| | #1 |
| Novice Geregistreerd: Mar 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 23 Geslacht: V
Karma Power: 0 | Eventjes voorstellen Hallo ben Jamila, 23jaar. Ik wil graag meer weten over verstandig eten .En de beste work outs. Ben 1.64 lang en weeg hhh 67 kilo... Mijn doelen zijn strakkere buik, en meer spiermassa in benen/ bovendijen, heupen. grtz Ja |
| | |
| | #2 |
| Competitive Bodybuilder | Hey Jamila! Leuk dat je je heb aangemeld hier! Hoop dat je je doelstellingen gaat bereiken hier, veel plezier! Greetz John |
| | |
| | #3 |
| Ripped Bodybuilder | Hallo en welkom . Post eens iet in de vrouwensectie en vraag daar om hulp m.b.t. jouw doelen . Naar mijn gevoel kan je best gaan lopen / fietsen en daarbij wat krachttraining doen . Zeker squatten !
__________________ Squat RX , must reader ! |
| | |
| | #4 |
| Freaky Bodybuilder Geregistreerd: Jun 2007 Locatie: Overal en nergens Leeftijd: 36 Geslacht: M
Karma Power: 26 | ![]() ![]() |
| | |
| | #5 |
| Competitive Bodybuilder | |
| | |
| | #6 |
| Cool Novice Geregistreerd: Oct 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 24 Geslacht: M
Karma Power: 1 | Welkom. Ik denk dat er een hoop info op het forum te vinden is. En anders komen er wel goede reacties op posts! Succes |
| | |
| | #7 |
| Cool Novice Geregistreerd: Jun 2005 Locatie: Antwerpen Leeftijd: 47 Geslacht: M
Karma Power: 3 | welkom en succes
__________________ BP 120 SQ 170 DL 180 |
| | |
| | #8 |
| ★ All Natural Baby ★ | Welkom welkom
__________________ Ain't nothing to it, but to do it. 1.81m 90-92 kg 12-13% |
| | |
| | #9 |
Karma Power: 0 | Dank jullie wel voor de reacties !!!Ik keek al rond hier, en er staan zeker veel nuttige dingen..Nu heb ik gezien met dat squaten..en heb het zelf ook een tijd gedaan, alleen ik wil uitkijken dat ik bredere schouders krijg.Want heb daar aanleg voor.IK wil zeg maar het liefst een droog lichaam en een supersmalle taille, maar dan wel brede heupen.Maar mijn Buik en Zijkant is het grootste probleem..Ook probeer ik sterke onderrugspieren te creeeren?Als Iemand tips voor mij heeft, Graag.. |
| | |
| | #10 | |
| Dutch Bodybuilder | Citaat:
Veel cardio doen om vet te verbranden Squaten is goed voor benen en billen Buikspieren trainen voor de ribbels (maar zonder gewichten). Bovenlichaam licht trainen (veel herhalingen met licht gewicht) Zo worden je schouders ook niet te groot
__________________ http://aycu37.webshots.com/image/439...7673059_rs.jpg Grosje 46 jaar -72 kg - 172 cm - ca 12% vet | |
| | |
| | #11 |
| BFFM: 252/340 blz | Voor een sterke onderrug raad ik deadlifts aan. Barbell Deadlift
__________________ BP: 2 x 80 SQ: 5 x 100 (FULL) DL: 1 x 180 OH: 1 x 60 My gym “The greater danger for most of us is not that our aim is too high and we miss it, but that it is too low and we reach it.” - Michelangelo |
| | |
| | #12 |
| Freaky Bodybuilder Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: boerenlullenland Leeftijd: 38 Geslacht: V
Karma Power: 25 | welcome
__________________ ----------------------------------------- humor droogkloot roflol ? klick hier : http://forum.dutchbodybuilding.com/group.php?groupid=38 ----------------------------------------- |
| | |
| | #13 |
| Advanced Bodybuilder Geregistreerd: Jan 2005 Locatie: Nederland Geslacht: V
Karma Power: 30 | Welkom en veel plezier/succes met het behalen van je doelen |
| | |
| | #14 |
| Novice Geregistreerd: Mar 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 34 Geslacht: V
Karma Power: 0 | opzoek naar Reggie Gill Hallo mensen, ik ben eigenlijk opzoek naar Reggie Gill, wie kent hem en weet waar ik hem kan vinden Volgens internet is hij mr universe in extreme 2006 en sport ergens in Almere in die tijd. Ben een ouwe (school)vriendin van vroeger en ben opzoek naar vroegere vrienden om evt een reunie ofzo te organiseren...wie kan mij helpen alvast bedankt warme groeten Sabina |
| | |
| | #15 | |
| Competitive Bodybuilder | Citaat:
Succes! | |
| | |
| | #16 |
Karma Power: 0 | Ben aan het trainen voor buik , benen , billen.Maar Lijkt alsof ik smaller word.. Ik hoop niet dat me benen dunner worden of me kont kleiner..Juist integendeel..Misschien heb het met me eten te maken..Ik moet nog een voedingsschema maken. Ook wil drogere gespierde armen, maar licht gespierd..Welke oefeningen zijn daar goed voor?Grtz Ja |
| | |
| | #17 | |
| Freaky Bodybuilder Geregistreerd: Jun 2007 Locatie: Overal en nergens Leeftijd: 36 Geslacht: M
Karma Power: 26 | Citaat:
verder advies is te vinden op dit uitgebreide forum onder de daarvoor bestemde Topics. Je billen zien er lekker uit op je foto | |
| | |
| | #18 |
| Cool Novice Geregistreerd: Mar 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 25 Geslacht: M
Karma Power: 0 | welkom succe smet je doelen
__________________ TramTram KetTiNg In Je HaAr !!!!! 1,69 kort 62,8 kilotjus |
| | |
| | #19 |
| Cool Novice | Hey nog meer dames met billen!! say Whoop, Whoop!! om de 2.5 á 3 uur eten, 5-6 maaltijden per dag. Hoog in eiwitten (ei-eiwitten, vis, magervlees, kipfilet, kalkoenfilet), laag in complexe koolhydraten (rijst, pasta, suiker). veel groente eten en goede vetten(vette vis, olijolie, noten, avocado etc.) Als je op je voeding gaat letten zal je zo afvallen en met krachttraining en cardio krijg je een mooi strak lichaam. |
| | |
| | #20 | |
| Dutch Bodybuilder | Citaat:
Op een gegeven moment moet je de oefeningen toch zwaarder maken, om je (buik) spieren toch te blijven stimuleren om te blijven ontwikkelen?
__________________ Greetz Iris! | |
| | |