Ga Terug   DutchBodybuilding.com Forum > Specifieke Topics > Vrouwen Fitness en Bodybuilding

Antwoord

LinkBack Onderwerp Opties Weergave Modus
Oud 2 May 2008, 16:56   #41
Cool Novice

Byanca's Avatar

Geslacht: V
Karma Power: 0 Byanca is op een gedistingeerde weg
Citaat:
Origineel gepost door MissF Bekijk Post
hoest gegaan vandaag?
Hoi missF,

Niet getraind vandaag, te drukke planning, maakt niet uit... vanaf maandag ga ik er weer keihard tegenaan, nieuw voedingsschema, extra oefeningen. Helaas is bij ons ook op maandag de sportschool dicht , dus dinsdag weer trainen. Of ik het nu leuk vind of niet, misschien is het voor mij wel goed, om deze rustperiode even te hebben.
Byanca is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 May 2008, 16:00   #42
Cool Novice

Byanca's Avatar

Gelukkig blijkt 'mijn' sportschool ook nog over wat gezond verstand te beschikken, want ze waren wel mooi open vandaag.

Lekkere training, geen rare flauwte toestanden en ik mag de volgende training weer wat gewicht toevoegen. De crosstrainer waar ik conditioneel gezien wat moeite mee heb ging vandaag ook best lekker.

Training

Bike Excite 700i:
05:00 Min. Level: 2
10:00 Min. Level: 3

Leg press: 3x12x50 Volgende training verhogen
Leg extension: 3x12x17,5 Volgende training verhogen
Abdominal crunch: 3x10x15
Chest press: 3x12x15 Volgende training verhogen
Vertical traction: 2x12x30 1x10x30

Synchro Excite 700:
01:00 Min. Level: 1
01:30 Min. Level: 2
01:30 Min. Level: 1
01:00 Min. Level: 3
02:00 Min. Level: 2

Run Excite
02:00 Min. 4.5 Km/h 0 %
02:00 Min. 5 Km/h 0 %
01:45 Min. 4.8 Km/h 1.5 %
01:30 Min. 4.7 Km/h 2.5 %
01:15 Min. 4.6 Km/h 3.5 %
01:00 Min. 4.5 Km/h 4.5 %
11:00 Min. 4.7 Km/h 0 %

Het lukt me om de hellingen allemaal aan te houden, maar de snelheid pas ik nog aan (naar beneden), het lukt me nog niet dit schema 100% te volgen.
Oud 5 May 2008, 16:14   #43
Colossal Veteran

Rob G's Avatar

Leeftijd: 24
Geslacht: M
Karma Power: 60
Rob G is herboren als heerser van het SamsaraRob G is herboren als heerser van het SamsaraRob G is herboren als heerser van het Samsara
Karma Crown
Stuur een bericht via MSN naar Rob G
Bekijk Galerij (11 foto's)
Citaat:
Origineel gepost door Byanca Bekijk Post
hey Beast,

Mijn dieet:

Trainingsdagen:

7.30 uur appel

9.30 uur (30 min voor sporten): whey shake

11.30 uur (meteen na het sporten): whey shake

14.00 uur: 3 volkoren boterhammen (waren er eerst 2) waarvan 2 met gerookte zalm en komkommersalade en 1 met suikervrije appelstroop

16.30 / 17.00 uur: fruit (dit tussendoortje is eigenlijk niet nodiq m.b.t. het hongergevoel, maar vanwege het regelmatige eten neem ik die wel)

19.00 uur : vis / vleesvervanger (120 gr), 2 aardappels, evt, magere jus of suikervrije appelmoes en groentes en daarnaast rauwkost met magere yoghurt dressing

Mijn eetschema op niet-trainingsdagen en zaterdag

8.30 uur: whey shake en appel

11.00 uur: whey shake

(ook al sport ik deze dagen niet, de shake is wel erg gemakkelijk en vult goed)

13.30 uur: 3 boterhammen met vegetarisch vleesbeleg en appelstroop

16.00 uur druiven (evt. cup a soup erbij indien honger)

18.30 uur vlees / vis en groente en rauwkost met magere rauwkost;
of soep zonder vlees met extra groentes erin

Zondag

Op deze dag let ik niet op mijn eetschema, ik snoep wat, neem 2 (soms 3 ), het avondeten kan overal uit bestaan. Qua motivatie werkt dit voor mij het best.

Ik heb dit schema doorgestuurd naar iemand, kan best zijn dat er nog op- of aanmerkingen op komen.

In dit schema zou ik dus graag wat vaker pasta's toevoegen voor de broodnodige variatie, maar ik denk dat dit voor mij niet zo geschikt is. (Hongergevoel en misschien niet afvallen).

Update: dit schema is niet volledig en gaat behoorlijk aangepast worden

Dit lijkt me echt veel te weinig. Smorgens een appel? Dan paar whey shakes, daar kan je toch niet op trainen? Je trained 4x per week 1,5 uur, je hebt gewoon energie nodig anders trek je dit niet erg lang lijkt me zo.

Begin de dag met een goede maaltijd, brinta met whey ofzo. Daarna lekker trainen en een shake met ook wat snelle kh's. Daarna nog een maaltijd met carbs.
Dat tussendoortje om 5 uur moet gewoon een maaltijd worden. Neem een halve bak kwark en wat lijnzaadolie ofzo. Blikje tonijn en wat walnoten, dat soort dingen.
En natuurlijk heb je savonds honger als je om 7 uur je laatste maaltijd eet. Om half 10 a 10 uur zou ik nog zeker een maaltijd nemen met eiwitten en vetten.

Persoonlijk zou ik gewoon mijn kh's zo veel mogelijk rond mijn training nemen, iig voor je training en na je training. De maaltijden erna voornamelijk eiwit + vet maaltijden. Als je honger hebt neem je lekker wat groente en een glas water. Suc6!
Rob G is EEN. Rob G is de enige echte God. Rob G is uniek. Rob G kent geen enkel tekortkoming en is vrij van gebreken. Hij is ondeelbaar; Hij is oneindig; Hij is de Almachtige, de Alrechtvaardige. Rob G heeft de werelden lief. Rob G is overal. Niets of niemand is gelijk aan Rob G. Rob G heeft altijd bestaan en zal ook altijd blijven bestaan!
Rob G is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 May 2008, 16:35   #44
Cool Novice

Byanca's Avatar

Hoi Rob,

Dank voor je advies. Klopt helemaal, daarom staat er ook onder het schema dat dit nog aangepast gaat worden en... het is inmiddels aangepast, met hulp van iemand die er wél verstand van heeft (ik deed een leuke poging tot ).

Laatst aangepast door Byanca : 5 May 2008 om 16:44.
Oud 7 May 2008, 12:49   #45
Cool Novice

Byanca's Avatar

Vandaag de meeste gewichten verhoogd en heb voor het eerst het gevoel gehad echt moeite te moeten doen om zoveel mogelijk reps uit te voeren. Door wat extra oefeningen die ik gisteren en eergisteren thuis uitvoerde had ik gigantisch spierpijn wat het allemaal niet gemakkelijker maakte, maar uiteindelijk ben ik wel tevreden.

Training

Bike Excite 700i:
05:00 Min. Level: 2
10:00 Min. Level: 3

Leg press: 2x12x60 1x10x60
Leg extension: 2x12x20 1x10x20
Abdominal crunch: 3x10x17,5
Chest press: 2x12x17,5 1x10x17,5
Vertical traction: 3x12x30 volgende training verhogen

Bij Leg press, leg ext en chest press zat ik in de 3e set al bij 8 herh bijna aan m'n top, maar kon er gelukkig nog 2 extra uithalen

Synchro Excite 700:
01:00 Min. Level: 1
01:30 Min. Level: 2
01:30 Min. Level: 1
01:00 Min. Level: 3
02:00 Min. Level: 2

Aan de cross trainer merk ik dat mijn conditie echt vooruit gaat, mijn hartslag blijft een stuk lager en ik heb veel minder moeite

Run Excite (uiteindelijke doel)
02:00 Min. 4.5 Km/h 0 %
02:00 Min. 5 Km/h 0 %
01:45 Min. 4.8 Km/h 1.5 %
01:30 Min. 4.7 Km/h 2.5 %
01:15 Min. 4.6 Km/h 3.5 %
01:00 Min. 4.5 Km/h 4.5 %
11:00 Min. 4.7 Km/h 0 %

Alle hellingen zoals hierboven genomen, snelheid 4.0, 4.5 met helling is toch nog teveel
Oud 7 May 2008, 19:52   #46
Advanced Bodybuilder

Karma Power: 30
herma is DBB's Karma Kingherma is DBB's Karma Kingherma is DBB's Karma Kingherma is DBB's Karma Kingherma is DBB's Karma Kingherma is DBB's Karma Kingherma is DBB's Karma Kingherma is DBB's Karma Kingherma is DBB's Karma Kingherma is DBB's Karma Kingherma is DBB's Karma King
Kijk je bent al lekker bezig en goed dat je toch bent gaan trainen met je spierpijn.
Heel veel succes en plezier met het behalen van je doelen
herma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 May 2008, 20:01   #47
Cool Novice

Byanca's Avatar

Dank Herma. Het is heerlijk om binnen betrekkelijk korte tijd al zoveel verbetering te zien!
Oud 8 May 2008, 07:25   #48
Advanced Bodybuilder

Karma Power: 30
herma is DBB's Karma Kingherma is DBB's Karma Kingherma is DBB's Karma Kingherma is DBB's Karma Kingherma is DBB's Karma Kingherma is DBB's Karma Kingherma is DBB's Karma Kingherma is DBB's Karma Kingherma is DBB's Karma Kingherma is DBB's Karma Kingherma is DBB's Karma King
En dus blijf je nu doorknallen. op naar het geen wat je voor ogen hebt.
Veel succes
herma is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Bookmark topic

Onderwerp Opties
Weergave Modus

Post Regels