| | |||||||
| Forumregels | Registreer | FAQ | Doneren | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Post's van vandaag | Markeer Forums als Gelezen |
![]() |
| | LinkBack | Onderwerp Opties | Weergave Modus |
| | #21 | |
| Freaky Bodybuilder | Citaat:
ow ja en aangezien je in de grafische vak zit, niet stiekem je foto's photoshoppen he ja mooie avatar heb ik he en ook een leuke nick
__________________ . . . I don't lift weights because that's the only thing I can do. I lift weights because it's the only thing I like to do! When I am high...I am high on slin. Today still wanted by advanced athletes, they survive underground. If you can't grow, if nothing else helps and you can find them. Then maybe you can buy steroids! | |
| | |
| | #22 | |
| Novice Geregistreerd: Apr 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 21 Geslacht: V
Karma Power: 0 | Citaat:
Great, thnx voor de tips! Groetjes BB xXx SuZy Q ps: Welke drukkerij? Wat voor soort drukwerk? | |
| | |
| | #23 | |
| Dutch Bodybuilder | Citaat:
onderdeel van de Thiemegroep (maar geloof niet dat er een drukkerij van onze groep bij jou in de buurt zit)
__________________ http://aycu37.webshots.com/image/439...7673059_rs.jpg Grosje 46 jaar -72 kg - 172 cm - ca 12% vet | |
| | |
| | #24 | |
Ik loop nu stage bij 2 bedrijven eigenlijk. Een galerie, met kunstuitleen en lijstenmakerij en bij BKR een grafisch bureautje zonder eigen drukkerij. De opleiding die ik nu volg heeft weinig te maken met hetgene dat ik wil worden, maar daar kwam ik pas in de 2de achter en toen had ik zoiets van: opleiding afmaken, dan heb ik dat diploma. Hierna nog een marketing opleiding doen en dan beginnen met een eigen zaak! Dat zijn zo'n beetje de plannen qua werk en school van mij voor in de toekomst! Rotterdam, hmmmzz ga ik 10 mei weer heen. Veel van mn vrienden verhuizen naar de grotere steden en ik reis dus regelmatig heen en weer door Nederland. De een in Groningen, een ander in Den Haag etc etc Groetjes, BB xXx SuZy Q | |
| | |
| | #25 | |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: Jan 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 21 Geslacht: M
Karma Power: 8 | Citaat:
![]()
__________________ Pacta sunt servanda --------------------- Als je doet wat je altijd deed, blijf je krijgen wat je altijd kreeg. --------------------- Echte mannen komen niet thuis met bloemen.... MAAR MET HONGER ROARRRRRRRRRR!!!!! --------------------- Wie zijn toekomst niet bepaald, krijgt hem toegewezen | |
| | |
| | #26 |
Karma Power: 0 | |
| | |
| | #27 |
| Competitive Bodybuilder | sneek?? hmmm zit je niet ver van mij af welkom btw |
| | |
| | #28 |
| Ripped Bodybuilder Geregistreerd: Jan 2005 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 33 | het zijn altijd weer de bekenden die reageren op het vrouwelijk geslacht, stelletje testo basterds welkom en succes met je doel
__________________ de enige die mij gelukkig maakt....ben ik zelf animallegs and llounge => de reetridders van DBB |
| | |
| | #29 |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: Jun 2006 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 9 | Welkom En de aasgieren ook weer... mhh woont dichtbij en zo.. ja maak er maar bang...
__________________ 'Opgeven is de makkelijkste oefening' Zeg maar Lex ipv FLX.. |
| | |
| | #30 |
| Competitive Bodybuilder | |
| | |
| | #31 | |
hahahahahahahhaha Als je mij wil laten schrikken...kom maar als clown! Van die freaky once met rode haren en rode neus...damn die zijn echt illlllll >< oke, enough daarvan hmmmmzzz zin in de zomer Eindelijk eens lekker in mn vel ( en spieren dit keer
__________________ Blessed Be xXx SuZy Q | |
| | |
| | #32 |
| Cool Novice Geregistreerd: Apr 2008 Locatie: Nederland Geslacht: V
Karma Power: 0 | Hoi Suzy, Ik zie dat jij hier ook nog niet zo lang rondhuppelt. Jij strakkere buikspieren, ik al mijn spieren wat strakker Succes! |
| | |
| | #33 |
| Cool Novice | Eya, Veel succes, op naar de zomer zeg ik!! |
| | |
| | #34 |
| Freaky Bodybuilder Geregistreerd: Jun 2007 Locatie: Overal en nergens Leeftijd: 36 Geslacht: M
Karma Power: 26 | Welkom, Altijd gezellig vrouwlijkschoon erbij op het Forum, Zeker met Cup F |
| | |
| | #35 | |
| ★ All Natural Baby ★ | Citaat:
__________________ Ain't nothing to it, but to do it. 1.81m 90-92 kg 12-13% | |
| | |
| | #36 |
| Advanced Bodybuilder Geregistreerd: Oct 2007 Locatie: Den Haag Geslacht: M
Karma Power: 1 | welkom deadlift/squat/bent over row gaan doen dan komt het al helemaal goed, enige wat je dan voorlopig nodig gaat hebben is een barbell en 60 kilo aan schijven, kan je paar maanden vooruit |
| | |
| | #37 | |||
| Advanced Bodybuilder | Citaat:
Citaat:
Citaat:
Welkom trouwens SuZyQ! | |||
| | |
| | #38 |
| Competitive Bodybuilder | welkom en succes met het behalen van je doelen
__________________ pain is temporary, pride is forever.. |
| | |
| | #39 |
| Freaky Bodybuilder Geregistreerd: Nov 2003 Locatie: Nederland Leeftijd: 26 Geslacht: M
Karma Power: 25 | welkom! Veel succes met je doelen! btw, zit je op dansles gezien je naam. Dat is nl een danspas van salsa
__________________ "If you're not making progress, overtrain until you're depressed, then take five days off. Then you'll grow." 11 maart 2008 start nieuwe DC-cycle check http://forum.dutchbodybuilding.com/f...ml#post2674287 |
| | |
| | #40 |
Karma Power: 0 | hoihoi, ^^ Nee, die naam komt door mn tweede naam en mn vrienden van school. Mijn tweede naam is Suzanne en een van m'n vrienden song ooit Suzy Q voor me, dat heeft de klas overgenomen toen en sindsdien wordt ik zo genoemd op school! Trouwens ff over dansles, I love to dance!
__________________ Blessed Be xXx SuZy Q |
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Onderwerp Opties | |
| Weergave Modus | |
| |