Fitness Seller

even voorstellen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Maryam

Novice
Lid geworden
28 jun 2014
Berichten
17
Waardering
1
Lengte
1m69
Massa
62kg
Vetpercentage
24%
Hoi dames (en heren)


Na een tijdje hier rondgeneusd te hebben, heb ik eindelijk een account aangemaakt in de hoop wat wijzer te worden en kennis te delen.
Momenteel train ik weer 2 maandjes en voel ik mij redelijk goed.
Ik doe 2x p.w. 60 minuten skeeleren, 1x p.w. zwemmen en 2-3x p.w. fitnessen. Mijn doel is om 2-3 kg vet te verliezen en een beetje spierballen kweken! Alleen gaat dat super traag!

Hieronder een foto van mij van vorige jaar. (ik ben qua gewicht min of meer het zelfde gebleven).
http://oi60.tinypic.com/351alwp.jpg
Ik heb alleen geen idee wat mijn vetpercentage is en op mijn sportschool kunnen ze dat niet meten:(
 
hoi

ziet er goed uit

succes! :)
 
Familie van Adil 23? Amerikaans aandoende tuin trouwens
 
hij bedoeld goede borst spieren
 
Familie van Adil 23? Amerikaans aandoende tuin trouwens
Dat heb je goed gezien! Ik was vorige jaar naar NY, LA en natuurlijk las Vegas geweest. Heel west en oost gezien:D.
Ben je daar ook geweest?

Nope, geen familie van Adil. Heb wel een verre neef die Adam heet, maar we zien elkaar nauwelijks.

---------- Toegevoegd om 22:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:25 ----------

hij bedoeld goede borst spieren
Oh, haha, natuurlijk! Ik wist het wel, was het alleen eventjes vergeten;)
 
Dat heb je goed gezien! Ik was vorige jaar naar NY, LA en natuurlijk las Vegas geweest. Heel west en oost gezien:D.
Ben je daar ook geweest?

Nope, geen familie van Adil. Heb wel een verre neef die Adam heet, maar we zien elkaar nauwelijks.

Ah gewoon toeval dat je via dezelfde pc post als iemand die je niet schijnt te kennen
 
adil is op zoek naar geile boy's :roflol:
 
Busted
 
Godverdomme adil hahahaha
 
Jammer. Nog meer pics van die chick?
 
Maryam zou je met mij willen daten? :o
 
jezus hahaha :roflol:
 
Back
Naar boven