| | |||||||
| Registreren | FAQ | Ledenlijst | Sociale groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer forum als gelezen |

| Bekijk resultaten enquête: ... | |||
| 18-20 | | 8 | 5,41% |
| 20-25 | | 11 | 7,43% |
| 25-30 | | 12 | 8,11% |
| 30-35 | | 5 | 3,38% |
| 35-40 | | 2 | 1,35% |
| 40-45 | | 2 | 1,35% |
| 45-50 | | 1 | 0,68% |
| > 50 | | 3 | 2,03% |
| Ben man/toon resultaten | | 104 | 70,27% |
| Stemmers: 148. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
| | Topic opties |
| | #61 |
| Ripped Bodybuilder | Re: Dames, op welke leeftijd is de man het knapst/meest aantrekkelijk?
Als je alleen naar het uiterlijk gaat kijken zijn er knappe mannen in alle leeftijden. Maar of ie dan ook nog geschikt is als partner is natuurlijk iets anders |
| | |
| | #62 | |
| Ripped Bodybuilder | Re: Dames, op welke leeftijd is de man het knapst/meest aantrekkelijk?
Citaat:
| |
| | |
| | #63 | |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: apr 2007 Locatie: Nederland Geslacht: V
Stats: Karma: | Re: Dames, op welke leeftijd is de man het knapst/meest aantrekkelijk?
Citaat:
Nou,toch wel omdat je vaak in een andere belevingswereld leeft,denk ik.Ik moet nog veel leren,zorgen voor een eigen woning en een opleiding bijvoorbeeld.Nou zijn sommige 21-jarige al wel zelfstandig,maar ik dus niet. Ik neem aan dat als je 30/35 jaar bent,dat je dan al een tijd in de arbeidsmarkt rond hangt en dus ook meer levenservaring hebt.Kinderen vind ik niet zo'n probleem,net als het stappen (dat doe ik zelf ook niet zoveel). Ja,een filf | |
| | |
| | #64 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: apr 2009 Locatie: Nederland Leeftijd: 42 Geslacht: V
Stats: Karma: | Re: Dames, op welke leeftijd is de man het knapst/meest aantrekkelijk?
Eigenlijk doet leeftijd er helemaal niet toe, je gaat iemand niet direct vragen hoe oud die is als je denk dat het een lekker ding is haha. Trouwens de laatste keer wel gedaan en we zaten er beide naast whahaaa. Het i oook maar hoe oud je eruit ziet, mensen schatten mij bv altijd veel jonger dan ik werkelijk ben Maar over het algemeen merk ik dat ik toch op mannen rond mijn eigen leeftijd val. Ik kijk wel erg naar uiterlijk maar het is meestal hun hele doen en laten die hem aantrekkelijk maken hahaha. |
| | |
| | #65 | |
Citaat:
Ik heb dan zelf twee kinderen en al de nodige bagage dus als ik een andere partner zou moeten uitkiezen zou je automatisch ook eentje aantrekken met een soort gelijke bagage. Over het algemeen gaat dat vanzelf.. Jongens beneden de twintig zouden mij al vaak niet eens aanspreken haha Ik denk dat het door een bepaalde uitstraling komt... weet ik veel. Met mannen pik je ze er vaak ook zo uit.. of ze wat ervaren zijn en al de nodige bagage hebben. Hun hele houding is mannelijker | |
| | |
| | #66 | |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: apr 2007 Locatie: Nederland Geslacht: V
Citaat:
| |
| | |
| | #67 |
| Competitive Bodybuilder | Re: Dames, op welke leeftijd is de man het knapst/meest aantrekkelijk?
Of leeftijd er toe doet hangt imo alleen maar af van de personen waar het om gaat. Ik heb zelf een 10 jaar jonger meisje, en dat werkt prima omdat ik ook nog een jongetje ben (in mn hoofd dan
__________________ My tapeworm tells me what to do!! Entia non sunt praeter necessitatem multiplicanda. I'm a fucking energizer bunny from hell!! |
| | |
| | #68 | |
Citaat:
Jonge meiden zijn sneller onder de indruk van hun inkomen, auto en dat streelt ze die aandacht. Ik kan mij er soms heel erg aan storen als mannen op hele jonge dingen vallen. Zoooo naief van die kerels.. maar daar komen ze vaak wel achter als zij continu de beurs moeten trekken. Ik denk dat een enorm leeftijds verschil niet gaat werken of je moet beiden precies op dezelfde manier in het leven staan. Je moet op het zelfde niveau met elkaar kunnen praten anders gaat het gegarandeerd stuk. (mijn mening) | |
| | |
| | #69 | |
Citaat:
| |
| | |
| | #70 | |
| strength beyond strength Aangemeld: apr 2006 Locatie: sea of agony Geslacht: M
Stats: - - - Karma: | Re: Dames, op welke leeftijd is de man het knapst/meest aantrekkelijk?
Citaat:
__________________ I've seen the man use the needle, seen the needle use the man I see myself use the needle, see the needle in my hand | |
| | |
| | #71 |
| Advanced Bodybuilder | Re: Dames, op welke leeftijd is de man het knapst/meest aantrekkelijk?
Ik heb dit eens gelezen en ik kan geen leeftijd in de enquete invullen, in iedergeval zal het boven de 25 tot 50 zijn, want het ligt meer aan mezelf vind ik, ik hou meer van avontuur, zelfde interesses en fanatiek zijn op sportgebied etc, en dan klikt het, als dat er niet is op welke leeftijd dan ook dan past diegene gewoon niet bij mij.
__________________ http://forum.dutchbodybuilding.com/f...2009-a-216034/ |
| | |
| | #72 |
| Competitive Bodybuilder | Re: Dames, op welke leeftijd is de man het knapst/meest aantrekkelijk?
We zijn 12.5 maanden getrouwd powerjunkie
__________________ My tapeworm tells me what to do!! Entia non sunt praeter necessitatem multiplicanda. I'm a fucking energizer bunny from hell!! |
| | |
| | #73 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: apr 2009 Locatie: Nederland Leeftijd: 42 Geslacht: V
Ik val altijd op de verkeerde types denk ik haha |
| | |
| | #74 |
| Cool Novice Aangemeld: jun 2009 Locatie: Vlaanderen Leeftijd: 57 Geslacht: M
|
| | |
| | #75 | |
| Freaky Bodybuilder | Re: Dames, op welke leeftijd is de man het knapst/meest aantrekkelijk?
Citaat:
Je moet alleen niet verwachten dat ze allemaal dezelfde mening hebben.
__________________ Nulla tenaci invia est via... | |
| | |
| | #76 |
| Massive Warrior | Re: Dames, op welke leeftijd is de man het knapst/meest aantrekkelijk?
Dat verwachten we ook niet. Maar ik merk gewoon in enquetes dat er nooit 1 duidelijke trend vast te stellen is. Maar misschien komt dat gewoon doordat er niet zo heel veel vrouwen zijn op het forum (in vergelijking met de totale bevolking).
__________________ Train like an animal, eat like a horse, sleep like a baby, grow like a weed ** Graag geen vragen m.b.t. bb via pm ** |
| | |
| | #77 |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: jun 2003 Locatie: Fryslân Leeftijd: 26 Geslacht: M
Alsof mannen wel een eenduidig antwoord geven op wat aantrekkelijk is. Kijk maar in dat pics topic waar al die modelletjes gepost worden, die ik dan kwa figuur en gezicht totaal niet aantrekkelijk vind. Dat komt natuurlijk door het lage vetpercentage. Maar vrouwen die tandenstokers aantrekkelijk vinden heb je ook. Ieder zijn ding dus, dat is maar goed ook.
__________________ While interviewing a Marine sniper, asked: "What do you feel when you shoot a Terrorist?". The Marine shrugged and said: "RECOIL!." - Veritas Aequitas Laatst aangepast door Omni20 : za 27 jun 2009 om 17:39 |
| | |
| | #78 |
| Colossal Veteran Aangemeld: okt 2006 Locatie: Amsterdam Leeftijd: 24 Geslacht: M
Oh my god, ze hebben dus allemaal een eigen mening? No way?
__________________ Bryan zegt: Jesaja Katalysator van het internet Boodschapper van het ijz'ren spel Het is neit wanneer de zwaluwen laag vliegen dat het gaat regenen Maar jesaja die weer gaat squaten Dat voorspelt zware progressiemaanden in the iron game Jij bent de jezus van dutchbodybuilding.com |
| | |
| | #79 |
| Massive Warrior | Re: Dames, op welke leeftijd is de man het knapst/meest aantrekkelijk?
Nee bij mannen is die trend er wel altijd. Maar goed ik zie dat het in deze poll nu toch al wat meer een bepaalde richting uit gaat.
__________________ Train like an animal, eat like a horse, sleep like a baby, grow like a weed ** Graag geen vragen m.b.t. bb via pm ** |
| | |
| | #80 | |
| Freaky Bodybuilder | Re: Dames, op welke leeftijd is de man het knapst/meest aantrekkelijk?
Citaat:
__________________ Nulla tenaci invia est via... | |
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| aantrekkelijk?, dames, knapst/meest, leeftijd, welke |
| Topic opties | |
| |