| | |||||||
| Registreren | FAQ | Ledenlijst | Sociale groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer forum als gelezen |

| Bekijk resultaten enquête: ... | |||
| 18-20 | | 8 | 5,41% |
| 20-25 | | 11 | 7,43% |
| 25-30 | | 12 | 8,11% |
| 30-35 | | 5 | 3,38% |
| 35-40 | | 2 | 1,35% |
| 40-45 | | 2 | 1,35% |
| 45-50 | | 1 | 0,68% |
| > 50 | | 3 | 2,03% |
| Ben man/toon resultaten | | 104 | 70,27% |
| Stemmers: 148. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
| | Topic opties |
| | #41 |
| Cool Novice | Re: Dames, op welke leeftijd is de man het knapst/meest aantrekkelijk?
Waar is de optie <18. Wij pubers zijn ook heel aantrekkelijk hoor |
| | |
| | #42 | ||
| Monstrous Giant | Re: Dames, op welke leeftijd is de man het knapst/meest aantrekkelijk?
Citaat:
Citaat:
Thnx dames
__________________ mc's trainingslog SQ 165 l BP 115 l DL 210 l 490 In order to heal my lower back, I should do heavy back squats and stick it through the pain? Yes! Can squats cure cancer? Yes… there is nothing heavy squats can’t cure! | ||
| | |
| | #43 |
| Cool Novice Aangemeld: jun 2009 Locatie: Vlaanderen Leeftijd: 57 Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: Dames, op welke leeftijd is de man het knapst/meest aantrekkelijk?
56
|
| | |
| | #44 |
| Advanced Bodybuilder | Re: Dames, op welke leeftijd is de man het knapst/meest aantrekkelijk?
Tussen 35 en 45..
__________________ ~Je kunt niet falen,tenzij je opgeeft..~ |
| | |
| | #45 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: jan 2005 Locatie: Nederland Geslacht: V
Stats: Karma: | Re: Dames, op welke leeftijd is de man het knapst/meest aantrekkelijk?
Ligt uiteraard aan mijn eigen leeftijd, en dat staat er niet bij
__________________ Leer alsof je voor altijd blijft leven, leef alsof je morgen gaat sterven. |
| | |
| | #46 | ||||
| Huge Freak Aangemeld: nov 2008 Locatie: rechts van je Leeftijd: 30 Geslacht: V
Stats: 1m59 - - Karma: | Re: Dames, op welke leeftijd is de man het knapst/meest aantrekkelijk?
Citaat:
...met zo'n lijf: ja. Stereotype vrachtwagenchauffeur: nee. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Om als eche vrouw over te komen: het ligt er dus weer aan... Ik kijk graag naar een bruut gespierde vent, daarentegen woon ik samen met een ecto van 1,98 met krap 70 kg. Het is z'n karakter waarom ik met 'm samenwoon, puur qua fysiek heeft kijk ik naar wat anders (en dat blijft bij kijken).
__________________ You ain't somebody till you stop being a nobody. So be the somebody nobody expected you to be. Start something... | ||||
| | |
| | #47 |
| Competitive Bodybuilder | Re: Dames, op welke leeftijd is de man het knapst/meest aantrekkelijk?
198 cm bij 70kg
__________________ My tapeworm tells me what to do!! Entia non sunt praeter necessitatem multiplicanda. I'm a fucking energizer bunny from hell!! |
| | |
| | #48 |
| Huge Freak Aangemeld: nov 2008 Locatie: rechts van je Leeftijd: 30 Geslacht: V
Stats: 1m59 - - Karma: | Re: Dames, op welke leeftijd is de man het knapst/meest aantrekkelijk?
Ja, en ook geen interesse om er wat aan te doen. Hij eet wat 'ie wil eten en komt niet aan, en vindt het niet nodig om meer te eten (niet nodig zegt 'ie)... Dan is jouw lijf toch wel wat interessanter om naar te kijken!
__________________ You ain't somebody till you stop being a nobody. So be the somebody nobody expected you to be. Start something... |
| | |
| | #49 |
| Competitive Bodybuilder | Re: Dames, op welke leeftijd is de man het knapst/meest aantrekkelijk?
Als je ook van smurfen houd wel ja
__________________ My tapeworm tells me what to do!! Entia non sunt praeter necessitatem multiplicanda. I'm a fucking energizer bunny from hell!! |
| | |
| | #50 |
Ik ben 1,59m - misschien oog je wel echt groot naast me? Je foto's zeggen genoeg: is mooi
__________________ You ain't somebody till you stop being a nobody. So be the somebody nobody expected you to be. Start something... |
| | |
| | #51 |
| HELLBOY FROM HEAVEN | Re: Dames, op welke leeftijd is de man het knapst/meest aantrekkelijk?
__________________ Ik wil bolletje!! |
| | |
| | #52 | ||
| Massive Warrior | Re: Dames, op welke leeftijd is de man het knapst/meest aantrekkelijk?
Citaat:
Citaat:
__________________ Train like an animal, eat like a horse, sleep like a baby, grow like a weed ** Graag geen vragen m.b.t. bb via pm ** | ||
| | |
| | #53 | |
Citaat:
Even knap... hmmm... doe me dan de jonkie maar
__________________ You ain't somebody till you stop being a nobody. So be the somebody nobody expected you to be. Start something... | |
| | |
| | #54 | |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: apr 2007 Locatie: Nederland Geslacht: V
Citaat:
Mwah,ik zie ook best vaak knappe mannen in de 30 /45...Maar qua partner keuze,nee,niet echt handig.Zijn hoofd vind ik nog steeds het belangrijkste en niet zozeer zijn lijf.Ik vind fysiek hard werkende mannen best wel wat hebben | |
| | |
| | #55 | |
| Monstrous Giant | Re: Dames, op welke leeftijd is de man het knapst/meest aantrekkelijk?
Citaat:
__________________ Vroeger was alles beter en kon je uit de sloot drinken... vroeger ging je dood op je 40e Rooke's Log "Als je geen gespierde buffel bent op topniveau maakt het echt geen reet uit wat je hartslag is... misschien een klein beetje. "aldus BickB | |
| | |
| | #56 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: dec 2004 Locatie: België Leeftijd: 25 Geslacht: M
wat zijn hier weinig vrouwen... Open dat geile hanenhok maar weer? |
| | |
| | #57 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: mei 2007 Locatie: België Leeftijd: 24 Geslacht: M
|
| | |
| | #58 | |
Citaat:
__________________ Spoiler: Toon | |
| | |
| | #59 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: apr 2009 Locatie: Nederland Leeftijd: 42 Geslacht: V
Tussen de 35 en 45 en het ligt aan de man kan ook wel wat jonger of ouder zijn. |
| | |
| | #60 | |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: apr 2007 Locatie: Nederland Geslacht: V
Citaat:
| |
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| aantrekkelijk?, dames, knapst/meest, leeftijd, welke |
| Topic opties | |
| |