s |
| | |
| | #43 | |
| Competitive Bodybuilder | Citaat:
| |
| | |
| | #44 |
| Competitive Bodybuilder | Maar zin in gezeik aan mijn kop 's avonds na het werk heb ik ook niet hoor... En hehe, ik weet hoe ik kan zijn als ik weinig eet, niet te genieten inderdaad
__________________ No means 'no' Go away/fuck off/etc means 'Take me please, I'm yours' "Pas op, een pinguin!" "Oeh, lekker voor op de bbq!" "Ja, maar wel met een stokkie in z'n kont!" MissDevil zegt: hebben die lui nog nooit een vrouw gezien ofzo :s |
| | |
| | #45 |
| Cool Novice | Ik begrijp volkomen wat je bedoeld. Ik ben ook soms niet te pruimen in mijn PMS week. Maar hij zal mij dit wel moeten gunnen. Ik heb hem al 8 jaar bijgestaan toen hij uitgezonden werd (hij is marinier) en zal dat ook doen in de toekomst. Het gaat om geven en nemen in een relatie. Wedstrijd doen is niet iets dat je zomaar kan Beslissen om te gaan doen. Je moet erover kunnen praten en wat de eventuele gevolgen van kunnen zijn. Ik train door de weeks keihard, heb een FT job en bruis niet van energie aan het eind van de dag. Maar ik hou altijd de weekends vrij voor ONS. We gaan zelfs op zaterdags samen hardlopen. Bij ons gaat het om de kwaliteit en niet om de kwantiteit. Hij weet dat het moeilijk zal zijn, hij steunt me ook 100% daar in. Alleen is hij ongelooflijk jaloers. Daar heb ik problemen mee. Tja niemand is perfect. |
| | |
| | #46 | ||
| Monstrous Giant | Citaat:
Aan zijn onzekerheid/jaloezie kan jij imo helemaal niets doen (behalve dan z'n vertrouwen niet beschamen). Dat is iets van je kerel en hij zal ermee moeten dealen. Imo. Citaat:
Volgens mij een vorm van massahysterie of een uitlaatklep voor de opgekropte woede van een falende emancipatie Het lijkt me daarbij wel utopisch om te denken dat een relatie behouden kan worden in het weekend.
__________________ I BELONG TO THE WORLD "The good life is inspired by love and guided by knowledge" -Bertrand Russell Religion is a cancer eating away the heart of humanity | ||
| | |
| | #47 |
| Competitive Bodybuilder | Tja.. jaloers zijn zit in het karakter, daar kan je weinig aan doen. Inderdaad niet zijn vertrouwen misbruiken zoals BuilderB al zei. Maar is hij 'gewoon jaloers' of 'ziekelijk jaloers' ? Ik heb ervaring met 'ziekelijk jaloerse' mannen en het enige advies wat ik je dan kan geven is 'RUN' !!! |
| | |
| | #48 |
| Monstrous Giant Geregistreerd: Dec 2002 Locatie: Nijmegen Leeftijd: 29 Geslacht: M
Karma Power: 60 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Jaloezie ken ik gelukkig niet. Ze weet wel waar mijn grenzen liggen. Dansen, praten, ouwehoeren is allemaal goed. Kussen en handtastelijkheid op de foute manier niet meer. Zij is wel wat jaloerser, maar word gelukkig lijkt het langzaam minder. Ik vind wel dat je rekening moet houden dat je hiervoor niet aan de sport deed. Dus je bent zelf veranderd. Hij heeft misschien wat meer tijd nodig om aan het idee te wennen. Gewoon met hem erover praten.
__________________ Stats: Arm: 53,7 cm (koud) Been: 77,0 cm (koud) Kuit: 49 cm (koud) Logje: http://forum.dutchbodybuilding.com/f...2008-a-144915/ |
| | |
| | #49 | |
| Cool Novice | Citaat:
__________________ A tigress in a butterfly suit. | |
| | |
| | #50 |
| Competitive Bodybuilder | wij mannen weten hoe mannen zijn ..daarom keuren we niet alles goed. ook een homo moet net zo goed bij me vrouwtje wegblijven als een hetero vent. vrouwen gebruiken dat altijd als smoes..hij is tochhomo wat maakt het uit..onzin
__________________ bijna pappa..spannend, gixxer tom |
| | |
| | #51 |
| Competitive Bodybuilder | en vet meten zou ik als ik hem was dan zelf bij je doen. het is onschuldig. maarja mannen weten hoe mannen zijn. in de juiste situatie...op het juiste moment.......
__________________ bijna pappa..spannend, gixxer tom |
| | |
| | #52 |
| Cool Novice | hahha. Das nou precies wat hij zei. En dat homo gedoe ook. hahaha Ok, dus hij is dus niet echt raar. |
| | |
| | #53 | |
| Cool Novice | Citaat:
We zijn al 8 jaar samen en het werkt prima. Ups and downs zoals in ieder ander relatie... Tuurlijk zien we elkaar door de weeks, maar dat is meestal even bijkleppen. Niet echt SAMEN zijn en/of leuke dingen doen. PMS!!! losgeslagen hormonen! sommige vrouwen hebben dat erger dan anderen. Ik wordt snel geďrriteerd en wil (lees: behoefte) alles eten wat los en vast zit. Maar als ik inderdaad op let wat ik eet, heb ik dat minder erg. | |
| | |
| | #54 |
| Competitive Bodybuilder | Je kan ook de conclusie trekken dat Tommyboy gewoon net zo jaloers mannetje is!! |
| | |
| | #55 | |
| Gewoon lekka ! Geregistreerd: Nov 2004 Locatie: Unknown Leeftijd: 34 Geslacht: M
Karma Power: 60 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citaat:
Ehm....ik wil niet lullig doen maar je klinkt niet echt alsof jullie een hartstochtelijke relatie hebben....alsof de klad er een beetje inzit. Als ik mn vriendin maar een paar keer per week zou zien, zou ik toch echt enorm leuke dingen met haar doen hoor. | |
| | |
| | #56 |
| Ripped Bodybuilder | Jaloers is een teken van liefde ... |
| | |
| | #57 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Jan 2005 Locatie: Nederland Leeftijd: 25 Geslacht: M
Karma Power: 4 | |
| | |
| | #58 | |
| Ripped Bodybuilder | Citaat:
Maar hij zou het niet tof vinden als ik in een discotheek ff lekker hotty zou dansen met een gast dat hij dat niet tof zou vinden .. En ik zou dat ook geen prettig aangezicht vinden .... | |
| | |
| | #59 |
| Cool Novice | Maar iemand die je aanraakt om vet te meten is toch iets compleet anders dan lopen knuffelen tijdens het dansen in de discotheek. Dan is net zoiets als jaloers worden op de tandarts. Testo heeft ook wel een punt trouwens, als je meer leuke en nieuwe dingen doet met elkaar, heb je meer positive spanningen en daardoor misschien ook minder negatieve spanningen.
__________________ A tigress in a butterfly suit. |
| | |
| | #60 |
| Ripped Bodybuilder Geregistreerd: Jan 2004 Locatie: Mechelen Leeftijd: 34 Geslacht: M
Karma Power: 60 | Jaloersheid is misschien te aanzien als teken van liefde. Maar té jaloers is nu eenmaal niet gezond, het geeft een benauwd en controlerend gevoel.
__________________ Nu: 1m83, 83,5 kg No More Mr Nice Guy God hates us all! Log: bigger, stronger, better |
| | |