| | #81 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: dec 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 32 Geslacht: V
Stats: 1m68 75kg 29% Karma: | Re: Even voorstellen
Thanks!!!
|
| | |
| | #82 |
| Ripped Bodybuilder | Re: Even voorstellen
Ja echt een goede zware training, dus je krijgt een schouderklopje
__________________ Grosje gebruik nu Kre-Alkalyn en Protein Revolution wil je weten of het werkt?http://forum.dutchbodybuilding.com/f...4/index29.html laatste foto's November onderaan pag... http://forum.dutchbodybuilding.com/f...4/index23.html iedereen wil oud worden, maar niet oud zijn. beweeg dus je luie kont |
| | |
| | #83 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: dec 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 32 Geslacht: V
Hallo, Heb al weer een paar trainingen achter de rug, maar helaas geen tijd om te posten. Ga straks weer mijn onderlichaam aanpakken! Tot straks! |
| | |
| | #84 |
Poeh weer zware benentraining, maar wel rommelig: Leg ext 10 warm up 12x40K 10x45K 8x50K 6x55K DL 20x20K 15x40k 15x40k(was te zwaar) 15x30k 15x30k 15x30k Squat 20x20k 20x20k 15x40k 15x40k 15x40k 15x40k 20 min hardlopen op de band. |
| | |
| | #85 |
| Huge Freak Aangemeld: nov 2008 Locatie: rechts van je Leeftijd: 30 Geslacht: V
Stats: 1m59 - - Karma: | Re: Even voorstellen
Sterke legextensions zeg! Waarom doe je eigenlijk zoveel setjes, en dan constant zoveel herhalingen met hetzelfde gewicht? Waarom niet ophogen?
__________________ You ain't somebody till you stop being a nobody. So be the somebody nobody expected you to be. Start something... |
| | |
| | #86 |
Tja zit nu tussen twee schema's in. Wachten op een nieuwe, dus ik doe nu maar wat. Had vandaag zin om mezelf uit te putten, dus vandaar zoveel setjes, maar kwa gewicht had het zwaarder gemogen, echter was ik alleen en ivm mijn polsen lukt het niet om zwaardere gewichten op de stang te krijgen...Was echt aan het kloten vandaag. Maar ben wel kapot....
|
| | |
| | #87 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: dec 2009 Locatie: Nederland Leeftijd: 23 Geslacht: V
Stats: 1m80 78kg - Karma: | Re: Even voorstellen
|
| | |
| | #88 | |
Citaat:
---------- Toegevoegd om 17:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:15 ---------- Vandaag rustdag............ (toch stiekem een uur zumba en buikspieren gedaan) | |
| | |
| | #89 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: dec 2009 Locatie: Nederland Leeftijd: 23 Geslacht: V
Stats: 1m80 78kg - Karma: | Re: Even voorstellen
Haha! Ik ben jaloers. Vandaag hier ook rustdag en zat te twijfelen of ik na college nog even de sportschool in zou duiken voor wat cardio. Maar haalde het net niet qua tijd. So go you |
| | |
| | #90 | |
Citaat:
| |
| | |
| | #91 |
| Your one man army | Re: Even voorstellen
Hoi Kaza! Leuk dat je ook een log hebt nu, ik ga je bijhouden! Keurige training heb je neergezet daar, eerst deadliften.. squatten en dan ook nog 20 minuten hardlopen!?!? Top!!!
__________________ If the pain gets too much, just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist. |
| | |
| | #92 |
He Ace, Bedankt!! leuk dat je me gaat volgen! Kijk uit naar je tips truc's en joke's!! |
| | |
| | #93 | ||
| Your one man army | Re: Even voorstellen
Citaat:
Citaat:
__________________ If the pain gets too much, just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist. | ||
| | |
| | #94 |
| Competitive Bodybuilder | Re: Even voorstellen
Hey! Lekker je benen getraind zie ik! Af en toe ook wel goed om juist even heel anders, ter afwisseling, kunnen je benen ook niet wennen Vergeet steeds dat je log hier staat... sorry
__________________ Log Sue log |
| | |
| | #95 | ||
Hallo, Heb ff een paar dagen niets gedaan, om wat rust in te bouwen. Gisteren weer begonnen met de benentraining. Zie vorige training voor de oefeningen. Heb wel enkele PR's behaald, wat rust wel niet kan doen. Ik merk ook dat mijn lichaam aan het veranderen is. Ik voel mijn spieren en hier en daar zie ik ze ook...hahahaha. Gisteren naar de huisarts gegaan ivm mijn pijnlijke polsen in combi met veel hoofdpijn en vermoeidheid, ga ik as maandag bloedprikken. Eens kijken wat daar uitkomt. Straks weer ff trainen. As maandag of dinsdag ga ik samen met een maatje een nieuw schema opstellen. Ik zal m hier dan posten. Nou doegie! ---------- Toegevoegd om 13:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:11 ---------- Citaat:
---------- Toegevoegd om 13:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:14 ---------- Citaat:
Neem dan een Abbo!!! Maandag of dinsdag nieuw schema....kijk er naar uit! | ||
| | |
| | #96 |
| Ripped Bodybuilder Aangemeld: mrt 2007 Locatie: Nederland Geslacht: V
Stats: - - - Karma: | Re: Even voorstellen
Ik merk nu pas dat ik geen abbo nog had. Rust kan wonderen doen ook al willen we hier niet altijd aan toegeven. Je benen training ziet er prima uit. Sterkte alvast met het bloedprikken. Fijn weekend!
__________________ http://forum.dutchbodybuilding.com/f...tjuh83-215647/ |
| | |
| | #97 |
| Novice Aangemeld: feb 2010 Locatie: Nederland Leeftijd: 31 Geslacht: V
Stats: 1m53 - - Karma: | even voorstellen....
hallo allemaal, ben net bezig met de opleiding fitness en heb zelf ook flink getraind maar naar n jaartje niks te hebben gedaan wil ik me weer concentreren op de kracht en hier op het forum mn inspiratie vandaan halen!! gr miss J |
| | |
| | #98 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: jan 2010 Locatie: Nederland Geslacht: M
Stats: - - - Karma: | Re: Even voorstellen
Welkom op dbb!
|
| | |
| | #99 | ||
| Advanced Bodybuilder | Re: Even voorstellen
Citaat:
---------- Toegevoegd om 23:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:37 ---------- Citaat:
__________________ Doel voor eind 2010=> 90 kg Ik heb eens gezocht naar dat winnetou, ehhhh rippetoe gedoe....wist niet wat het was..wat een gezwes. winnetou is voor powerlifting niet voor bodybuilding, voor zover ik gezien heb. Doe maar gewoon een goed schema en doe zoals je wordt verteld door bodybuilders, dan ga je wel groeien en sterker worden. -Martinnopert Spoiler: Toon | ||
| | |
| | #100 | |
| Cool Novice Aangemeld: dec 2009 Locatie: Nederland Leeftijd: 36 Geslacht: M
Stats: 1m90 93kg 17% Karma: | Re: Even voorstellen
Citaat:
Leuk dat je weer wil gaan beginnen, hopen dat je je doelen bereikt Succes | |
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| voorstellen |
| Topic opties | |