| | |||||||
| Registreren | FAQ | Ledenlijst | Sociale groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer forum als gelezen |

![]() |
| | Topic opties |
| | #1 |
| Novice Aangemeld: jan 2010 Locatie: Nederland Leeftijd: 27 Geslacht: V
Stats: 1m71 59kg - Karma: | Help: het mag wel wat strakker...
12
Laatst aangepast door GewoonThessa : do 21 jan 2010 om 07:50 |
| | |
| | #2 |
| Huge Freak | Re: Help: het mag wel wat strakker...
beetje te veel beweging, of ja zal ik maar zeggen beetje te veel van het goede. Je voeding vind ik ook veel te mager. Je gewicht is ook helemaal niet hoog voor je lengte. Dus ik snap niet waar je heen wilt.
__________________ insano@hushmail.com Today still wanted by advanced athletes, they survive underground. If you can't grow, if nothing else helps and you can find them. Then maybe you can buy steroids! 1e plaats - JBC 2009 - tot 90kg Spoiler: Toon Laatst aangepast door KukiShu : wo 20 jan 2010 om 21:37 |
| | |
| | #3 | |
| Freaky Bodybuilder Aangemeld: sep 2006 Locatie: Utrecht Geslacht: M
Stats: - - - Karma: | Re: Help: het mag wel wat strakker...
Citaat:
__________________ Melvin Anthony....man... some weird movements... like slow stripping... now some real good posing. Keep it there Melvin. And now his a robot... Oh fuck me... don't throw cock at crowd... - Lee Priest Laatst aangepast door EricR : do 21 jan 2010 om 11:31 | |
| | |
| | #4 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: dec 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 32 Geslacht: V
Stats: 1m68 75kg 29% Karma: | Re: Help: het mag wel wat strakker...
Misschien een goede KT schema 3 of 4 keer in de week. En dagelijks een eiwitshake, maar ZEKER niet ter vervanging van een maaltijd. Het is nml echt geen maaltijdvervanger, alleen in noodgevallen.
|
| | |
| | #5 |
| Competitive Bodybuilder | Re: Help: het mag wel wat strakker...
Combi van Kt en cardio zou je het meest resultaat mee moeten krijgen. Voeding kan idd beter, ook even bij stickies kijken bij de voeding. zelf neem ik 3 keer per dag eiwitten... maar dan nog haal ik ook veel uit mijn voeding... eet om de 2 a 2,5 uur... vetpercentage zakt lekker
__________________ Log Sue log Laatst aangepast door EricR : do 21 jan 2010 om 11:31 |
| | |
| | #6 |
| Huge Freak Aangemeld: nov 2008 Locatie: rechts van je Leeftijd: 30 Geslacht: V
Stats: 1m59 - - Karma: | Re: Help: het mag wel wat strakker...
Eiwitshake is wat anders dan een maaltijdvervanger. Eerst je voeding op orde brengen en een actieplan maken qua trainingen...
__________________ You ain't somebody till you stop being a nobody. So be the somebody nobody expected you to be. Start something... |
| | |
| | #7 |
| Advanced Bodybuilder | Re: Help: het mag wel wat strakker...
Welkom
__________________ ~Je kunt niet falen,tenzij je opgeeft..~ Laatst aangepast door EricR : do 21 jan 2010 om 11:31 |
| | |
| | #8 |
| Cool Novice Aangemeld: jan 2010 Locatie: Nederland Geslacht: V
Stats: 1m68 79kg 29% Karma: | Re: Help: het mag wel wat strakker...
Geloof de adviezen maar die je krijgt. Heb er namelijk zelf ook vreselijk veel aan. En krijg heel veel hulp en meedenkwerk. Echt superwijven hier! |
| | |
| | #9 |
| Ripped Bodybuilder | Re: Help: het mag wel wat strakker...
Voor de beweging die je in de week hebt zou je zeggen dat je genoeg verbrand Je lichaam heeft denk ik toch op de een of ander manier het ideen dat het voeding moet opslaan. Dat kan zelf zijn doordat je te weinig eetmomenten hebt. Probeer om de 2 uur te eten zodat je de hele dag door blijft verbranden Te veel aan koolhydraat wordt ook in je lichaam opgeslagen als vet Probeer meer eiwitten te eten om herstel te bevoorderen en eiwitten geven je eerder een vol gevoel. Dus 2 boterhammen met bijvoorbeeld kip of kalkoen. ipv jam (pinsakaas is op zich niet slecht maar niet te veel eten) Krachttraining kan ook helpen ipv bijv 1 les bodycombat (je doet er toch al 1) Probeer gewoon eens een andere aanpak en kijk hoe je daar op reageerd succes
__________________ Grosje gebruik nu Kre-Alkalyn en Protein Revolution wil je weten of het werkt?http://forum.dutchbodybuilding.com/f...4/index29.html laatste foto's November onderaan pag... http://forum.dutchbodybuilding.com/f...4/index23.html iedereen wil oud worden, maar niet oud zijn. beweeg dus je luie kont |
| | |
| | #10 | |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: dec 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 32 Geslacht: V
Citaat:
---------- Toegevoegd om 17:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:29 ---------- He whats geburt....waarom is je intro weg. Ik hoop dat je niet baalt van de reacties. We proberen alleen te helpen......don't worry! | |
| | |
| | #11 |
Stats: 1m71 59kg - Karma: | Re: Help: het mag wel wat strakker...
Mijn intro heb ik weggehaald omdat ik nogal geschrokken ben van de eerste twee reacties. Bruut gewoon en useless. Ik dacht: als dit het is, laat dan maar. De latere reacties zijn wel helemaal top!!!!! Ik ga eens even goed kijken naar mijn voeding. Ik dacht dat ik het wel goed deed. 6 keer per dag eten, in ieder geval 3 keer zuivel en veel groente.... Ga nu maar eens het exces bestandje dat ik op dit forum heb gevonden invullen en kijken hoe ik het kan verbeteren. Bedankt!!! |
| | |
| | #12 | |
| Ripped Bodybuilder | Re: Help: het mag wel wat strakker...
Citaat:
Er zijn altijd wel een paar lolbroeken die denken dat alles maar vanzelf gaat en dat je iedereen maar mag afkatten. Gewoon scheit aan hebben en de tips er uit pikken die voor jou belangrijk zijn Iedereen is een topper op zijn eigen niveau
__________________ Grosje gebruik nu Kre-Alkalyn en Protein Revolution wil je weten of het werkt?http://forum.dutchbodybuilding.com/f...4/index29.html laatste foto's November onderaan pag... http://forum.dutchbodybuilding.com/f...4/index23.html iedereen wil oud worden, maar niet oud zijn. beweeg dus je luie kont | |
| | |
| | #13 |
Nou goed dat je weer wat hebt laten horen. Nadeel van teksten lezen is dat je de intonatie niet meekrijgt, laat je daar niet van weerhouden. Succes verder! |
| | |
| | #14 | |
| Huge Freak Aangemeld: nov 2008 Locatie: rechts van je Leeftijd: 30 Geslacht: V
Stats: 1m59 - - Karma: | Re: Help: het mag wel wat strakker...
Citaat:
Het voordeel van een Excel-bestand gebruiken (of de Eetmeter, of...) is dat je de verhoudingen koolhydraten - eiwitten - vet beter in de gaten kunt houden. Zuivel is niet per definitie goed, belangrijk van zuivel is het aandeel eiwitten. Groente is op zich goed, maar vergeet vlees / vis en rijst (ofzo) niet! Geef maar een gil, en we helpen je wel een handje op weg.
__________________ You ain't somebody till you stop being a nobody. So be the somebody nobody expected you to be. Start something... | |
| | |
| | #15 |
Stats: 1m71 59kg - Karma: | Re: Help: het mag wel wat strakker...
Thnx guy's!! Hier heb ik wat aan. Ben nu druk aan het puzzelen met de voedingsmiddelen en verhoudingen en natuurlijk ook hoe ik dat in mijn dagelijkse leven ga inpassen. Ik laat wel weer wat van me horen! |
| | |
| | #16 |
Gaat je vast lukken. Je hebt echt veel aan de behulpzame is mijn ervaring. Het kost inderdaad een hoop gepuzzel en ook ik moet er geregeld bij stilstaan. Maar dankzij het meedenken en de adviezen kom je echt een heel eind. Het moment dat ik kreeg te horen goed met mijn eten bezig te zijn ( ik zit nog weleens onder mijn dagelijkse behoefte hoor) is dat een fijn gevoel.
|
| | |
| | #17 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: mei 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 21 Geslacht: V
Stats: 1m74 - - Karma: | Re: Help: het mag wel wat strakker...
Je hebt goede tips/adviezen gekregen alleen wil ik dit nog even zeggen; Wheyshake is zeker niet verkeerd om toe tevoegen aan je dieet (NIET IPV VAN!) aangezien je vega eet...en daardoor veel minder eiwitten krijgt en als je eiwitten eet komt dat van plantaardige producten waardoor je nog steeds veel essentiele eiwitten mist die nodig zijn voor spieropbouw/herstel... en behouden van. Probeer whey hier en daar toe tevoegegen, bijv. vóór je ontbijt samen met een stuk fruit.. Eet je wel kwark? Dat zou goed zijn om savonds te eten voor wat goede langzame eiwitten voor de nacht. Suc6 verder.
__________________ Te mogen leven is een wonder. Het lijkt zo vanzelfsprekend gewoon, maar het is heel bijzonder. |
| | |
| | #18 |
Ik doe nu inmiddels whey ( snelle opname eiwitten) direct na ontwaken Na training een whey of een kwark ( langzame opname eiwitten) Voor het slapen doe ik caseine i.v.m langzame eiwitten voor de nacht. Maar kwark volstaat ook. ---------- Toegevoegd om 15:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:19 ---------- Zag dat Grosje ook gepost had. Da's een vent naar mijn hart. Reageert tenminste niet lullig op pindakaas ( geloof mij, er zijn meer pindakaasfans hier namelijk Anyway er zijn dus ook mannen waar je wel wat aan hebt. Vrouwen wist je al En shakes zijn geen maaltijdvervangers inderdaad. Het is een toevoeging of aanvulling binnen een voedingsschema. En je wordt er niet eens dik van als je het toevoegt. |
| | |
| | #19 | |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: mei 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 21 Geslacht: V
Stats: 1m74 - - Karma: | Re: Help: het mag wel wat strakker...
Citaat:
__________________ Te mogen leven is een wonder. Het lijkt zo vanzelfsprekend gewoon, maar het is heel bijzonder. | |
| | |
| | #20 | |
Citaat:
En je kan dan om feedback vragen zodat je voeing weer kan gaan aanpassen. Ben je ook weer een dag je van de straat | |
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| help:, strakker... |
| Topic opties | |
| |