Ga Terug   DutchBodybuilding.com Forum > Specifieke Topics > Vrouwen Fitness en Bodybuilding

Antwoord

LinkBack Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Weergave Modus
Oud 28 February 2008, 13:31   #1
Cool Novice

EvilAngel's Avatar

Leeftijd: 30
Geslacht: V
Karma Power: 1 EvilAngel is een juweel in het ruweEvilAngel is een juweel in het ruweEvilAngel is een juweel in het ruweEvilAngel is een juweel in het ruwe
Bekijk Galerij (3 foto's)
Unhappy Jaloerse partners

Heeft iemand dat ook? Partners die bodybuilding niks vinden? Ieder z'n mening, maar zodra ze moeilijk gaan doen...

Mijn man steunt me in alles wat ik doe. Dat is het probleem niet. Hij heeft "moeite" dat ik straks in een bikini op een podium ga staan waar alle... voornamelijk mannen (hij heeft geen probleem met vrouwen, mits ze niet lesbies zijn ) naar mij kijken.
Hij wordt nu al doodsbenauwd als ik mijn vet% door de trainer op de sportschool laat meten met zo'n huidplooimeter. (Hij moet aan ZIJN vrouw zitten)
Hij is een schat van een man, maar ik kan echt niet met zijn onzekerheid/jaloezie.

Meer mensen met hetzelfde probleem?
EvilAngel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 February 2008, 13:42   #2
Ripped Bodybuilder

bekjam's Avatar

Leeftijd: 29
Karma Power: 19
bekjam is herboren in de God realmbekjam is herboren in de God realmbekjam is herboren in de God realmbekjam is herboren in de God realmbekjam is herboren in de God realmbekjam is herboren in de God realmbekjam is herboren in de God realm
Wees blij dat hij enigzins jaloers is, dat is alleen een teken dat hij van je houd

keep your friends close, keep your keyboard closer.
bekjam is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 28 February 2008, 13:46   #3
Colossal Veteran
Powerlifter Strongman Gewichtheffer

roxxe's Avatar

Leeftijd: 26
Geslacht: M
Karma Power: 60
roxxe is een Sotapanna - eerste graad van verlichting bereiktroxxe is een Sotapanna - eerste graad van verlichting bereiktroxxe is een Sotapanna - eerste graad van verlichting bereiktroxxe is een Sotapanna - eerste graad van verlichting bereiktroxxe is een Sotapanna - eerste graad van verlichting bereikt
Karma CrownKarma CrownKarma Crown

Bekijk Galerij (6 foto's)
laat mij maar aan je zitten, ben homo

DBB Adults

I am the Alpha and the Omega, the First and the Last, the Beginning and the End
roxxe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 February 2008, 13:49   #4
Competitive Bodybuilder

meiscream's Avatar

Leeftijd: 21
Karma Power: 6
meiscream is herboren in de Dier realmmeiscream is herboren in de Dier realmmeiscream is herboren in de Dier realm
Stuur een bericht via AIM naar meiscream Stuur een bericht via MSN naar meiscream Send a message via Skype™ to meiscream
Haha, dat kan ook nog

Ben het er op zich wel mee eens dat het een goed teken is, maar kan me ook voorstellen dat je er gek van wordt! (Had ik wel in elk geval...)
meiscream is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 28 February 2008, 13:51   #5
Ripped Bodybuilder

bekjam's Avatar

bekjam is herboren in de God realmbekjam is herboren in de God realmbekjam is herboren in de God realmbekjam is herboren in de God realmbekjam is herboren in de God realmbekjam is herboren in de God realmbekjam is herboren in de God realm
Probeer het eens anders te zien, wat als jouw vriend Chippendale was?

Oud 28 February 2008, 13:53   #6
Competitive Bodybuilder

meiscream's Avatar

meiscream is herboren in de Dier realmmeiscream is herboren in de Dier realmmeiscream is herboren in de Dier realm
Stuur een bericht via AIM naar meiscream Stuur een bericht via MSN naar meiscream Send a message via Skype™ to meiscream
Daar zou ik stiekem toch best wel heel erg trots op zijn! Mijn vent die elke avond voor weet ik het hoeveel vrouwen staat en toch steeds bij mij thuis komt...
Oud 28 February 2008, 13:54   #7
Ripped Bodybuilder

bekjam's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door meiscream Bekijk Post
Daar zou ik stiekem toch best wel heel erg trots op zijn! Mijn vent die elke avond voor weet ik het hoeveel vrouwen staat en toch steeds bij mij thuis komt...
daten?

Oud 28 February 2008, 13:58   #8
Competitive Bodybuilder

meiscream's Avatar

*valt even van d'r stoel van et lachen*
Sure! Waarom niet?
Oud 28 February 2008, 14:12   #9
Freaky Bodybuilder

KukiShu's Avatar

Leeftijd: 20
Karma Power: 57
KukiShu is DBB's Karma PresidentKukiShu is DBB's Karma PresidentKukiShu is DBB's Karma PresidentKukiShu is DBB's Karma PresidentKukiShu is DBB's Karma PresidentKukiShu is DBB's Karma PresidentKukiShu is DBB's Karma PresidentKukiShu is DBB's Karma PresidentKukiShu is DBB's Karma PresidentKukiShu is DBB's Karma PresidentKukiShu is DBB's Karma PresidentKukiShu is DBB's Karma PresidentKukiShu is DBB's Karma PresidentKukiShu is DBB's Karma PresidentKukiShu is DBB's Karma PresidentKukiShu is DBB's Karma PresidentKukiShu is DBB's Karma PresidentKukiShu is DBB's Karma PresidentKukiShu is DBB's Karma PresidentKukiShu is DBB's Karma President
Bekijk Galerij (1 foto's)
beetje kinderachtig. Als je op de strand loopt heb je toch ook een bikini aan?
Kwestie van wennen allemaal. Hij heeft er gewoon verkeerde beelden bij. tja...

Citaat:
Origineel gepost door roxxe Bekijk Post
laat mij maar aan je zitten, ben homo
hoi daten?

I don't lift weights because that's the only thing I can do.
I lift weights because it's the only thing I like to do!

When I am high...I am high on slin.

Today still wanted by advanced athletes, they survive underground.
If you can't grow, if nothing else helps and you can find them.
Then maybe you can buy steroids!
KukiShu is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 28 February 2008, 14:15   #10
Colossal Veteran
Powerlifter Strongman Gewichtheffer

roxxe's Avatar

Leeftijd: 26
roxxe is een Sotapanna - eerste graad van verlichting bereiktroxxe is een Sotapanna - eerste graad van verlichting bereiktroxxe is een Sotapanna - eerste graad van verlichting bereiktroxxe is een Sotapanna - eerste graad van verlichting bereiktroxxe is een Sotapanna - eerste graad van verlichting bereikt
Karma CrownKarma CrownKarma Crown

Bekijk Galerij (6 foto's)
Citaat:
Origineel gepost door KukiShu Bekijk Post
beetje kinderachtig. Als je op de strand loopt heb je toch ook een bikini aan?
Kwestie van wennen allemaal. Hij heeft er gewoon verkeerde beelden bij. tja...

hoi daten?

en als je nu es met een burka op dat podium staat?

DBB Adults

I am the Alpha and the Omega, the First and the Last, the Beginning and the End
roxxe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 February 2008, 14:37   #11
Cool Novice

Karma Power: 1 Test Is Best is een prachtig lichtbakenTest Is Best is een prachtig lichtbakenTest Is Best is een prachtig lichtbakenTest Is Best is een prachtig lichtbakenTest Is Best is een prachtig lichtbakenTest Is Best is een prachtig lichtbaken
Dit jaloerzie is iets wat in iemands persoonlijkheid zit, het ligt eraan hoe erg het bij je man is maar het is waarschijnlijk niet uit zijn hoofd te praten.
Goed je zal je er toch uit moeten komen, aangezien jullie getrouwd zijn moet hij ook begrijpen dat hij zich ook op bepaalde hoogte aan jouw verwachtingen moet voldoen.

Wees blij dat hij het niet als mij heeft, ik wordt al suspicious als mijn VRIENDIN een simpel gesprek heeft met een andere jongen, wat niet vaak gebeurd, door mijn uitstraling naar anderen.

Er is een zeker verband tussen Androgene hormonen zoals testosteron en jaloerzie, dat is territoriaal gedrag.

Dus, praat het uit!

Training since 1999
Test Is Best is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 February 2008, 17:30   #12
Huge Freak
Powerlifter Gewichtheffer

Tjok's Avatar

Karma Power: 38
Tjok is DBB's Karma KingTjok is DBB's Karma KingTjok is DBB's Karma KingTjok is DBB's Karma KingTjok is DBB's Karma KingTjok is DBB's Karma KingTjok is DBB's Karma KingTjok is DBB's Karma KingTjok is DBB's Karma KingTjok is DBB's Karma KingTjok is DBB's Karma KingTjok is DBB's Karma KingTjok is DBB's Karma King
Ik zou 't ook niet leuk vinden.. maar zolang je geen andere mannen leuk vindt. Boeiend.
Tjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 February 2008, 18:05   #13
Freaky Bodybuilder
Powerlifter

Starter20's Avatar

Leeftijd: 22
Starter20 is herboren in de Halfgod realmStarter20 is herboren in de Halfgod realmStarter20 is herboren in de Halfgod realmStarter20 is herboren in de Halfgod realmStarter20 is herboren in de Halfgod realm
Citaat:
Origineel gepost door EvilAngel Bekijk Post
Hij heeft "moeite" dat ik straks in een bikini op een podium ga staan waar alle... voornamelijk mannen (hij heeft geen probleem met vrouwen, mits ze niet lesbies zijn :rolleyes naar mij kijken.
lesbies zijn de shit. whats wrong with your man

Log: Log

stats: ietsje minder pathetic
Starter20 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 February 2008, 18:10   #14
★P★I★M★P★
Elite Member

Oxgene's Avatar

Leeftijd: 23
Karma Power: 20
Oxgene is herboren in de God realmOxgene is herboren in de God realmOxgene is herboren in de God realmOxgene is herboren in de God realmOxgene is herboren in de God realmOxgene is herboren in de God realmOxgene is herboren in de God realm
Hij traint zelf zeker niet ?
Oxgene is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 February 2008, 18:20   #15
Ripped Bodybuilder

Kazz Unit's Avatar

Karma Power: 13
Kazz Unit is herboren in de Mens realmKazz Unit is herboren in de Mens realmKazz Unit is herboren in de Mens realmKazz Unit is herboren in de Mens realm
Bekijk Galerij (7 foto's)
hem naakt verwelkomen elke dag
bij mij zou het toch werken....

remember,remember, the 5th of november

In mijn stad wonen 2000 mensen, als ze er allemaal zijn. Het enige wat ik kon doen was rond rijden met de auto en auto's tillen. Dus ik tilde een auto. Mijn vader zei: dat is mijn zoon en hij tilt auto's. Franco Columbo - Pumping Iron
Kazz Unit is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 February 2008, 18:22   #16
Advanced Bodybuilder

Builderke's Avatar

Karma Power: 4 Builderke heeft veel om trots over te zijnBuilderke heeft veel om trots over te zijnBuilderke heeft veel om trots over te zijnBuilderke heeft veel om trots over te zijnBuilderke heeft veel om trots over te zijnBuilderke heeft veel om trots over te zijnBuilderke heeft veel om trots over te zijnBuilderke heeft veel om trots over te zijnBuilderke heeft veel om trots over te zijnBuilderke heeft veel om trots over te zijnBuilderke heeft veel om trots over te zijnBuilderke heeft veel om trots over te zijn
Bekijk Galerij (1 foto's)
Citaat:
Origineel gepost door Test Is Best Bekijk Post

Wees blij dat hij het niet als mij heeft, ik wordt al suspicious als mijn VRIENDIN een simpel gesprek heeft met een andere jongen, wat niet vaak gebeurd, door mijn uitstraling naar anderen.

!
Verdoken 'kijk eens hoe breed en gevaarlijk ik eruit zie' topic

Don't act tough, BE tough.

Life is too short to be small.

I don't do drugs
on Mondays

Bigger, Better, (Un)Cut.

Lord Blackadder: What's your last name Baldrick ?
Baldrick: "Sod Off", ever since I was born, people call me; "Sod Off Baldrick".

101 kg @ 1.76m
Doel eind 2008: 100 kg @ 10%
Builderke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 February 2008, 18:53   #17
Freaky Bodybuilder

roberto24's Avatar

Leeftijd: 25
Karma Power: 13
roberto24 is herboren in de Mens realmroberto24 is herboren in de Mens realmroberto24 is herboren in de Mens realm

OT: ja, s helaas weinig aan te doen helaas. neem m s mee naar de sportschool en evt wanneer je het podium op gaat, vaak is het angst voor het onbekende. Kan r verder helaas weinig over zeggen, ben zelf ook redelijk jaloers aangelegd
Oud 28 February 2008, 19:27   #18
Gewoon lekka !
Elite Member

Testo's Avatar

Leeftijd: 34
Testo is een Ariya (heilige) - zal spoedig de eerste graad van verlichting bereikenTesto is een Ariya (heilige) - zal spoedig de eerste graad van verlichting bereikenTesto is een Ariya (heilige) - zal spoedig de eerste graad van verlichting bereikenTesto is een Ariya (heilige) - zal spoedig de eerste graad van verlichting bereiken
Karma CrownKarma Crown
Citaat:
Origineel gepost door Test Is Best Bekijk Post

Ik heb dan medelijden met jouw meisje, kerel.

Jaloezie tot op een bepaalde hoogte kan best okay zijn maar als je je als een neanderthaler op gaat stellen omdat ze alleen maar praat met een andere gozer, zal je ooit de deksel op je neus krijgen.

Ze zal het een tijd pikken, tot de dag komt dat ze je jaloerse gedrag zat is.

Ik heb zelf een hele knappe vriendin en die laat ik gewoon lekker d'r gang gaan, ik vertrouw haar en zodra ik dat niet meer heb, zoek ik een andere meid. Omgekeerd geldt hetzelfde trouwens.

Een relatie is super, maar je moet elkaar niet opsluiten, doe je dat wel dan raak je haar ooit kwijt.
Testo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 February 2008, 19:46   #19
Freaky Bodybuilder
Powerlifter

Starter20's Avatar

Leeftijd: 22
Starter20 is herboren in de Halfgod realmStarter20 is herboren in de Halfgod realmStarter20 is herboren in de Halfgod realmStarter20 is herboren in de Halfgod realmStarter20 is herboren in de Halfgod realm
dr. phil has spoken

Log: Log

stats: ietsje minder pathetic
Starter20 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 March 2008, 20:10   #20
Dutch Bodybuilder

She2's Avatar

Leeftijd: 25
Karma Power: 1 She2 is gewoon erg aardigShe2 is gewoon erg aardigShe2 is gewoon erg aardigShe2 is gewoon erg aardigShe2 is gewoon erg aardig
Bekijk Galerij (5 foto's)
Citaat:
Origineel gepost door EvilAngel Bekijk Post
Heeft iemand dat ook? Partners die bodybuilding niks vinden? Ieder z'n mening, maar zodra ze moeilijk gaan doen...

Mijn man steunt me in alles wat ik doe. Dat is het probleem niet. Hij heeft "moeite" dat ik straks in een bikini op een podium ga staan waar alle... voornamelijk mannen (hij heeft geen probleem met vrouwen, mits ze niet lesbies zijn ) naar mij kijken.
Hij wordt nu al doodsbenauwd als ik mijn vet% door de trainer op de sportschool laat meten met zo'n huidplooimeter. (Hij moet aan ZIJN vrouw zitten)
Hij is een schat van een man, maar ik kan echt niet met zijn onzekerheid/jaloezie.

Meer mensen met hetzelfde probleem?
Wat is er mis met lesbo's ? ;-)

Bookmark topic

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus

Post Regels