| | #21 |
| Moderator | Ze vind je gewoon geil, he leaf? Je vooruitgang is erg goed. De vetmeting klopt geen bal van, aangezien dit met een weegschaal gebeurd. Waarom niet opmeten bij je huisarts? Begrijp best dat je niet zo aap aan je lichaam wil hebben. Zijn er nog specifieke lichaamsdelen waarover je niet tevreden bent? Trouwens geen last van je borsten met het trainen? Ik ken veel vrouwen die zeer veel profijt hebben gehad aan harde rugtrainingen om de last te verlichten.
__________________ Ryu once had a fight with 300 Spartans and won. |
| | |
| | #22 |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: Dec 2004 Locatie: Vice city Leeftijd: 26 Geslacht: M
Karma Power: 13 | leuk om weer een vrouwtje te mogen verwelkomen op DBB, en dan nog een exemplaar met heel mooie vormen.. ik ben dezelfde mening toegedaan over de modellen v tegenwoordig.. allemaal veel te mager en te lang,waardoor ze er nog magerder uitzien (het zijn net planken)...leve de sexy vrouwelijke rondingen! suc6 met je doelen
__________________ 1,80m - 85kg droog SQ: 2x 125kg BP: 1x 97kg DL: 1x 180kg status : Op de lange weg clean bulkend naar de 90kg droog.. .. old VW's don't die,they just get lower .. WestCoast Choppers karma bounces back.. |
| | |
| | #23 |
| Cool Novice | Heya, welkom hier (ook ben je 'r eigenlijk al een tijdje |
| | |
| | #24 |
| Ripped Bodybuilder Geregistreerd: Jan 2005 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 33 | welkom flop en succes
__________________ de enige die mij gelukkig maakt....ben ik zelf animallegs and llounge => de reetridders van DBB |
| | |
| | #25 |
| Cool Novice | Bedankt allemaal! |
| | |
| | #26 |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: Mar 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 25 Geslacht: V
Karma Power: 7 | Dat had ik al een keertje uitgelegd. Toch? Net als jij mag ik ook meisjes kijken, vind ik.
__________________ Herinner je gisteren, Droom van morgen. Leef vandaag! karma bounces back! |
| | |
| | #27 | |
| Moderator | Citaat:
__________________ Ryu once had a fight with 300 Spartans and won. | |
| | |
| | #28 |
| Dutch Bodybuilder | Flop je bent top De meeste mannen houden toch wel van vrouwen met een beetje vlees op de botten. Heel erg droog is natuurlijk mooi voor wedstrijden maar niet echt representatief voor een normaal vrouwlijk figuur. Leaf dit is ook voor jou! Staar je niet kapot op al die erg strakke buiken en wees tevreden met je eigen lichaam. Mannen krijgen ook al last van het adonis syndroom, en willen elke keer meer spieren en blokken in de buik (met of zonder anabolen) Je moet nu eenmaal aanleg hebben om dat te halen. Dus nogmaals Dames jullie zien er al goed uit, een beetje bijschaven mag en kan, maar wees vooral tevreden met wat je al hebt.
__________________ http://aycu37.webshots.com/image/439...7673059_rs.jpg Grosje 46 jaar -72 kg - 172 cm - ca 12% vet |
| | |
| | #29 |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: Mar 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 25 Geslacht: V
Karma Power: 7 | Grosje je hebt helemaal gelijk. Maar net als mannen zijn vrouwen ook niet snel tevreden met hun lichaam. Nog minders zelfs. Anorexia is echt zo 2007. Spieren zijn nu de hit. Maar ook daarin kun je doorslaan.
__________________ Herinner je gisteren, Droom van morgen. Leef vandaag! karma bounces back! |
| | |
| | #30 |
| Dutch Bodybuilder | Beetje bijhouden moet en mag (doe ik zelf ook) Maar idd niet te veel doorslaan Trouwens Jullie moeten mij een tijdje missen (ik ga lekker op vakantie) mazzel
__________________ http://aycu37.webshots.com/image/439...7673059_rs.jpg Grosje 46 jaar -72 kg - 172 cm - ca 12% vet |
| | |
| | #31 |
| Cool Novice | Fijne vakantie en bedankt voor je (wijze) woorden! |
| | |
| | #32 |
| Puny human Geregistreerd: Nov 2002 Locatie: Titty Twister Geslacht: M
Karma Power: 60 | Ze lijkt wel iets op Loca, vind je niet? OT: welkom "Flop".
__________________ Pimpin' Iron "Religion is regarded by the common people as true, by the wise as false, and by the rulers as useful" |
| | |
| | #33 |
| Moderator | Ja nu je het zegt, maar die van haar zijn echt.
__________________ Ryu once had a fight with 300 Spartans and won. |
| | |
| | #34 |
| Puny human Geregistreerd: Nov 2002 Locatie: Titty Twister Geslacht: M
Karma Power: 60 | Dat zijn slechts details
__________________ Pimpin' Iron "Religion is regarded by the common people as true, by the wise as false, and by the rulers as useful" |
| | |
| | #35 |
Karma Power: 7 | \Dat vond ik ook al .
| | |
| | #36 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Sep 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 19 Geslacht: M
Karma Power: 2 | Aloha, Mag ik je telefoon nummer ? ![]() ![]() |
| | |
| | #37 |
| Cool Novice Geregistreerd: Apr 2008 Locatie: Nederland Geslacht: V
Karma Power: 0 | Hoi Flop, welkom! Als ik zie hoe ver jij al bent gekomen, gaan de rest van je doelen ook vast lukken. Je ziet er inderdaad al goed uit, je bent een mooi voorbeeld voor anderen |
| | |
| | #38 |
| Advanced Bodybuilder Geregistreerd: Apr 2007 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 6 | Daanb was me net voor... jammer weer dit OT, hoi, welkom (nouja je bent hier al bekend..) op dit forum. Niet teveel met vet bezig zijn, zon aparaat is niet nauwkeurig en hey, It's the mirror that counts an the mirror only! Ik vind het er erg goed uit zien (en dat zegt enorm veel
__________________ Al het goeie komt van kip, vis en koeie! Karma komt altijd terug... Je hebt de laatste 24 uur te.... |
| | |
| | #39 |
| Competitive Bodybuilder | Valt wel mee toch? welkom
__________________ pain is temporary, pride is forever.. |
| | |
| | #40 |
| Ripped Bodybuilder Geregistreerd: Jul 2006 Locatie: pangea Leeftijd: 29 Geslacht: V
Karma Power: 19 | Nice shapes, denk dat je een voorbeeld bent voor de meeste vrouwen, ga zo door!
__________________ ¡ƃuıop ɯ,ı ʇɐɥʍ ʍouʞ ı ˙˙˙ǝɯ ʇsnɹʇ |
| | |