| |||||||
| Registreren | FAQ | Ledenlijst | Sociale groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer Forums als Gelezen |

| Bekijk resultaten enquête: ... | |||
| 18-20 | | 8 | 5,41% |
| 20-25 | | 11 | 7,43% |
| 25-30 | | 12 | 8,11% |
| 30-35 | | 5 | 3,38% |
| 35-40 | | 2 | 1,35% |
| 40-45 | | 2 | 1,35% |
| 45-50 | | 1 | 0,68% |
| > 50 | | 3 | 2,03% |
| Ben man/toon resultaten | | 104 | 70,27% |
| Stemmers: 148. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
| | Topic opties |
| | #21 |
| Ripped Bodybuilder Aangemeld: jan 2007 Locatie: Nederland Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: Dames, op welke leeftijd is de man het knapst/meest aantrekkelijk?
dan gaan ze vooral voor ''dood''
__________________ Champions aren't made in gyms. Champions are made from something they have deep inside them - a desire, a dream, a vision. They have to have the skills and the will. But the will must be stronger than the skill. |
| | |
| | #22 |
| Monstrous Giant | Re: Dames, op welke leeftijd is de man het knapst/meest aantrekkelijk?
Er heeft maar 1 dame gestemd de rest zijn mannen
__________________ Men logje: http://forum.dutchbodybuilding.com/f...ml#post3968491 |
| | |
| | #23 |
| Ripped Bodybuilder | Re: Dames, op welke leeftijd is de man het knapst/meest aantrekkelijk?
de catagorie waarop ik gestemd heb heeft dus gewonnen
__________________ In een land, hier heel ver weg vandaan is Koning Skinnie de baas. Dat land heet Ectoland en er mogen alleen ecto's wonen, want dan is Skinnie de sterkste... en de mooiste en de gespierste en de knapste.... |
| | |
| | #24 |
| Advanced Bodybuilder | Re: Dames, op welke leeftijd is de man het knapst/meest aantrekkelijk?
wat voor een vraag is dit nu.... |
| | |
| | #25 |
| Ripped Bodybuilder | Re: Dames, op welke leeftijd is de man het knapst/meest aantrekkelijk?
__________________ In een land, hier heel ver weg vandaan is Koning Skinnie de baas. Dat land heet Ectoland en er mogen alleen ecto's wonen, want dan is Skinnie de sterkste... en de mooiste en de gespierste en de knapste.... |
| | |
| | #26 |
| Advanced Bodybuilder | Re: Dames, op welke leeftijd is de man het knapst/meest aantrekkelijk?
|
| | |
| | #27 |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: apr 2007 Locatie: Nederland Geslacht: V
Stats: Karma: | Re: Dames, op welke leeftijd is de man het knapst/meest aantrekkelijk?
Ik kijk niet echt naar de leeftijd,wel naar zijn uiterlijk..en eerlijk is eerlijk,sommige mannen in de 40 zijn ook nog best aantrekkelijk (lees:die zien er vaker jonger uit).Dus inderdaad geen duidelijk antwoord.
|
| | |
| | #28 | |
Citaat:
__________________ In een land, hier heel ver weg vandaan is Koning Skinnie de baas. Dat land heet Ectoland en er mogen alleen ecto's wonen, want dan is Skinnie de sterkste... en de mooiste en de gespierste en de knapste.... | |
| | |
| | #29 |
| Karma > Shoarma | Re: Dames, op welke leeftijd is de man het knapst/meest aantrekkelijk?
__________________ Leuk spel voor als je een hekel aan care bears hebt: http://www.spel.nl/game/Evil-Care-Bears.html |
| | |
| | #30 | |
| Massive Warrior | Re: Dames, op welke leeftijd is de man het knapst/meest aantrekkelijk?
Citaat:
__________________ Train like an animal, eat like a horse, sleep like a baby, grow like a weed ** Graag geen vragen m.b.t. bb via pm ** | |
| | |
| | #31 | |
Citaat:
Ik ken inderdaad wel vrouwen die alleen een rijke kerel willen.Een rijke kerel met een dure auto,die alles betaald.Hoewel dat soort vrouwen vaak zelf niet veel hebben gehad in hun jeugd..ik vind zulke vrouwen eigenlijk net zo goed een hoer. | |
| | |
| | #32 |
| Massive Warrior | Re: Dames, op welke leeftijd is de man het knapst/meest aantrekkelijk?
Ok, ook daar geen duidelijk antwoord dus, want ken er velen die wel zo denken
__________________ Train like an animal, eat like a horse, sleep like a baby, grow like a weed ** Graag geen vragen m.b.t. bb via pm ** |
| | |
| | #33 |
| Monstrous Giant Aangemeld: jul 2006 Locatie: decodethe.net Leeftijd: 31 Geslacht: M
Stats: 1m82 119kg - Karma: | Re: Dames, op welke leeftijd is de man het knapst/meest aantrekkelijk?
Ik dacht dat mannen steeds aantrekkelijk werden naarmate ze ouder worden, betekend het dat ik dan nog lelijker ga worden?! |
| | |
| | #34 | |
Citaat:
Maar ik snap veel van die vrouwen wel...het geeft een bepaalde zekerheid/positie. | |
| | |
| | #35 | |
Citaat:
| |
| | |
| | #36 |
Ik ook
__________________ Grosje gebruik nu Kre-Alkalyn en Protein Revolution wil je weten of het werkt?http://forum.dutchbodybuilding.com/f...4/index29.html laatste foto's November onderaan pag... http://forum.dutchbodybuilding.com/f...4/index23.html iedereen wil oud worden, maar niet oud zijn. beweeg dus je luie kont |
| | |
| | #37 | |
| Fronti nulla fides Aangemeld: jun 2008 Locatie: ZLD Leeftijd: 25 Geslacht: M
Stats: 1m88 103kg - Karma: | Re: Dames, op welke leeftijd is de man het knapst/meest aantrekkelijk?
Citaat:
De mening die ze meestal wel geven is er een met zaken die op een hele hoop jongens toegepast kan worden. Ik zoek iemand met "een lief karakter", "een mooie lach", "een goed fysiek". Aan de andere kant is de wens van jongens om te weten wat vrouwen nou willen ook een dooddoener. Daar straalt de vraag van af om te weten hoe een man zich moet aanpassen, of hoe die moet zijn, om aantrekkelijk gevonden te worden. Zoveel kan ik wel vertellen, met jezelf aanpassen kom je nergens. Geen vrouw die dat aantrekkelijk vind. Ook impliceert het nogal dat er een overeenkomst is tussen alle vrouwen. Alhoewel hun vage antwoorden dit lijkt te bevestigen heeft elke vrouw natuurlijk wel een eigen mening/ voorkeur. Net zoals elke man een ander antwoord zou geven wanneer een poll als deze aan ze voorgelegd wordt. Een poll met zulke vragen geeft dus inderdaad nooit een eenduidig antwoord en dat is maar goed ook.
__________________ I'm #1, so why try harder.. | |
| | |
| | #38 | |
Citaat:
Mwah,bij mij verschilt het echt heel erg.Ik kan gewoon geen duidelijk antwoord geven,net zoals ik niet persé op blond of donkerhaar val.Ik vind dikke en kleine kerels dus niks,maar daar heeft de leeftijd niks mee te maken. Leeftijd is maar een getal?Ja en nee,ik vind het aan de andere kant ook wel een beetje ziek als bv. een 18 jarig meisje op echt oudere kerels valt . | |
| | |
| | #39 | |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: sep 2008 Locatie: Nederland Geslacht: M
Stats: 1m59 73kg 7% Karma: | Re: Dames, op welke leeftijd is de man het knapst/meest aantrekkelijk?
Citaat:
| |
| | |
| | #40 |
| Novice Aangemeld: feb 2009 Locatie: Nederland Leeftijd: 35 Geslacht: V
18-20 zijn kleine jongetjes, vaak nog niet volgroeid, dus nee. 30-35 en 35-40 zijn wat mannelijker, dus die hebben mijn voorkeur. Mits ze niet kalend, grijs of bierbuikend of oersaai zijn. |
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| aantrekkelijk?, dames, knapst/meest, leeftijd, welke |
| Topic opties | |
| |