| | |||||||
| Forumregels | Registreer | FAQ | Doneren | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Post's van vandaag | Markeer Forums als Gelezen |
![]() |
| | LinkBack | Onderwerp Opties | Weergave Modus |
| | #21 |
| Cool Novice Geregistreerd: Apr 2008 Locatie: Nederland Geslacht: V
Karma Power: 0 | Ik heb deze week maar 2x getraind, lag behoorlijk in de lappenmand, terwijl ik dacht dat ik als enige in Nederland de griep had overgeslagen, jammer dan Ben nog steeds niet helemaal ok, maar ik heb wel weer zin om morgen lekker te gaan trainen. Gek hoe je supergemotiveerd kunt zijn, maar dat je lichaam ineens aangeeft dat het even niet meer kan, maar morgen gaat het vast weer lukken. Dit forum met alle positieve verhalen heeft me alleen nog maar gemotiveerder gemaakt! |
| | |
| | #22 |
| Novice Geregistreerd: Apr 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 35 Geslacht: M
Karma Power: 0 | Ook een Welkom van mij .. Laten we het beste ervan maken en onze doelen voor 2008 proberen te halen. Sterkte en suc6 Remco |
| | |
| | #23 |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: Jan 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 21 Geslacht: M
Karma Power: 8 | succes met het behalen van je doelen
__________________ Pacta sunt servanda --------------------- Als je doet wat je altijd deed, blijf je krijgen wat je altijd kreeg. --------------------- Echte mannen komen niet thuis met bloemen.... MAAR MET HONGER ROARRRRRRRRRR!!!!! --------------------- Wie zijn toekomst niet bepaald, krijgt hem toegewezen |
| | |
| | #24 |
| Advanced Bodybuilder | Leuk om te zien hoe gemotiveerd je bent en uiteraard suc6 gewenst met het behalen van je doelen!! Laatst aangepast door sport wonder : 27 April 2008 om 16:46. |
| | |
| | #25 |
Karma Power: 0 | Thanx all |
| | |
| | #26 |
| Cool Novice Geregistreerd: Jul 2007 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 1 | hee hoe ziet je dieet eruit? |
| | |
| | #27 |
Karma Power: 0 | hey Beast, Mijn dieet: Trainingsdagen: 7.30 uur appel 9.30 uur (30 min voor sporten): whey shake 11.30 uur (meteen na het sporten): whey shake 14.00 uur: 3 volkoren boterhammen (waren er eerst 2) waarvan 2 met gerookte zalm en komkommersalade en 1 met suikervrije appelstroop 16.30 / 17.00 uur: fruit (dit tussendoortje is eigenlijk niet nodiq m.b.t. het hongergevoel, maar vanwege het regelmatige eten neem ik die wel) 19.00 uur : vis / vleesvervanger (120 gr), 2 aardappels, evt, magere jus of suikervrije appelmoes en groentes en daarnaast rauwkost met magere yoghurt dressing Mijn eetschema op niet-trainingsdagen en zaterdag 8.30 uur: whey shake en appel 11.00 uur: whey shake (ook al sport ik deze dagen niet, de shake is wel erg gemakkelijk en vult goed) 13.30 uur: 3 boterhammen met vegetarisch vleesbeleg en appelstroop 16.00 uur druiven (evt. cup a soup erbij indien honger) 18.30 uur vlees / vis en groente en rauwkost met magere rauwkost; of soep zonder vlees met extra groentes erin Zondag Op deze dag let ik niet op mijn eetschema, ik snoep wat, neem 2 (soms 3 Ik heb dit schema doorgestuurd naar iemand, kan best zijn dat er nog op- of aanmerkingen op komen. In dit schema zou ik dus graag wat vaker pasta's toevoegen voor de broodnodige variatie, maar ik denk dat dit voor mij niet zo geschikt is. (Hongergevoel en misschien niet afvallen). Update: dit schema is niet volledig en gaat behoorlijk aangepast worden Update II: dit schema is inmiddels aangepast Laatst aangepast door Byanca : 5 May 2008 om 16:45. |
| | |
| | #28 |
| Advanced Bodybuilder | Ben ik de enige die dit schema raar vind of snap ik het gewoonm niet..? Moet ik me bij sessie 1 voor stellen dat je dat dus 3a4 keer per week doet?
__________________ Spoiler |
| | |
| | #29 |
Karma Power: 0 | Hoi Skatermarvin, Ik denk dat je het verkeerd begrijpt. Er wordt voor mij, zoals bij iedereen waarschijnlijk, 1x in de 6 weken een trainingsschema opgesteld door mijn trainer in de sportschool. Sessie 1 was het eerste schema dat ik de eerste 4 weken heb gedaan en dat dan 4x per week, sessie 2 is 4 weken later opgesteld (sessie 1 was het eerste schema, dus duurt wat korter en het bleek al snel dat ik de boel kon verhogen) en ga ik nu de komende weken doen totdat er opnieuw een schema wordt opgesteld. Tussendoor telt gewoon de regel: 8 tot 12 reps doen per set, op het moment dat ik 3 x 12 reps kan doen, gewicht verhogen. Lijkt mij niets raars aan. |
| | |
| | #30 |
| Advanced Bodybuilder Geregistreerd: Nov 2007 Locatie: Parel van het zuiden Leeftijd: 23 Geslacht: V
Karma Power: 7 | Welkom en veel succes!
__________________ Musica č guardare pių lontano e perdersi in se stessi.. |
| | |
| | #31 |
Karma Power: 0 | Dank je wel Marjolein! |
| | |
| | #32 |
| Advanced Bodybuilder | Maar je doet dus dat schema 4 keer in de week uitvoeren..dat zou bnamelijk betekenen dat je de spiergroepen die erin staan 4 keer per week traint. Ik snap niet waarom er niet meer variatie in de schema's zit. En dat er bijvoorbeeld een twee daagse split opgesteld word..
__________________ Spoiler Laatst aangepast door Skatermarvin : 28 April 2008 om 14:21. |
| | |
| | #33 |
| Competitive Bodybuilder | Succes met alles! Klinkt alsof je zeker goed gemotiveerd bent!
__________________ No means 'no' Go away/fuck off/etc means 'Take me please, I'm yours' "Pas op, een pinguin!" "Oeh, lekker voor op de bbq!" "Ja, maar wel met een stokkie in z'n kont!" MissDevil zegt: hebben die lui nog nooit een vrouw gezien ofzo :s |
| | |
| | #34 |
| Cool Novice | Veel succes! |
| | |
| | #35 | |
Karma Power: 0 | Dank allen voor jullie welkom! Citaat:
| |
| | |
| | #36 |
Karma Power: 0 | Gisteren niet getraind, stond nog wat wankel op de beentjes. Balen, maar het is niet anders. Vandaag wel getraind, maar ben absoluut niet tevreden, kreeg halverwege een flauwte, toch nog weer te vroeg begonnen dus. Maar goed, ik heb tenminste wat gedaan vandaag: Bike Excite 700i: 05:00 Min. Level: 2 10:00 Min. Level: 3 Het fietsen ging ik op pure wilskracht, niet lekker opwarmen zoals anders, maar 'ik moet doorzetten'. Leg press: 12 Herh. x 50 Kg 12 Herh. x 50 Kg 10 Herh. x 50 Kg Leg press ging stukken beter, heb zelfs het aantal herhalingen verhoogd. Nu die laatste serie nog vol krijgen en dan weer verhogen Leg extension: 12 Herh. x 15 Kg 12 Herh. x 15 Kg 12 Herh. x 15 Kg Laatste keer trainen had ik deze verhoogd van 12,5 naar 15. Blijkt nog te licht te zijn. Volgende training verhogen naar 17.5 Abdominal crunch: 10 Herh. x 12,5 Kg 10 Herh. x 12,5 Kg 10 Herh. x 12,5 Kg Volgende keer verhogen naar 15 kg, dit ging te gemakkelijk Chest press: 12 Herh. x 10 Kg 12 Herh. x 10 Kg 12 Herh. x 10 Kg Raar genoeg lukte het ook bij de chest press nog om 3 series van 12 te doen, volgende training: 12,5 kg Hierna stond ik op en ging het mis. Heb Vertical traction, cross trainer en loopband niet meer kunnen doen. Ik probeer positief te blijven en te denken aan wat iemand pas tegen me zei: je moet niet kijken naar wat je niet hebt kunnen doen, maar wat je wel hebt kunnen doen. Morgen en overmorgen is de sportschool dicht, vrijdag weer en dan hopelijk weer een echt goeie training! |
| | |
| | #37 | |
| Advanced Bodybuilder | Citaat:
Oeps
__________________ Spoiler | |
| | |
| | #38 |
Karma Power: 0 | Het is je vergeven hoor en dank je wel |
| | |
| | #39 |
| Advanced Bodybuilder | hoest gegaan vandaag?
__________________ 20/09/06: 49,5kg; bf12,8%; 1,63m (start) 08/04/07: (Rotterdam Cup- 2e Figure) 27/5/07: 54kg; bf 8,7%(NAC Holland- 1e Figure A en C wedstrijd) NIEUW 14/10/07: 51kg; bf 7%(YBF- 2eAthletic klasse) mijn logboek http://forum.dutchbodybuilding.com/f...logboek-89949/ mijn galerij met voortgangsfoto's http://www.dutchbodybuilding.com/gal...0/ppuser/26719 |
| | |
| | #40 |
| ★ playboybunny ★ Geregistreerd: Sep 2006 Locatie: Amsterdam Leeftijd: 24 Geslacht: V
Karma Power: 60 | Ik vind je eetschema raar... Erg weinig. Ben benieuwd wat er nog aangepast gaat worden.
__________________ Seriously, I don't give a shit. Living in my own little world. DBB-chick van het jaar 2007/2008 DBB-slet van het jaar 2007/2008 |
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Onderwerp Opties | |
| Weergave Modus | |
| |