| | |||||||
| Registreren | FAQ | Ledenlijst | Sociale groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer forum als gelezen |

![]() |
| | Topic opties |
| | #1 |
| Novice | Hoi Ik ben nieuw hier!!!
Hoi Allemaal, Ik ben Rox 32 jaar moeder van 2 kids van 3 en 5 jaar, Heb altijd fanatiek paardgereden op redelijk wedstrijd nivo, Nou je kent t wel je krijgt kids ben 2 keer bijna 25 kilo aangekomen in mijn zwagerschappen. Heb het gewicht na de zw schappen wel vanaf gekregen maar eind 2008 wilde ik weer wat meer tijd voor mezelf en ben ik gaan fitnessen, Vind het superleuk,Ben 1,55 en weeg nu 48,4 mijn vet was laatst 16% Laatst zeiden de heren v mijn sportschool dat ik wel aanleg zou hebben om wat meer spieren te krijgen en ze vroegen of ik er niks voor voelde om een bb split schema te gaan doen heb nu ook een voedingsschema gekregen, ben erg benieuwd hoe t zal gaan zal binnenkort wat foto's erop zetten,en mijn trainingsschema, Mijn billen benen zijn t grootste probleem in de zw schappen niks geleden bij mijn buik des te meer bij mijn billen/benen, Heb een serie endermologie (lipo massage)achter de rug en het werkt wel mijn "losse"vel is wat strakker maar moet meer!!! Dus spieren erop! Groetjes.... |
| | |
| | #2 |
| HELLBOY FROM HEAVEN | Re: Hoi Ik ben nieuw hier!!!
Welkom! (je bent laat grosje)
__________________ Ik wil bolletje!! iK keP Wildes gestempt!!! Yee! Wildes!!! |
| | |
| | #3 |
| Huge Freak | Re: Hoi Ik ben nieuw hier!!!
hoi mischien handig om bij je post te vermelden en duidelijk maken dat je niet vrijgezel bent en niet op zoek bent, voordat de hele e-player crew je overspoelt. verder goodluck and have fun
__________________ insano@hushmail.com Today still wanted by advanced athletes, they survive underground. If you can't grow, if nothing else helps and you can find them. Then maybe you can buy steroids! 1e plaats - JBC 2009 - tot 90kg Spoiler: Toon |
| | |
| | #4 | |
Citaat:
__________________ Ik wil bolletje!! iK keP Wildes gestempt!!! Yee! Wildes!!! | |
| | |
| | #5 |
| Novice | Re: Hoi Ik ben nieuw hier!!!
haha nou goeie tip .... ben geen vrijgezel enne ook niet op zoek! |
| | |
| | #6 |
| Huge Freak Aangemeld: feb 2008 Locatie: Nederland Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: Hoi Ik ben nieuw hier!!!
Welkom! |
| | |
| | #7 |
| Advanced Bodybuilder | Re: Hoi Ik ben nieuw hier!!!
welkom |
| | |
| | #8 |
| Monstrous Giant | Re: Hoi Ik ben nieuw hier!!!
__________________ Vroeger was alles beter en kon je uit de sloot drinken... vroeger ging je dood op je 40e Rooke's Log "Als je geen gespierde buffel bent op topniveau maakt het echt geen reet uit wat je hartslag is... misschien een klein beetje. "aldus BickB |
| | |
| | #9 |
Gun hem nog ff hij is tenslotte geen 40 meer
__________________ Ik wil bolletje!! iK keP Wildes gestempt!!! Yee! Wildes!!! |
| | |
| | #10 |
jij bent sneller
__________________ Vroeger was alles beter en kon je uit de sloot drinken... vroeger ging je dood op je 40e Rooke's Log "Als je geen gespierde buffel bent op topniveau maakt het echt geen reet uit wat je hartslag is... misschien een klein beetje. "aldus BickB |
| | |
| | #11 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: mei 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 21 Geslacht: V
Stats: 1m74 - - Karma: | Re: Hoi Ik ben nieuw hier!!!
Welkom dame! Je hebt flinke schouders/armen als ik zo zag in je album. Netjes hoor! Hoe lang fitniss je nu al en wat heb je tot zover voor een schema aangehouden?
__________________ Te mogen leven is een wonder. Het lijkt zo vanzelfsprekend gewoon, maar het is heel bijzonder. |
| | |
| | #12 |
| Novice | Re: Hoi Ik ben nieuw hier!!!
ik heb tot nu toe cardio gedaan en voor elke spier groep wat oefeningen (neem aan de gewone standaard vrouwen dingen)fitness nu 6 maanden Maar de eigenaar vd de sportschool zag er wel wat in en stelde voor om mij te begeleiden,ben vrij fanatiek aangelegd dus ik ga er wel voor Mijn doel tsja Lekker strak in mijn vel zitten en dan na een tijd trainen misschien een wedstrijdje medoen (mocht t lukken met mijn benen en billen natuurlijk heb ik ook 2 kids ja die komen altijd op de eerste plaats, Zal vd week ff mijn schema erop zetten (net nieuw weet t niet uit m'n hoofd) |
| | |
| | #13 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: mei 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 21 Geslacht: V
Stats: 1m74 - - Karma: | Re: Hoi Ik ben nieuw hier!!!
Als je zulke armen/schouders hebt ontwikkeld, vind ik dat erg netjes. Het kan best zijn dat je meer aanleg hebt dan de meeste. Ben benieuwd naar je schema! Ben je benen/billen komt het vast goed, die train je nu neem ik aan ook..dus zal wel goedkomen
__________________ Te mogen leven is een wonder. Het lijkt zo vanzelfsprekend gewoon, maar het is heel bijzonder. |
| | |
| | #14 |
Welkom! Nette armen/schouders heb je!
__________________ ~Je kunt niet falen,tenzij je opgeeft..~ |
| | |
| | #15 |
| Ripped Bodybuilder Aangemeld: apr 2009 Locatie: Vlaanderen Leeftijd: 16 Geslacht: M
Stats: 1m74 65kg 14% Karma: | Re: Hoi Ik ben nieuw hier!!!
Welkom! Flinke fysiek al!
__________________ Revalidation from the Nuss Procedure, wish me luck! |
| | |
| | #16 |
| Figure/Athletic dame | Re: Hoi Ik ben nieuw hier!!!
Welkom en succes.. Ga ervoor, goed fysiek..
__________________ 20/09/06: 49,5kg; bf12,8%; 1,63m (start) 27/5/07: 54kg; bf 8,7%(NAC Holland- 1e Figure A en C wedstrijd) 14/10/07: 51kg; bf 7%(YBF- 2e Athletic klasse) 29/11/2009: 50,5kg; bf 4-5% YBF-2e Superbody klasse mijn logboek http://forum.dutchbodybuilding.com/f...logboek-89949/ mijn website http://www.health-getthingsdone.webs.com |
| | |
| | #17 |
je hebt nu al een gespierder frame dan sniperX ! welkom trouwens
__________________ http://sirfuckyouupalot.mybrute.com |
| | |
| | #18 |
| Freaky Bodybuilder | Re: Hoi Ik ben nieuw hier!!!
Welkom hier en veel succes met het behalen van je doelen.
__________________ Nulla tenaci invia est via... |
| | |
| | #19 | |
| Monstrous Giant Aangemeld: jun 2007 Locatie: Winter wonderland Leeftijd: 38 Geslacht: M
Stats: 1m74 108kg - Karma: | Re: Hoi Ik ben nieuw hier!!!
Citaat:
Op je foto zie je er al goed uit, misschien een foto in bikini zodat we je body beter kunnen beoordelen? Voor advies zit je goed hier, zat mooie dames die je kunnen adviseren. Succes | |
| | |
| | #20 |
haha nog steeds geen grosje te bespeuren wtf welkom en succes!!
__________________ FUUUU |
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| hier!!!, nieuw |
| Topic opties | |
| |