| | |||||||
![]() |
| | LinkBack | Onderwerp Opties | Zoek in onderwerp | Weergave Modus |
| | #1 |
| Super Administrator | Heb net een eenvoudig fitness-schema gemaakt voor een dame die wil beginnen fitnessen om gezond te blijven. Het is niets speciaals, gewoon basic stuff. Gemaakt om thuis te kunnen doen, enige wat je nodig hebt zijn twee dumbbells met wat wisselbare schijfjes en een verstelbaar bankje. Bankje heb ik voor deze dame gekocht bij Fitness-seller.nl en dumbbells gevonden voor zo'n 40-50 euro in een grote lokale sportzaak. Hierbij het schema met wat plaatjes voor de oefeningen: Fitness trainingsschema ( Full-body, 3x per week). Maandag (1u)
Plaatjes: Kniebuigen: Dumbbell Squat Liggend roeien: Dumbbell Lying Row Bankdrukken: Dumbbell Bench Press Schouderdrukken: Dumbbell Shoulder Press Dumbbell curl: Dumbbell Curl Kickback: Dumbbell Kickback Tricep extensie: Dumbbell Triceps Extension Lunge: Dumbbell Lunge Fly: Dumbbell Fly Lateral raise: Dumbbell Lateral Raise Preacher curl: Dumbbell Preacher Curl Preacher curl kan je doen op het bankje door de leuning gewoon incline (schuin) op te stellen en achter het bankje te gaan staan met 1 bovenarm op de schuine kant. Schema zit er ook nog bij als Word bijlage om uit te printen indien gewenst.
__________________ ** Graag geen vragen mbt bb via pm ** Train like an animal, eat like a horse, sleep like a baby, grow like a weed Doe Mee aan de Grote Tevredenheids Enquête |
| | |
| | #2 |
| DutchPhotoshopper | leuk idee T, en idd goed voor de beginners |
| | |
| | #3 |
| Advanced Bodybuilder Geregistreerd: May 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 20 Geslacht: M
Karma Power: 4 | eenvoudig maar toch ff 300 euro ik zie niet zo heel veel mensen zo'n investering maken
__________________ Stats: 1 X 120 bench 1 X 130 squat 1 X 160 deadlift -----------------+ 410 |
| | |
| | #4 |
| DutchPhotoshopper | |
| | |
| | #5 |
| Moderator | voor 300 euro, kan ik 20 maanden trainen in een sportschool. Wat een prijzen, zeg. De all inclusieve meuk is 10 maanden.
__________________ Ryu once had a fight with 300 Spartans and won. |
| | |
| | #6 | |
| Super Administrator | Citaat:
Dat is erg goedkoop, het gemiddelde ligt een pak hoger.
__________________ ** Graag geen vragen mbt bb via pm ** Train like an animal, eat like a horse, sleep like a baby, grow like a weed Doe Mee aan de Grote Tevredenheids Enquête | |
| | |
| | #7 |
| DutchPhotoshopper | |
| | |
| | #8 |
| Cool Novice Geregistreerd: Jul 2007 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 1 | Eeh. je hebt het over een bankje en dumbbells, maar een plaatje van een BARBEL squat hoe zit dat? |
| | |
| | #9 |
| Moderator | Ik vind het schandalig om mijn sportschool houder te vragen om gratis te kunnen trainen. Wat wint hij hier erop als je bodybuiding wedstrijden wint? Alsof men hier spontaan gaat trainen waar berry de may traint? Of Appie steenbeek? Ed van Amsterdam?
| | |
| | #10 |
| Super Administrator | Tnx aangepast. Die dumbbell squat is trouwens gewoon een verkapte deadlift.
__________________ ** Graag geen vragen mbt bb via pm ** Train like an animal, eat like a horse, sleep like a baby, grow like a weed Doe Mee aan de Grote Tevredenheids Enquête |
| | |
| | #11 | |
| Moderator | Citaat:
Voor 60 euro zou men mij een zwembad moeten aanbieden.
__________________ Ryu once had a fight with 300 Spartans and won. | |
| | |
| | #12 | |
| DutchPhotoshopper | Citaat:
Maar idd je hebt gelijk dat het lullig staat om erom te gaan vragen Bij ons is het ook gekomen doordat er 2 jongens waren die wedstrijden deden , maar het financieel niet meer konden bolwerken ,... vanaf dat moment heeft de eigenaar gezegd dat iemand die niet perse de ambitie heeft , maar ook echt één wedstrijd minimaal heeft gedraaid geen contributie hoeft te betalen als "soort van" sponsering | |
| | |
| | #13 |
| Moderator | Lol,als je niet eens je sportschool kan betalen als wedstrijd bodybuilder dan ben je helemaal kansloos bezig.
| | |
| | #14 | |
| DutchPhotoshopper | Citaat:
één van hen was schoonmaker voor zover ik weet , en die hebben nu eenmaal niet zo'n loon om van de daken te schreeuwen ,... oftewel met 50 eurie in de mnd extra zijn hun al aardig blij | |
| | |
| | #15 |
| Novice | Vraagje.. .. Laatst aangepast door MissNiloufar : 22 April 2008 om 15:21. |
| | |
| | #16 |
| Freaky Bodybuilder Geregistreerd: Jun 2006 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 21 | Gewoon alle apparaten gebruiken die beschikbaar is voor rug, borst, scouders, benen buik etc etc je weet neem ik aan welke dat zijn?? anders kan je instructeur vrage ofzo waar je traint succes
__________________ The Dbb's Biggest Feet Lover omg omg look, look its a gorilla oh no fucking hell its Ciko Lights Out Game Over |
| | |
| | #17 |
| Novice | .. Laatst aangepast door MissNiloufar : 22 April 2008 om 15:22. |
| | |
| | #18 |
| Freaky Bodybuilder Geregistreerd: Jun 2006 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 21 |
__________________ The Dbb's Biggest Feet Lover omg omg look, look its a gorilla oh no fucking hell its Ciko Lights Out Game Over |
| | |
| | #19 |
| Banned | en buikspieren dan? |
| | |
| | #20 |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: Mar 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 25 Geslacht: V
Karma Power: 7 | leuk beginnetje
__________________ Herinner je gisteren, Droom van morgen. Leef vandaag! karma bounces back! |
| | |