Ga Terug   DutchBodybuilding.com forum > Specifieke Topics > Vrouwen Bodybuilding & Fitness

Burn the Fat, Feed the Muscle Dieetboek

Antwoord

Topic opties
Oud wo 1 jul 2009, 12:55   #21
Colossal Veteran

bekjam's Avatar

Aangemeld: jul 2006
Leeftijd: 31
Geslacht: M
Stats: 1m82 119kg -
Re: Interview met MissF!  

Citaat:
Origineel gepost door MissF Bekijk Post
bij mij zijn de foto's nog steeds niet hersteld
Ik vind die kleuren anders behoorlijk kinky.

I got 99 problems but a browser ain't one.
bekjam is offline   Met citaat antwoorden
Oud wo 1 jul 2009, 19:39   #22
Huge Freak

sniperx's Avatar

Aangemeld: feb 2008
Stats:

Klopt, geen idee hoe het te fixen is..
sniperx is offline   Met citaat antwoorden
Oud wo 1 jul 2009, 20:21   #23
Advanced Bodybuilder

pantrofl's Avatar

Aangemeld: apr 2009
Stats:
Bekijk Galerij (1 foto's)

Citaat:
Origineel gepost door sniperx Bekijk Post
Klopt, geen idee hoe het te fixen is..
kan die foto's van haar profiel gewoon opslaan en dan uploaden zonder ze te veranderen naar .png

zo dus:

mja leuk interview om door te lezen
pantrofl is offline   Met citaat antwoorden
Oud wo 1 jul 2009, 20:25   #24
Huge Freak

sniperx's Avatar

Aangemeld: feb 2008
Stats:

Thnx, dat zal'k dan wel ff proberen als ik tijd heb!
sniperx is offline   Met citaat antwoorden
Oud ma 6 jul 2009, 14:15   #25
Figure/Athletic dame
Elite Member

MissF's Avatar

Aangemeld: okt 2006
Leeftijd: 30
Geslacht: V
Stats: 1m63 53kg 13%
Bekijk Galerij (41 foto's)

Citaat:
Origineel gepost door sniperx Bekijk Post
Thnx, dat zal'k dan wel ff proberen als ik tijd heb!
is het al gelukt?
29/11/2009: 50,5kg; bf 4-5% YBF-2e Superbody klasse

mijn logboek http://forum.dutchbodybuilding.com/f...logboek-89949/

mijn website
http://www.health-getthingsdone.webs.com
MissF is offline   Met citaat antwoorden
Oud ma 6 jul 2009, 14:22   #26
Competitive Bodybuilder

Aangemeld: apr 2007
Stats:

Vraag aan MissF: je zegt dat je je vrouwelijke klanten meer andere oefeningen geeft.Met de stelling: 'een vrouw kan net zo trainen als een man' gaat dat niet voor jou op?
ballon is offline   Met citaat antwoorden
Oud ma 6 jul 2009, 15:47   #27
Figure/Athletic dame
Elite Member

MissF's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door ballon Bekijk Post
Vraag aan MissF: je zegt dat je je vrouwelijke klanten meer andere oefeningen geeft.Met de stelling: 'een vrouw kan net zo trainen als een man' gaat dat niet voor jou op?
Niet met alles nee.. Hetzelfde dat een golfer en een voetballer een andere krachttraining zouden krijgen om hun specifieke sportprestaties te verbeteren..

Daarnaast train je voor een bodybuilding klasse en een fitness/figure klasse ook weer heel anders.. Kun je ook niet vergelijken..

mijn website
Oud ma 6 jul 2009, 16:52   #28
Advanced Bodybuilder

Sanne89's Avatar

Aangemeld: feb 2009
Leeftijd: 20
Stats:
Bekijk Galerij (6 foto's)

Citaat:
Niet met alles nee.. Hetzelfde dat een golfer en een voetballer een andere krachttraining zouden krijgen om hun specifieke sportprestaties te verbeteren..

Daarnaast train je voor een bodybuilding klasse en een fitness/figure klasse ook weer heel anders.. Kun je ook niet vergelijken..
Weet jij misschien een goede oplossing voor mij?
Ik ben echt een enorme zoetebek en ik heb absoluut het karakter niet om van de zoetigheid af te blijven. Wat zou jij een klant aanraden die dit probleem heeft? Ik kan me bijna suikerverslaafd noemen ...
Sanne89 is offline   Met citaat antwoorden
Oud ma 6 jul 2009, 17:10   #29
Competitive Bodybuilder

Stats:

Chroom hielp bij mij best wel,Sanne89.
Oud ma 6 jul 2009, 17:11   #30
Advanced Bodybuilder

Sanne89's Avatar

Stats:

Citaat:
euhm daar ken ik niets van, kan jij me er wat meer uitleg over geven?
Ik heb altijd suiker nodig als ik verdrietig ben, me verveel, gewoon uit goesting.. het is erg . En soms kan ik er afblijven..maar het gebeurt vaak dat ik me niet kan inhouden. Gelukkig neem ik ze niet in heel der proporties
Oud ma 6 jul 2009, 17:56   #31
Competitive Bodybuilder

Stats:

Dan eet je dus uit emotie,misschien dat je eerst dat kan verbeteren.Het is vaak een kwestie van de knop omzetten.Had er eerst last van,zoek iets anders wat je kan gaan doen als je gefrustreerd bent ofzo.

Maar Chroom is volgens mij een mineraal,onderdrukte bij mij de trek redelijk goed.Probeer maar eens te zoekn op Google,ik krijg alleen informatie van supplementenshops,ik weet niet of ik dat mag posten.
Oud ma 6 jul 2009, 18:08   #32
Competitive Bodybuilder

Aimee's Avatar

Aangemeld: nov 2004
Leeftijd: 27
Stats:
Bekijk Galerij (37 foto's)

Citaat:
Origineel gepost door Sanne89 Bekijk Post
euhm daar ken ik niets van, kan jij me er wat meer uitleg over geven?
Ik heb altijd suiker nodig als ik verdrietig ben, me verveel, gewoon uit goesting.. het is erg . En soms kan ik er afblijven..maar het gebeurt vaak dat ik me niet kan inhouden. Gelukkig neem ik ze niet in heel der proporties
Discipline is the keyword! Ik ben ook een zoetekauw, maar als je een doel voor ogen stelt, dan zul je er ook heel wat voor moeten doen en laten..

Leuk interview Sniper en MissF!
Oud ma 6 jul 2009, 18:39   #33
Advanced Bodybuilder

Sanne89's Avatar

Stats:

Citaat:
Origineel gepost door Aimee Bekijk Post
Discipline is the keyword! Ik ben ook een zoetekauw, maar als je een doel voor ogen stelt, dan zul je er ook heel wat voor moeten doen en laten..

Leuk interview Sniper en MissF!
Idd.. maar het probleem is juist dat ik de discipline niet hem.. een emotie-eter echt vervelend, dan kan ik me echt niet bedwingen
Oud ma 6 jul 2009, 19:20   #34
Advanced Bodybuilder

Mel74's Avatar

Leeftijd: 36
Stats: 1m64 64kg 19%
Bekijk Galerij (2 foto's)

Citaat:
Idd.. maar het probleem is juist dat ik de discipline niet hem.. een emotie-eter echt vervelend, dan kan ik me echt niet bedwingen
Je moet je daar een keer over heen zetten..Je ken wel blijven zeggen "Ja maar ik ben een emo eter.." Ik ben ook een onzettende emo eter..en heb het soms echt zwaar..maar als je iets wil..zal je er ook voor moeten knokken..
Oud ma 6 jul 2009, 19:22   #35
Advanced Bodybuilder

Sanne89's Avatar

Stats:

Citaat:
Origineel gepost door Mel74 Bekijk Post
Je moet je daar een keer over heen zetten..Je ken wel blijven zeggen "Ja maar ik ben een emo eter.." Ik ben ook een onzettende emo eter..en heb het soms echt zwaar..maar als je iets wil..zal je er ook voor moeten knokken..
Ik weet het ik doe mijn best. Maar er is een grote maar aan vind ik.. je moet je er wel gelukkig bij blijven voelen. en daar loopt het mis bij me
Oud ma 6 jul 2009, 20:29   #36
Competitive Bodybuilder

Aimee's Avatar

Aangemeld: nov 2004
Leeftijd: 27
Stats:
Bekijk Galerij (37 foto's)

Citaat:
Origineel gepost door Mel74 Bekijk Post
Precies! Anders zul je nooit bereiken wat je wilt.. Emo-eter ben ik ook. Maar ook ik kan op 5% vet staan. Iedereen dus! Waar een wil is, is een weg!
Oud di 7 jul 2009, 07:21   #37
Figure/Athletic dame
Elite Member

MissF's Avatar

Citaat:
Wilde precies hetzelfde zeggen.. Maar daarbij als je even volhoud, went je lichaam ook aan minder suiker als je er min 3weken niet aan toegeeft...

Ik at ook veel choco repen.. elke zaterdag met mijn junkdag at ik er zo 3-4repen weg.. nu ik continue schoon eet en wanneer ik trek heb in iets slechts, ik wel een enigszins een voedzame maaltijd neem waar eiwitten/koolh en vetten inzitten en niet alleen vet of vaak alleen suiker, zoals bij snoep/koekjes/repen.. Maar dan kies ik voor een pizza of een maaltijd bij de Mexicaan.. Laat dan wel vaak de kaas weghalen of kies een variant met tonijn of rundvlees voor de eiwitten..

En als ik een patatje oorlog eet, zorg ik ook voor een shake ernaast voor mijn eiwitten.. Dat soort dingen..

mijn website
Oud di 7 jul 2009, 07:38   #38
Figure/Athletic dame
Elite Member

MissF's Avatar

Citaat:
Ben het met Aimee eens dat iedereen deze gevoelens wel eens heeft, maar waar een wil is is een weg.. Hoe graag wil je iets.. Ga dat bij jezelf na.. Kijk eerst wat je aan jezelf moet veranderen in je denkwijze, voordat je naar allerlei spullen graag grijpen.. Die werken vaak ook maar tijdelijk.. Mindsetting daarentegen kan een leven van verschil voor de lange termijn maken..

Misschien klink ik therapeutisch als ik het volgende zeg, maar zodra je deze gevoelens weer hebt, ipv gelijk de snoeptrommel te pakken, pak een pen en papier en schrijf op wat je zo verdrietig maakt en wat je eraan kunt doen om te zorgen dat je niet weer in die situatie terecht komt.. Want het wordt uiteindelijk natuurlijk een visuele cirkel als je dat niet aanpakt.. Het begint bij het feit dat je bv. de broek die je graag wilde hebben er niet in je maat is.. Je bent verdrietig en gaat een reep eten.. Vervolgens zegt een vriendin een afspraak af en geeft niet een duidelijke reden, maar jij dankt dat het aan jou gezelschap ligt.. Je bent weer verdrietig en gaat weer eten.. Ondertussen ben je jezelf een negatief zelfbeeld aan het aanpraten en ondertussen kom je aan, wat er nog meer voor zorgt dat je je ongelukkig voelt..

Als je bij die eerste stap ipv je reep eten, had opgeschreven dat dat je ongelukkig maakt en erover nadenkt wat je had kunnen voorkomen.. Dan was er waarschijnlijk het volgende uitgekomen: "Ipv van deze winkel, ga ik bij Levi's kijken voor een Jeans of bel een vriendin of zij nog een leuke shop weet.." Dan zodra je een x een vriendin afbelt, kan je zeggen.. "Geeft niets, kan gebeuren.. Ik bel je van de week om gezellig een nieuwe afspraak te maken.. Succes" En jij hebt lekker een middag/avond om tegen je vriend aan te kruipen of gezellig een boek-tijdschrift te lezen.. Hier creeer je zelfvertrouwen bij jezelf en straal je dan ook uit naar andere mensen..

Het is nu eenmaal zo dat wanneer jij goed in je vel zit, je mensen opzoekt die ook lekker in d'r vel zitten en andersom ook.. Ben jij verdrietig, zoek je mensen op die graag naar je luisteren en mee verdrietig etc gaan doen.. Niet laten gebeuren!!!

mijn website
Oud di 7 jul 2009, 11:46   #39
Advanced Bodybuilder

Sanne89's Avatar

Stats:

Citaat:
Ben het met Aimee eens dat iedereen deze gevoelens wel eens heeft, maar waar een wil is is een weg.. Hoe graag wil je iets.. Ga dat bij jezelf na.. Kijk eerst wat je aan jezelf moet veranderen in je denkwijze, voordat je naar allerlei spullen graag grijpen.. Die werken vaak ook maar tijdelijk.. Mindsetting daarentegen kan een leven van verschil voor de lange termijn maken..

Misschien klink ik therapeutisch als ik het volgende zeg, maar zodra je deze gevoelens weer hebt, ipv gelijk de snoeptrommel te pakken, pak een pen en papier en schrijf op wat je zo verdrietig maakt en wat je eraan kunt doen om te zorgen dat je niet weer in die situatie terecht komt.. Want het wordt uiteindelijk natuurlijk een visuele cirkel als je dat niet aanpakt.. Het begint bij het feit dat je bv. de broek die je graag wilde hebben er niet in je maat is.. Je bent verdrietig en gaat een reep eten.. Vervolgens zegt een vriendin een afspraak af en geeft niet een duidelijke reden, maar jij dankt dat het aan jou gezelschap ligt.. Je bent weer verdrietig en gaat weer eten.. Ondertussen ben je jezelf een negatief zelfbeeld aan het aanpraten en ondertussen kom je aan, wat er nog meer voor zorgt dat je je ongelukkig voelt..

Als je bij die eerste stap ipv je reep eten, had opgeschreven dat dat je ongelukkig maakt en erover nadenkt wat je had kunnen voorkomen.. Dan was er waarschijnlijk het volgende uitgekomen: "Ipv van deze winkel, ga ik bij Levi's kijken voor een Jeans of bel een vriendin of zij nog een leuke shop weet.." Dan zodra je een x een vriendin afbelt, kan je zeggen.. "Geeft niets, kan gebeuren.. Ik bel je van de week om gezellig een nieuwe afspraak te maken.. Succes" En jij hebt lekker een middag/avond om tegen je vriend aan te kruipen of gezellig een boek-tijdschrift te lezen.. Hier creeer je zelfvertrouwen bij jezelf en straal je dan ook uit naar andere mensen..

Het is nu eenmaal zo dat wanneer jij goed in je vel zit, je mensen opzoekt die ook lekker in d'r vel zitten en andersom ook.. Ben jij verdrietig, zoek je mensen op die graag naar je luisteren en mee verdrietig etc gaan doen.. Niet laten gebeuren!!!
Bedankt Ik denk ook dat het probleem bij me vooral zit in het feit dat ik enorm onzeker over mijn eigen ben + ik heb vaak last van stress... ik was aan het denken om een soort yoga les in de fitness mee te volgen Het klinkt misschien heel stom en cliché maar het helpt me wel tot rust komen
Oud di 7 jul 2009, 11:51   #40
Dutch Bodybuilder

Aangemeld: aug 2005
Leeftijd: 29
Stats: 1m83 81kg 12%

Citaat:
Ik weet het ik doe mijn best. Maar er is een grote maar aan vind ik.. je moet je er wel gelukkig bij blijven voelen. en daar loopt het mis bij me
Nee, het gaat al mis wanneer je zegt dat je niet gelukkig kunt zijn zonder suiker.

Als je er echt last van hebt zou ik professionele hulp overwegen.

1-4-2009:
Lengte: 183m.
Gewicht: 87kg.
Vetpercentage: 20-22%

14-7-2009:
Gewicht: 82 kg.
Vetpercentage: 13-14%
kareltje27 is nu online   Met citaat antwoorden
Antwoord

Bookmark topic

Tags
interview, missf!