| | #1 |
| Novice Geregistreerd: Apr 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 21 Geslacht: V
Karma Power: 0 | Laat ik mij hierbij eerst even voorstellen, voordat ik hier en daar een bericht ga posten! Ik ben een girl van 21 jaar. Woon in Emmeloord. Studeer grafisch vormgeven Art & Design in Zwolle (3de jaars) en loop op t moment stage in een galerie in Sneek. Waarom ik me hier heb aangemeld? 2 jaar geleden ben ik zo'n 25 kg afgevallen. Alles zit nu weer lekker strak, maar ik wil meer spieren. Alleen lukt me dat niet alleen. Ik heb was advies nodig van de kenners zodat ik weet wat ik moet aanpakken etc. Van de boekjes heb ik genoeg, ik wil advies van mensen die het echt weten en die mij het kunnen vertellen. Op mijzelf aangepast! Ben 1,78 en weeg 70 kg. ps: mijn borstomvang wil ik absoluut niet veranderen! Ik heb cup 75 F en daar ben ik blij mee. Ik heb niet veel tijd op t moment. Loop stage van kwart voor 9 tot 5 (reis van zeven uur tot kwart voor negen) (van 5 tot half 6) Daarna snel eten en door naar bijbaantje. Daar werk ik van half 7 tot 9 uur en daarna terug naar huis. Als ik dan thuis kom ben ik zo'n beetje op. Nah, geestelijk niet, maar lichamelijk helaas wel. Is hier ook iets aan te doen? Volgens mij eet en drink ik gezond. Drink amper alcohol, af en toe een rood wijntje in t weekend. (zeg 2 x per maand) Verder genoeg groenten en fruit, brood, yoghurt, magere kwart, muesli etc Ik snoep niet, eet geen koek en drink zo'n 2 liter water per dag. Iemand een tip om een mooie, strakke buik met spieren te krijgen? (wel vrouwelijk hoor 't is puur voor mezelf! Groetjes ps: Die naam komt van 't liedje. Ooit ging een vriend van me dat nummer voor me zingen en sindsdien is mijn bijnaam SuZy Q. |
| | |
| | #2 |
| Freaky Bodybuilder Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: boerenlullenland Leeftijd: 38 Geslacht: V
Karma Power: 25 | welkom hier suzy quatro
__________________ ----------------------------------------- humor droogkloot roflol ? klick hier : http://forum.dutchbodybuilding.com/group.php?groupid=38 ----------------------------------------- |
| | |
| | #3 |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: Jan 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 21 Geslacht: M
Karma Power: 8 | welkom mede poldenaar ik kom uit dronten is close by succes met het behalen van je doelen.
__________________ Pacta sunt servanda --------------------- Als je doet wat je altijd deed, blijf je krijgen wat je altijd kreeg. --------------------- Echte mannen komen niet thuis met bloemen.... MAAR MET HONGER ROARRRRRRRRRR!!!!! --------------------- Wie zijn toekomst niet bepaald, krijgt hem toegewezen |
| | |
| | #4 |
| Ripped Bodybuilder Geregistreerd: Jul 2006 Locatie: reading your email Leeftijd: 29 Geslacht: V
Karma Power: 19 | Welkom! OT: Nog bedankt nu zit dat nummer weer in m'n hoofd.
__________________ ¡ƃuıop ɯ,ı ʇɐɥʍ ʍouʞ ı ˙˙˙ǝɯ ʇsnɹʇ keep your friends close, keep your keyboard closer. |
| | |
| | #5 | |
| Ripped Bodybuilder Geregistreerd: Jun 2005 Locatie: Rotterdam. Leeftijd: 21 Geslacht: M
Karma Power: 25 | Citaat:
ot: Probeer tijd vrij te maken om te sporten.. zodat je kan trainen.. Denk dat je dan al een begin maakt, zodat je je spieren sterker kan maken en opbouwen..
__________________ 21 jaar 1.72 82kg Ja Toch.. Nie dan.. Ech wel..!! Proud to be a Protein Junkie.. GO GO GADGET : Muscles!!!! | |
| | |
| | #6 |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: Jan 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 21 Geslacht: M
Karma Power: 8 | ik heb een home gym
__________________ Pacta sunt servanda --------------------- Als je doet wat je altijd deed, blijf je krijgen wat je altijd kreeg. --------------------- Echte mannen komen niet thuis met bloemen.... MAAR MET HONGER ROARRRRRRRRRR!!!!! --------------------- Wie zijn toekomst niet bepaald, krijgt hem toegewezen |
| | |
| | #7 |
| Freaky Bodybuilder | welkom en succes
__________________ steroid-free since 1978 Koop mijn APEX-bench! http://forum.dutchbodybuilding.com/f...bankje-164912/ |
| | |
| | #8 |
| Ripped Bodybuilder Geregistreerd: Jun 2005 Locatie: Rotterdam. Leeftijd: 21 Geslacht: M
Karma Power: 25 | Nog grotere Player!!
__________________ 21 jaar 1.72 82kg Ja Toch.. Nie dan.. Ech wel..!! Proud to be a Protein Junkie.. GO GO GADGET : Muscles!!!! |
| | |
| | #9 |
| Freaky Bodybuilder Geregistreerd: Nov 2003 Locatie: Nederland Leeftijd: 26 Geslacht: M
Karma Power: 26 | Hé Maartje, Welkom! Succes met je doelen. Ik ben trouwens ook jarig op 14 maart. Is het toeval of faith?
__________________ "If you're not making progress, overtrain until you're depressed, then take five days off. Then you'll grow." 11 maart 2008 start nieuwe DC-cycle check http://forum.dutchbodybuilding.com/f...ml#post2674287 |
| | |
| | #10 | |
Karma Power: 8 | Citaat:
![]()
__________________ Pacta sunt servanda --------------------- Als je doet wat je altijd deed, blijf je krijgen wat je altijd kreeg. --------------------- Echte mannen komen niet thuis met bloemen.... MAAR MET HONGER ROARRRRRRRRRR!!!!! --------------------- Wie zijn toekomst niet bepaald, krijgt hem toegewezen | |
| | |
| | #11 |
| Dutch Bodybuilder | Welkom |
| | |
| | #12 |
| Advanced Bodybuilder Geregistreerd: Jan 2005 Locatie: Nederland Geslacht: V
Karma Power: 30 | Welkom, 25kilo afvallen is heel netjes. Hoe heb je dat gedaan? Alleen op je voeding gelet of sporten of juist een condie van beide. Ik zou nu in iedergeval gaan trainen met gewichten. Daarna een stukje cardio. Ben je al lid van een sportschool of nog niet. Mischien wil je wel geen lid worden en wil je het thuis gan doen. Wel handig om te weten ivm oefeningen die je kunt gaan doen. Veel succes met trainen en het behalen van je doelen |
| | |
| | #13 |
Karma Power: 0 | hhahhhahahhahhaahahahah Bedankt allemaal, snelle reactie's hier zeg! hahaha players? Ben nogal trouw en heb nu zo'n 3 jaar verkering met mr Engel Bedankt voor de tips. Groetjes |
| | |
| | #14 |
Karma Power: 8 | ff ontopic: buikspier oefeningen kunnen wel voordat je naar bed gaat no problemos maar kijk even hoe je lichaam er op reageert ow btw suzyQ is van creedence clearwater revival als ik het goed herinner
| | |
| | #15 | |
Karma Power: 0 | Citaat:
Zo ken ik er nog een paar! De ouders van mn vriend zijn op dezelfde data getrouwd als die van mij: 18-4-1986 Ik ben "gemaakt' op de verjaardag van mn ene opa en geboren op de verjaardag van mn andere opa. btw, Einstein was ook jarig op 14 maart | |
| | |
| | #16 | |
Karma Power: 0 | hahahahahaha nee hoor Citaat:
| |
| | |
| | #17 |
| Advanced Bodybuilder Geregistreerd: Dec 2003 Locatie: Amsterdam Geslacht: M
Karma Power: 9 | Welkom SQ....en players, waar?
__________________ A man is not finished when he fails, a man is finished when he is defeated. Stats: Lengte : 1.91 m. Gewicht :106 kg BF : 11 % |
| | |
| | #18 |
| Freaky Bodybuilder | hoi....pics? ik zou een 3 daagse split schema in elkaar zetten en gewoon alles een beetje trainen. Je zegt zelf dat alles goed zit en je ook geen overgewicht ofzo hebt. 70kg bij 1.78m is ook een goed gewicht. Maak gewoon een leuke 3 daagse split schema en train alles zo'n beetje. Wordt je figuur er alleen beter op. Enkel 2 spiergroepen trainen is niets
__________________ . . . I don't lift weights because that's the only thing I can do. I lift weights because it's the only thing I like to do! When I am high...I am high on slin. Today still wanted by advanced athletes, they survive underground. If you can't grow, if nothing else helps and you can find them. Then maybe you can buy steroids! |
| | |
| | #19 |
Karma Power: 0 | jaja, Eerst eens ff een goede avater plaatsen! btw: gaaf plaatje Groetjes, xXx BB SuZy Q |
| | |
| | #20 |
| Dutch Bodybuilder | Welkom SuzyQ Als je een strakkere buik wil zal je buikspier en onderrug oefeningen moeten doen. 's-avonds of 's-ochtends maakt niet uit. Je kan om de dag trainen dus Maandag wat buik, Dinsdag wat rug enz enz Zo krijgt elke spiergroep steeds een dag rust. Oefeningen kan je vinden op diverse sites Onderrug adviseer ik alleen omdat je nogal goed bedeeld ben Denk ook wel dat je een klein beetje droger zou moeten worden om een plattere buik te krijgen. 70 kg bij jouw lengte van 1.78 m is niet verkeerd dus erg dik zal je niet zijn. succes en welkom PS ik zelf zit ook in het grafische vak (ordermanager in drukkerij)
__________________ http://aycu37.webshots.com/image/439...7673059_rs.jpg Grosje 46 jaar -72 kg - 172 cm - ca 12% vet |
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Onderwerp Opties | Zoek in onderwerp |
| Weergave Modus | |
| |