| | |||||||
| Registreren | FAQ | Ledenlijst | Sociale groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer forum als gelezen |

![]() |
| | Topic opties |
| | #21 |
| Ripped Bodybuilder | Re: Help: het mag wel wat strakker...
en Thesa heb je al wat plannen
__________________ Grosje gebruik nu Kre-Alkalyn en Protein Revolution wil je weten of het werkt?http://forum.dutchbodybuilding.com/f...4/index29.html laatste foto's November onderaan pag... http://forum.dutchbodybuilding.com/f...4/index23.html iedereen wil oud worden, maar niet oud zijn. beweeg dus je luie kont |
| | |
| | #22 | |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: dec 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 32 Geslacht: V
Stats: 1m68 75kg 29% Karma: | Re: Help: het mag wel wat strakker...
Citaat:
| |
| | |
| | #23 |
| Novice Aangemeld: jan 2010 Locatie: Nederland Leeftijd: 27 Geslacht: V
Stats: 1m71 59kg - Karma: | Re: Help: het mag wel wat strakker...
Ik ben druk aan het puzzelen geweest met het maken van een voedingsschema en ik heb ontdekt dat daar mijn talenten niet liggen hahaha. Maar nu zag ik dat Jolana een schema op het forum had gezet. En toevallig ook nog voor de zelfde hoeveelheid kcal! Ik heb nu maar besloten om dat schema uit te proberen en te kijken waar ik het voor mezelf wil gaan aanpassen. Ik zie de komende week maar als een leerperiode. Ik moet ook kijken hoe ik het met mijn werk kan combineren, het schema van Jolana lijkt dat ook mogelijk te maken. het gaat om dingen die ik s ochtends kan maken, op mijn werk in de koelkast kan leggen en de whey voor het eten kan toevoegen. Qua sporten weet ik het nog even niet. Voor mij is bodypump wel krachttraining, voor de meesten hier duidelijk niet. Ik ga niet vaker fitnessen. Niet omdat ik er iets tegen heb, maar omdat ik dat gewoon erg saai vind. Bij bodypump heb ik dan niet. En ik krijg er genoeg spierpijn van Eerst maar even met mijn voeding dingen uitproberen. Groeten, Thessa |
| | |
| | #24 |
Je moet iets doen waar je je lekker bij voelt BodyPump is geen krachttraining maar dat wil niet zeggen dat het niet goed voor je s om strakker te worden. Lekker gewoon bezig zijn en volhouden
__________________ Grosje gebruik nu Kre-Alkalyn en Protein Revolution wil je weten of het werkt?http://forum.dutchbodybuilding.com/f...4/index29.html laatste foto's November onderaan pag... http://forum.dutchbodybuilding.com/f...4/index23.html iedereen wil oud worden, maar niet oud zijn. beweeg dus je luie kont |
| | |
| | #25 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: mei 2008 Locatie: Almere Leeftijd: 22 Geslacht: M
Stats: 1m87 105kg 19% Karma: | Re: Help: het mag wel wat strakker...
hoe strakker hoe beter
__________________ Cutting again. EricR: Misschien kan je maar beter niet reageren, heb het idee dat je ook op een school zit voor minder begaafden. BVE: dan wil ik wel is weten wat voor opleiding jij hebt gedaan... Ik doe nu HBO.. |
| | |
| | #26 |
| Huge Freak Aangemeld: nov 2008 Locatie: rechts van je Leeftijd: 30 Geslacht: V
Stats: 1m59 - - Karma: | Re: Help: het mag wel wat strakker...
@GewoonThessa: zou je dat voedingsschema hier ook neer willen zetten? Ik weet niet waar ik het moet zoeken op DBB...
__________________ You ain't somebody till you stop being a nobody. So be the somebody nobody expected you to be. Start something... |
| | |
| | #27 | |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: dec 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 32 Geslacht: V
Citaat:
| |
| | |
| | #28 | |
| Huge Freak | Re: Help: het mag wel wat strakker...
Citaat:
__________________ insano@hushmail.com Today still wanted by advanced athletes, they survive underground. If you can't grow, if nothing else helps and you can find them. Then maybe you can buy steroids! 1e plaats - JBC 2009 - tot 90kg Spoiler: Toon | |
| | |
| | #29 | |
Citaat:
| |
| | |
| | #30 |
probleem? Dat ik mijn waardevolle tijd zoals nu doodmoe een keer thuis ben om 6uur een keer wat nuttigs hier neerpluur en dan zulke reacties op je afgeschoten krijg. Lees de rest van reacties alles wat gezegt is heb ik meteen als eerste reply kort en duidelijk gezegt. Verder ook doodnormale reactie, beetje overdreven om dan zo op te reagen. Al helemaal van een vrouw van 27 die zulke dingen op internet al schokkend en bruut vindt. May the force be with you, always....
__________________ insano@hushmail.com Today still wanted by advanced athletes, they survive underground. If you can't grow, if nothing else helps and you can find them. Then maybe you can buy steroids! 1e plaats - JBC 2009 - tot 90kg Spoiler: Toon |
| | |
| | #31 | |
| ..:: evil bunny ::.. Aangemeld: sep 2006 Locatie: Amsterdam Leeftijd: 26 Geslacht: V
Stats: Karma: | Re: Help: het mag wel wat strakker...
Citaat:
__________________ Living in my own little world. DBB-chick van het jaar 2007/2008 DBB-slet van het jaar 2007/2008 | |
| | |
| | #32 |
Op papier kunnen dingen gewoon anders overkomen, voor sommigen is het al een hele stap om eea over jezelf te vertellen. Ik kan me voorstellen dat jouw reactie hard overkwam (ook al is het goed bedoeld), that's it. |
| | |
| | #33 |
mijn reactie stond als eerst. Kon me nog goed herinneren was toen op werk zelfs. En niets aan aangepast hoor. Snap de reactie daarom ook niet. Maar goed ik ga verder geen huil topic hiervan maken, vind het alleen erg lullige reactie terug. Zoek het maar lekker zelf uit dan....
__________________ insano@hushmail.com Today still wanted by advanced athletes, they survive underground. If you can't grow, if nothing else helps and you can find them. Then maybe you can buy steroids! 1e plaats - JBC 2009 - tot 90kg Spoiler: Toon |
| | |
| | #34 |
Waarom allemaal zo fel Mensen komen op deze site om van ons te leren. Voor sommige personen is het al een ovewinning om hier op deze site een vraag te stellen. Laten we gewoon proberen iedereen een beetje op weg te helpen. Man, vrouw, dik, dun wat maakt het allemaal uit.
| | |
| | #35 | |
Citaat:
Ja dat vind ik dus ook, maar goed. | |
| | |
| | #36 |
| Ripped Bodybuilder Aangemeld: aug 2004 Locatie: - Geslacht: V
En ik zie juist weer niks 'bruuts' of 'useless' aan die 1e post van Kukishu, maar ach...
__________________ There's no crying in the gym! |
| | |
| | #37 |
| Huge Freak Aangemeld: nov 2008 Locatie: rechts van je Leeftijd: 30 Geslacht: V
Stats: 1m59 - - Karma: | Re: Help: het mag wel wat strakker...
Voor iedereen die net als ik vindt dat die post van Kuki niet bruut of useless is: de eerste twee posts die er stonden zijn weggehaald door mods. Er werd meteen weer (kansloos) om pics gevraagd, terwijl GewoonThessa om hulp vraagt. Ik gok dat er een report op binnengekomen is.
__________________ You ain't somebody till you stop being a nobody. So be the somebody nobody expected you to be. Start something... |
| | |
| | #38 | |
Citaat:
__________________ insano@hushmail.com Today still wanted by advanced athletes, they survive underground. If you can't grow, if nothing else helps and you can find them. Then maybe you can buy steroids! 1e plaats - JBC 2009 - tot 90kg Spoiler: Toon | |
| | |
| | #39 | |
| Ripped Bodybuilder Aangemeld: aug 2004 Locatie: - Geslacht: V
Citaat:
__________________ There's no crying in the gym! | |
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| help:, strakker... |
| Topic opties | |
| |