| | #1 |
| Novice Geregistreerd: Mar 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 16 Geslacht: V
Karma Power: 0 | Cutten en dan keihard trainen. Tips??? Hallo! Ik ben een meisje van 16. Op dit moment ben ik 1.74 meter en ik weeg 65 kg. Verder is mijn taille 70 cm en mijn vetpercentage is 18.1%. Van nature heb ik veel spieren. Sinds twee jaar zit ik op volleybal. Daar trainen we veel met onze benen en in de loop der tijd zijn mijn benen uitgegroeid tot echte paardenbenen haha, ze zijn nogal zwaar & gespierd. Het enige wat nu een beetje achterloopt is mijn buikspieren. Wat ik heb gemerkt is dat mijn armspieren een beetje verloren gegaan zijn (ook mijn buikspieren). Ben ook wat aangekomen... Ik ben nu eigenlijk van plan om te gaan cutten en daarna echt mijn spieren te versterken/vergroten. Alleen weet ik niet zo goed hoe ik moet beginnen. Allereerst ben ik bereid om mijn voeding aan te passen, maar hoe, weet ik niet Ik had een paar maanden geleden dumbbells van 1,5 kg gekocht (om te beginnen). Eigenlijk wil ik zwaardere dumbbells kopen en dan minder lang oefeningen mee doen, want ik hoef geen vet te verbranden bij mijn armen. Voor volleybal, om mijn sprongkracht te versterken had ik enkelgewichten van 0,5 kg gekocht, ook om te beginnen. Deze draag ik elke dag (tijdens school enzo, behalve als ik ga volleyballen, doe ik ze af). Nu merk ik dat ik niet zo meer train, dus moet ik zwaardere kopen. Verder doe ik 2x per week 25 schuine, 25 rechte en 25 (andere kant) schuine sit-ups, 75x rugspieren, 10x opdrukken en dit alles in 3 series. Aan mijn beenspieren doe ik tijdens de volleybaltraining genoeg dus dit wil ik niet echt gaan trainen op "sterker en groter worden" ofzoo want dan wordt ik te breed en gespierd van onder haha. (ben ik al een beetje... Verder ben ik wel bang dat mijn borsten kleiner worden! ik heb al niet zo veel, dus daar pas ik wel mee op als ik mijn armen train. hebben jullie misschien tips voor mijn voeding/oefeningen en alles? Graag wil ik ook commentaar op hoe ik train Laatst aangepast door Spierkracht11 : 10 March 2008 om 19:21. |
| | |
| | #2 |
| Monstrous Giant Geregistreerd: May 2003 Locatie: Grunn Leeftijd: 42 Geslacht: M
Karma Power: 38 | Hoezo lopen je buikspieren achter... daar kan ik me niks bij voorstellen. En hoezo let je op hoe je je armen traint om te zorgen dat je borsten kleiner worden ?
__________________ http://forum.dutchbodybuilding.com/s...28&postcount=7 |
| | |
| | #3 |
Karma Power: 0 | nou, vergeleken met mijn benen zijn mijn buikspieren niks... kijk, mijn benen zijn heel erg gespierd en mijn buik niet. Ook al zou je dat niet denken met wat ik aan mijn buik doe en aan mijn taille, maar je ziet echt niets hoor! en als ik soms mijn armspieren train, soms dan gaan mijn borstspieren "mee" zeg maar (heel lichtjes maar en hier vrees ik al voor..). ik kan het niet zo goed uitleggen. |
| | |
| | #4 |
| Advanced Bodybuilder Geregistreerd: Jan 2008 Locatie: Groningen Leeftijd: 14 Geslacht: M
Karma Power: 4 | Als je je sprongkracht wil vergroten moet je bepaalde plyometrics doen: ExRx.net Power Training Exercises: Olympic Syle Weightlifts and Plyometrics
__________________ Niet lachen hoor! Ja ik weet dat ik een noob ben. Of een novice... So, correct me if i'm wrong! AJAX!!! |
| | |
| | #5 | |
Karma Power: 0 | Citaat:
| |
| | |
| | #6 |
| Advanced Bodybuilder Geregistreerd: Jan 2008 Locatie: Groningen Leeftijd: 14 Geslacht: M
Karma Power: 4 | ow, ok.. Op die manier train je het het best...
__________________ Niet lachen hoor! Ja ik weet dat ik een noob ben. Of een novice... So, correct me if i'm wrong! AJAX!!! |
| | |
| | #7 |
Karma Power: 4 | eej, waar vind je die enkelgewichten?
| | |
| | #8 |
Karma Power: 4 | Ik heb al wat gevonden bij Intersport
| | |
| | #9 |
| Monstrous Giant Geregistreerd: May 2003 Locatie: Grunn Leeftijd: 42 Geslacht: M
Karma Power: 38 | tijd voor een foto lijkt me
__________________ http://forum.dutchbodybuilding.com/s...28&postcount=7 |
| | |
| | #10 |
Karma Power: 0 | jaa alleen heb ik mijn fotocamera niet ibj de hand want die is van mijn vader |
| | |
| | #11 |
| Advanced Bodybuilder Geregistreerd: Jan 2005 Locatie: Nederland Geslacht: V
Karma Power: 30 | Je benen train je met volleybal zeg je, dus als je nu ook je buikspieren en armen extra gaat trainen zullen die ook gespierder gaan worden. en voor voedingsadvies kun je het beste even rond kijken en lezen in de voedingssectie daar staat heel veel info. Maar dan een eigen voedings schema, post het en je zult adviezen krijgen over of er nog wijzegingen nodig zijn. Succes |
| | |
| | #12 |
Karma Power: 0 | okee bedankt voor de tip! |
| | |
| | #13 |
| Advanced Bodybuilder | nog steeds ben ik wel benieuwd naar een foto. En ik denk dat iets zwaarder gewicht geen kwaad kan. En je borsten worden denk alleen minder als je erg veel vet verliest..
__________________ Spoiler |
| | |
| | #14 |
Karma Power: 0 | |
| | |
| | #15 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Oct 2006 Locatie: Nederland Leeftijd: 29 Geslacht: V
Karma Power: 2 | Je kunt ze niet 'wegtrainen'. Maar als je het vet rond je buik wilt verminderen, heb je wel kans dat je borsten ook kleiner worden (vetweefsel hè...). Maar ja, je kunt het altijd proberen (vet verliezen) en bevalt het effect je niet, dan ga je gewoon weer wat meer eten. Je buikspier kan niet verminderen. Het kan wel zijn dat je de blokjes minder goed ziet, maar da's omdat er een dikkere vetlaag overheen zit dan voorheen... Voor de rest sluit ik me aan bij herma. |
| | |
| | #16 | |
| Cool Novice Geregistreerd: Nov 2007 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 0 | Citaat:
__________________ begin (3-09-07) 60 kg, BF 6.4 25-03-08 76.2 kg, BF 10+ | |
| | |
| | #17 |
| Advanced Bodybuilder | massa kan je verminderen ja, maar een spier? |
| | |
| | #18 |
Karma Power: 0 | 2 weken geleden heb ik getraint met 3,5 kg. Alleen heb ik erg veel herhalingen gedaan. Aan het eind van mijn training waren mijn spieren erg opgepompt.. een paar uur erna kreeg ik spierpijn. Op dag 3 was echt het hoogtepunt van mijn spirpijn! Voor 5/6 dagen kon ik mijn armen niet eens strekken, want mijn spieren stonden helemaal strak en ze waren erg groot. Met behulp van goede strekoefeningen en warmte ben ik er weer vanaf. Ik had ergens gelezen dat als je erge spierpijn, op deze manier hebt, dat je spierkracht afneemt en ook de massa ervan. Klopt dit? |
| | |
| | #19 |
| Advanced Bodybuilder Geregistreerd: Feb 2006 Locatie: ??? Geslacht: V
Karma Power: 5 | Haha,voor genetic freaks zoals jij maakt het niet uit wat je doet! Het werkt toch wel !
__________________ Ad Fundum! |
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| cutten, droog trainen, spierkracht, strak, vet verbranden |
| Onderwerp Opties | Zoek in onderwerp |
| Weergave Modus | |
| |