| | #61 |
| Ripped Bodybuilder | Re: Even voorstellen
Eiwitten Eiwitten en Eiwitten Je spieren hebben dat nodig voor herstel Dus na je training ...... Kwark of Yogurt met wat Koolhydraten En door de dag heen .......... raad eens ......... Eiwitten Glutamine kan inderdaad ook helpen (heb het zelf nooit gebruikt)
__________________ Grosje gebruik nu Kre-Alkalyn en Protein Revolution wil je weten of het werkt?http://forum.dutchbodybuilding.com/f...4/index29.html laatste foto's November onderaan pag... http://forum.dutchbodybuilding.com/f...4/index23.html iedereen wil oud worden, maar niet oud zijn. beweeg dus je luie kont |
| | |
| | #62 |
| Huge Freak Aangemeld: nov 2008 Locatie: rechts van je Leeftijd: 30 Geslacht: V
Stats: 1m59 - - Karma: | Re: Even voorstellen
Oh ja! glutamine! Mag het spul op dit moment niet gebruiken van B... (heb nog 1,5 pot), misschien binnenkort weer...
__________________ You ain't somebody till you stop being a nobody. So be the somebody nobody expected you to be. Start something... |
| | |
| | #63 | |||
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: dec 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 32 Geslacht: V
Stats: 1m68 75kg 29% Karma: | Re: Even voorstellen
Citaat:
---------- Toegevoegd om 18:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:10 ---------- Citaat:
---------- Toegevoegd om 18:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:12 ---------- Citaat:
Waarom niet?? | |||
| | |
| | #64 |
| Huge Freak Aangemeld: nov 2008 Locatie: rechts van je Leeftijd: 30 Geslacht: V
Simpel: even kappen met allerlei gekke supps, en focussen op de basis: goed eten & whey (dat dan weer wel). Als blijkt dat ik echt andere supps nodig heb dan komen die wel weer terug...
__________________ You ain't somebody till you stop being a nobody. So be the somebody nobody expected you to be. Start something... |
| | |
| | #65 | |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: dec 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 32 Geslacht: V
Citaat:
| |
| | |
| | #66 |
Juist!
__________________ Bigger, Bolder, Better! MA: Deadlift + Pull-up + BOR / Neckpress + MP + front raises + lateral raises. WO: Squat + sissy squat + standing calf raise / Leg raises + abdominal crunches. Vrij: Benchpress + incline benchpress / skull crushers + curls. |
| | |
| | #67 |
Ja en tijd herstellen kost soms veel tijd en die tijd moet je gewoon rustig aan doen met die spiergroep soms heb ik 4 dagen last van een beentraining een andere keer maar weer 2 dagen Misschien dat meer slapen helpt ik weet het eigenlijk ook niet
__________________ Grosje gebruik nu Kre-Alkalyn en Protein Revolution wil je weten of het werkt?http://forum.dutchbodybuilding.com/f...4/index29.html laatste foto's November onderaan pag... http://forum.dutchbodybuilding.com/f...4/index23.html iedereen wil oud worden, maar niet oud zijn. beweeg dus je luie kont |
| | |
| | #68 |
Hallo, Gisteren mijn benen getraind, had gewoon nog last van mijn benen. Dus maar een lichte training en geen cardio (kon het niet opbrengen) Na een paar vroege diensten voel ik me helemaal brak en futloos. Echt balen. Zometeen bovenlichaam trainen, post later wel hoe het was. Nu eerst een paar bakken koffie |
| | |
| | #69 |
Oeh koffie! Hier op werk alleen donkere rommel die alleen qua kleur op koffie lijkt... (woensdag werken op andere locatie: supergoede espresso / cappuccino! Veel plezier zometeen met trainen!
| | |
| | #70 |
Ben vandaag vrij (woensdag ook btw) , dus thuis lekkere koffie. Ben net een uur wakker, kon er maar niet uit komen..... (erg he?) Bij ons op het werk ook erg vieze koffie (goedkope meuk) we hebben zelf een senso-apparaat neergezet |
| | |
| | #71 |
Hier krijgen we ruzie als we zelf een apparaat neerzetten... (zit gedetacheerd) - woensdag ben ik op 'eigen' kantoor, en daar staat een gruwelijk fancy apparaat!
| | |
| | #72 |
Vandaag lekker circuittraining gedaan voor bovenlichaam en daarna 30 min cardio! Voel me super nu!!! Zo lekker tajine met vis eten...jammie jammie. |
| | |
| | #73 |
| Cool Novice Aangemeld: jan 2010 Locatie: Nederland Geslacht: V
Stats: 1m68 79kg 29% Karma: | Re: Even voorstellen
|
| | |
| | #74 |
Vandaag ga ik niks doen. Ff een rustdag en straks werken. Morgen weer een gruwelijke beentraining met een maatje. Doegie. |
| | |
| | #75 |
Stats: 1m68 75kg 29% Karma: | Beentraining woensdag:
Weer samen met m'n maatje. squats en kuiten met gewicht. Squats: 15 om 15 en dat 5 keer Gewicht 40 kilo PR Kuiten: 45 kilo PR En toen de legextension (20 kilo) en legcurl (15 kilo): -15 keer per been. Totaal 3 keer. Vervolgens, lunges achter uitstappen met gewicht (20 kilo), 3 x 30. Dit was de eerste keer dat ik dit deed. Was een fijne training, kan weer voor een paar dagen niet meer normaal zitten opstaan en lopen.... ---------- Toegevoegd om 18:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:06 ---------- VANDAAG: 10 min warming-up op de cross. UB: -Borst: pull over en chest press 12x25 10x30 8x35 6x40 -Rug: Hyperextension 3 sets 12 gewicht 7.5 SLDL: 5 x 12. 30 kilo Seated Row 12x25 10x30 8x35 6x40 Buik Stokdraaien 15 min met tussenpauze. Was van plan om nog 20 min op de loopband te doen, na 10 min was ik leeg Had beter vandaag een rustdag moeten pakken, denk ik. Ik had hele zware benen. Laatst aangepast door kaza : do 28 jan 2010 om 18:15 |
| | |
| | #76 |
Na die training van woensdag was een rustdag wel verdiend Toch een erg nette training hoor!
| | |
| | #77 |
Dwarfie...thanks! Niks vergeleken met jou!
|
| | |
| | #78 | |
Citaat:
Ben trots op je hoor
__________________ Grosje gebruik nu Kre-Alkalyn en Protein Revolution wil je weten of het werkt?http://forum.dutchbodybuilding.com/f...4/index29.html laatste foto's November onderaan pag... http://forum.dutchbodybuilding.com/f...4/index23.html iedereen wil oud worden, maar niet oud zijn. beweeg dus je luie kont | |
| | |
| | #79 | |
Citaat:
| |
| | |
| | #80 |
Ja, en ik ook - want het was een hele nette training met goed zware gewichten!
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| voorstellen |
| Topic opties | |
| |