| | |||||||
| Registreren | FAQ | Ledenlijst | Sociale groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer forum als gelezen |

![]() |
| | Topic opties |
| | #21 | |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: mei 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 21 Geslacht: V
Stats: 1m74 - - Karma: | Re: Hoi Ik ben nieuw hier!!!
Citaat:
__________________ Te mogen leven is een wonder. Het lijkt zo vanzelfsprekend gewoon, maar het is heel bijzonder. | |
| | |
| | #22 |
| Monstrous Giant | Re: Hoi Ik ben nieuw hier!!!
banner de ban?
__________________ FUUUU |
| | |
| | #23 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: nov 2006 Locatie: Nederland Leeftijd: 23 Geslacht: M
Stats: 1m79 85kg 13% Karma: | Re: Hoi Ik ben nieuw hier!!!
welkom.
|
| | |
| | #24 | |
| luie hond Aangemeld: dec 2002 Locatie: 073 Leeftijd: 31 Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: Hoi Ik ben nieuw hier!!!
Citaat:
Nou ja, welkom dan maar...
__________________ Betieasikumaai? | |
| | |
| | #25 |
| Huge Freak Aangemeld: jul 2007 Locatie: Noord-Holland Leeftijd: 51 Geslacht: V
Stats: 1m63 59kg 24% Karma: | Re: Hoi Ik ben nieuw hier!!!
Welkom Roxx! Zo te lezen heb je al een mooie start fysiek, succes
__________________ Vorm je lichaam, dat is een weldaad voor je geest! |
| | |
| | #26 |
| Ripped Bodybuilder | Re: Hoi Ik ben nieuw hier!!!
Welkom Roxx Ben normaal wat sneller maar wou mijn vrienden hier ook wat tijd en aandacht gunnen. ik kan niet altijd de eerste zijn toch? Je bent niet echt dik denk ik met 16% vet dat is erg laag voor een dame. 155 cm is natuurlijk weer niet zo groot Weet zeker dat je hier een hoop goede info kan vinden en dat er genoeg mensen zijn die jou kunnen motiveren om deze sport (eigenlijk levensstijl) te kunnen volhouden Welkom
__________________ Grosje gebruik nu Kre-Alkalyn en Protein Revolution wil je weten of het werkt?http://forum.dutchbodybuilding.com/f...4/index29.html laatste foto's November onderaan pag... http://forum.dutchbodybuilding.com/f...4/index23.html iedereen wil oud worden, maar niet oud zijn. beweeg dus je luie kont |
| | |
| | #27 |
| Cool Novice | Re: Hoi Ik ben nieuw hier!!!
mooie schouders en goed droog! welkom en veel plezier |
| | |
| | #28 |
| Novice | Re: Hoi Ik ben nieuw hier!!!
hier mijn eet en trainingsschema: M1: 50 gr brinta+ melk M2: 1 fruit M3:3 tarwe brood met kalkoen/kip/tonijn M4:3 rijstwafels (of crackers) Kip/kalkoen + 1 fruit M5: 125 gr rijst/pasta (1 keer i.d. week aardappelen) 175 gr groenten 200 gr Kip/kalkoen/biekstuk/scampi,kabeljauw e.d.) M6:150 gr kwark (mager) + ananas training: 4 keer 8 herh. dag 1: latt pully nek bent over row latt pully (handvaten) onderrug Biceps Dumbell curl hammer curl crunches taille Dag 2: Pull over bankdr.dumbells Schuin bankdr.dumbells Lady's pack pull down extensions touw extensions dumbell Dag 3: Seated press side raises Schrughs leg extension Squat stang hack squat buitenkant benen leg curl seated calf press crunches taille Wat vinden jullie v mijn voedingsschema? Ik hoop niet dat ik van afval want heb nu 16% vet en weeg 48,4 en mocht niet minder wegen! Het is wel redelijk te doen t eten alleen ff uitvogelen in variatie en natuurlijk i.v.m. de kids de hoeven niet t zelfde te eten . |
| | |
| | #29 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: jan 2005 Locatie: Nederland Geslacht: V
Stats: Karma: | Re: Hoi Ik ben nieuw hier!!!
Welkom en veel succes met het behalen van je doelen
__________________ Leer alsof je voor altijd blijft leven, leef alsof je morgen gaat sterven. |
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| hier!!!, nieuw |
| Topic opties | |
| |