| | #1 |
| Cool Novice | Cutschema vriendin Even een vraag aan de vrouwen. Mijn vriendin en ikvolgen ruim een maand cutschema, zeer streng. In die maand ben ik van 81 kg naar 78,5 kg gegaan vetpercentage wordt morgen gemeten. Echter mijn vriendin is slechts een halve kilo afgevallen. Onze schema's en trainingen zijn identiek. Wat kan mijn vriendin doen om de vetverbranding nog hoger te krijgen, welke supplementen raden jullie aan. Cutten in het voedingsschema is geen optie want dat is al zeer scherp. Graag jullie reacties....alvast thanxs
__________________ Leven, meervoud van lef! Stats januari: 90 kg 20% vet Stats februari: 84 kg 16% vet Stats maart: 82 kg 14% vet Stats april 81 kg: 13% vet Stats eind april 78,5 kg 11% vet |
| | |
| | #2 | |
| Monstrous Giant Geregistreerd: May 2003 Locatie: Grunn Leeftijd: 42 Geslacht: M
Karma Power: 38 | Citaat:
Hoe scherp is dat dan (stats + macro's) Overigens schijnen vrouwen het iets beter te doen op cardio dan hetzelfde Calorie-tekort via dieet.
__________________ http://forum.dutchbodybuilding.com/s...28&postcount=7 | |
| | |
| | #3 | |
| Cool Novice | Citaat:
na opstaan 2 gram arginine, multivitamine + wheyshake half uur daarna 50 gram brinta + magere melk 2e voeding 25 gram whey + komkommer 3e voeding 3 eieren (afwisselend kip) + 50 gram ananas 4e voeding 25 gram whey 5e voeding (1,5 uur voor trainen) groente (b.v. sla bieten, sperziebonen, asperges) + vlees (kip of mager rundergehakt of biefstuk) + mulitvitamine 3 kwartier voor trainen supplementen; green bulge 2 gram carnithine 2 gram arginine direct na trainen whey shake + dextrose 1 tot 1,5 uur na training eetlepel pindakaas (afwisselend noten) +whey shake voor het slapen 2 gram arginine ZMA 1gram carnithine Zaterdag is junkdag avondeten veel brood, mager beleg en soep
__________________ Leven, meervoud van lef! Stats januari: 90 kg 20% vet Stats februari: 84 kg 16% vet Stats maart: 82 kg 14% vet Stats april 81 kg: 13% vet Stats eind april 78,5 kg 11% vet | |
| | |
| | #4 |
| Monstrous Giant Geregistreerd: May 2003 Locatie: Grunn Leeftijd: 42 Geslacht: M
Karma Power: 38 | Het interesseert me niet wat ze eet, maar hoeveel. Hoe lang is ze, hoe zwaar, vetpercentage, leeftijd. En calorieen, eiwit, vet en koolhydraten. (alleen de totalen per dag)
__________________ http://forum.dutchbodybuilding.com/s...28&postcount=7 |
| | |
| | #5 | |
| Cool Novice | Citaat:
Ze eet 172 gram eiwitten 50 gram vetten 168 gram kolhydraten per dag over 6 maaltijden verdeeld.
__________________ Leven, meervoud van lef! Stats januari: 90 kg 20% vet Stats februari: 84 kg 16% vet Stats maart: 82 kg 14% vet Stats april 81 kg: 13% vet Stats eind april 78,5 kg 11% vet | |
| | |
| | #6 |
| Colossal Veteran Geregistreerd: Apr 2006 Locatie: waar mijn bed slaapt; neerpelt dus Leeftijd: 42 Geslacht: M
Karma Power: 60 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | je zou eens aan carbcyclen kunnen denken dus alleen koolhydraten bij het ontbijt en na het trainen en dat drie dagen en de viede dag wel koolhydraten nemen om gewenning te voorkomen ;die dag koolhydraten zorgt er voor dat het vetverbranden in mijn ogen lekker doorgaat.
__________________ Alles komt goed :zo niet dan toch meet in valkenswaard 14 juni pm me voor bankrekeningnr: Nog 20 dagen om te betalen |
| | |
| | #7 |
Karma Power: 38 | Dus ze eet: 688 + 450 + 672 = 1810 Calorie op een dag. Geschat onderhoud is wat .... 2100 ? (harris benedict) Klinkt redelijk, maar het feit dat het niet werkt betekent vast dat ze actiever moet worden (meer doen dus (of intensiever), of eventueel minder eten).
__________________ http://forum.dutchbodybuilding.com/s...28&postcount=7 |
| | |
| | #8 | |
| Cool Novice | Citaat:
we gaan hem aanpassen thanxs................
| | |