| | |||||||
| Registreren | FAQ | Ledenlijst | Sociale groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer forum als gelezen |

| Bekijk resultaten enquête: ... | |||
| 18-20 | | 8 | 5,41% |
| 20-25 | | 11 | 7,43% |
| 25-30 | | 12 | 8,11% |
| 30-35 | | 5 | 3,38% |
| 35-40 | | 2 | 1,35% |
| 40-45 | | 2 | 1,35% |
| 45-50 | | 1 | 0,68% |
| > 50 | | 3 | 2,03% |
| Ben man/toon resultaten | | 104 | 70,27% |
| Stemmers: 148. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
| | Topic opties |
| | #81 |
| Ripped Bodybuilder Aangemeld: mrt 2007 Locatie: Nederland Geslacht: V
Stats: - - - Karma: | Re: Dames, op welke leeftijd is de man het knapst/meest aantrekkelijk?
Ik heb voor 25-30 gekozen. Moet alleen toegeven dat ik af en toe wel een afwijking richting de 20-25 heb. Tijdens mijn vakantie viel ik blijkbaar op een 22 jarige en ja ik vond hem erg aantrekkelijk.
__________________ http://forum.dutchbodybuilding.com/f...tjuh83-215647/ |
| | |
| | #82 |
| Massive Warrior | Re: Dames, op welke leeftijd is de man het knapst/meest aantrekkelijk?
Dit bedoel ik dus: http://www.hln.be/hln/nl/35/Seks-Rel...nap-zijn.dhtml
__________________ Train like an animal, eat like a horse, sleep like a baby, grow like a weed ** Graag geen vragen m.b.t. bb via pm ** |
| | |
| | #83 | |
| Huge Freak Aangemeld: nov 2008 Locatie: rechts van je Leeftijd: 30 Geslacht: V
Stats: 1m59 - - Karma: | Re: Dames, op welke leeftijd is de man het knapst/meest aantrekkelijk?
Citaat:
Maar dat bleek ook al uit een ander topic over mooie mannenlichamen...
__________________ You ain't somebody till you stop being a nobody. So be the somebody nobody expected you to be. Start something... | |
| | |
| | #84 |
| Dutch Bodybuilder | Re: Dames, op welke leeftijd is de man het knapst/meest aantrekkelijk?
Wat zijn dit allemaal voor kansloze topics? Post gewoon je foto en vraag gewoon of je fucking lelijk bent.. Meer kansloze topics: Meisjes, wat is jullie voorbeeldlichaam? Meisjes,wat vinden jullie een mooi mannenlichaam |
| | |
| | #85 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: apr 2009 Locatie: Nederland Leeftijd: 42 Geslacht: V
Stats: Karma: | Re: Dames, op welke leeftijd is de man het knapst/meest aantrekkelijk?
Hoef ik niet te doen weet zo ook wel dat ik lelijk ben |
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| aantrekkelijk?, dames, knapst/meest, leeftijd, welke |
| Topic opties | |
| |