| | #1 |
| Cool Novice Geregistreerd: Feb 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 23 Geslacht: V
Karma Power: 2 | Goed? hallo! ik heb altijd last gehad van mijn onderrug ik was gaan trainen al ongv. 2 maanden en m'n klachten waren over,maar in die tijd deed ik geen been oefeningen..omdat ik dan de volgende dag weer met onderrug pijn zat. na een tijdje omdat m''n klachten over waren,..begon ik weer met legpres aductoral lunges en buikspieren op dat machientje.. mijn bovenlichaam is mooi gespierd dus wil ook dat ik mooiere benen krijg maar ik voelde mijn onderrug en nu ik thuis ben denk ik dat ik dat niet had mogen trainen.. wat ik train is 2 keer in de week fullbody eerst warming-up fietsen daarna doe ik aductoral kuiten shouders leg press triceps buik back extension rug hierna doe ik 20-30 min cardio en deze schema houd ik steeds aan ik begon met alles 15 kilo en na 2 maanden kijk ik zelf dus of ik het 20 kan.. ik denk om nu mijn been oefeningen weer achterwege te laten en te laten rusten en later met minder gewicht opnieuw te beginne ps: ik heb ook een onregelmatig leven, vandaar dat ik ook max 2 keer p week kan sporten en met m'n voeding red ik ook niet 6 maaltijden per dag.. hebben jullie hier ook tips voor? ik neem wel elke dag in iedergeval multivitamine.. alvast bedankt IK wacht op comentaarrrrrr |
| | |
| | #2 |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: Jun 2006 Locatie: United States of Xtopia Leeftijd: 18 Geslacht: M
Karma Power: 11 | welke oefeningen doe je voor elke spiergroep?
__________________ STATS: 1.80 95kg GROWTH SEASON !! Proud Member of the DBB Traps Squad! Beginners lees dit! Animal Pump Review! Mijn Foto's! Check out my deviantART gallery! |
| | |
| | #3 |
| Ripped Bodybuilder | Welke oefeningen doe je voor je onderrug ?
__________________ Squat RX , must reader ! |
| | |
| | #4 |
| Cool Novice Geregistreerd: Feb 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 23 Geslacht: V
Karma Power: 2 | ik doe voor onderrug : plankje waarbij je met je boven romp omhoog komt. dat verschilt per keer. soms doe ik 30 keer 3 en soms 15 keer 3 met 10 kilo voor buik: buik machien, en onderrug machine heel af en toe, k denk dat het minder helpt, voel nooit wat, en heel soms zijkant spier met machien.. (ligt eraan of ik tijd heb en of ik het wil) benen:leg press, abductoral dus spieren tussen je benen en aan de zijkant die heete vlgens mij ook aductor ofzo, en een machiene waar je staat en met je been naar achter gaat, voor je bil spier. kuiten machien, warbij je zit en dat ding wegduwt voor je kuit toen ik dit keer de buikmachiene gebruikte volede ik pijn in mijn onderrug.. ik dacht mischien dat ik te zwaar ging, maar dat deed ik vorige keren ook maar dat ging goed, en bij cardio , crosstrainer met afentoe schaatsmachien |
| | |