| | #141 | |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: dec 2009 Locatie: Nederland Leeftijd: 23 Geslacht: V
Stats: 1m80 78kg - Karma: | Re: advies welkom
Citaat:
Wat betreft afvallen/ veranderingen merken; je zult altijd wel iets merken, al is het in het begin misschien meer van de categorie betere conditie/ meer kracht. Vaak gaat het ook heel geleidelijk, waardoor je het verschil eigenlijk alleen echt goed op foto's ziet | |
| | |
| | #142 |
| Huge Freak Aangemeld: nov 2008 Locatie: rechts van je Leeftijd: 30 Geslacht: V
Stats: 1m59 - - Karma: | Re: advies welkom
Prettig weekend & beterschap! Rustig herstellen om daarna flink door te knallen
__________________ You ain't somebody till you stop being a nobody. So be the somebody nobody expected you to be. Start something... |
| | |
| | #143 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: dec 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 32 Geslacht: V
Stats: 1m68 75kg 29% Karma: | Re: advies welkom
He karmen, Beterschap en neem je tijd om goed uit te zieken, wat Dwarf al zegt: daarna lekker knallen! |
| | |
| | #144 |
| Cool Novice Aangemeld: jan 2010 Locatie: Nederland Geslacht: V
Stats: 1m68 79kg 29% Karma: | Re: advies welkom
Zondag gaat het niet worden qua sporten. Last van longen en verhoging. En dochter rond huppelen dus energie nodig voor kind. Maandag naar de dokter. Ga wel naar sportschool maandag. Als ik zorg dat de inspanning niet te groot is gaat het lukken. Bentasil, zoutoplossing, trachitol, ventolin en flutide binnen bereik. Elke dag 1 verse citroen en sinasappel geperst. Nou, dan moet het wel lukken hoor. Kan ik ook vast snel knallen. Bedankt voor wensen |
| | |
| | #145 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: dec 2009 Locatie: Nederland Leeftijd: 23 Geslacht: V
Geniet even van de vrije zondag! Neem je rust, sinaasappels en ander vitamientjes en dan kun je hopelijk zo weer knallen! Succes bij de dokter morgen |
| | |
| | #146 | |
Citaat:
| |
| | |
| | #147 | |
Citaat:
Veel dingen kun je veel beter uit (gezonde) voeding halen! Maar wat extra vitamientjes zijn nu wel handig idd. | |
| | |
| | #148 |
Heb op advies groene theecaps besteld. En die multi en visolie kan vast geen kwaad. Gebruik verder geen dingen hoor. Nu ook even geen whey en caseine of melk i.v.m stimuleren van slijmproductie wat nu even niet moet.
|
| | |
| | #149 |
Morgen ga ik weer. Vandaag zit er namelijk nog een olifant op mijn borst, moet ernstig weekboodschappen halen( en 4 trappen opheulen), kind naar sporten brengen en halen, was doen( nja, al wat bleef liggen in huis dus). Vond dit al druk zat voor hoe ik mij voel. Vanavond heel vroeg slapen en morgen lieflijk knallen. Planning woensdag 10-2-2010; schema Grosje aanhouden in de sportschool 45 minuten crosstrainer voeding opnieuw invoeren in bestandje |
| | |
| | #150 |
Met Antibioticumkuurtje in mijn kraag sinds gisteren ga ik naar de sportschool vandaag. Al gaf gelezen Karma een fijner gevoel. Poging tot verder aanpassen voedingschema in xl. Kan ik mijn eigen bestand via de site niet bewerken. En dan te bedenken dat ik zelfs niet weet hoe ik dat bestand uberhaupt op die site bij mijn naam heb gekregen. Laat wel weten hoe het ging. |
| | |
| | #151 |
| Huge Freak Aangemeld: nov 2008 Locatie: rechts van je Leeftijd: 30 Geslacht: V
Succes!
__________________ You ain't somebody till you stop being a nobody. So be the somebody nobody expected you to be. Start something... |
| | |
| | #152 |
Yush, go Karmen! Ben benieuwd!
|
| | |
| | #153 |
Teleurstelling, schema grosje was niet uitgewerkt. Ongenoegen geuit en met aantal oefeningen zelf aan te slag gegaan. Eigenlijk van alles wat gedaan en veel te veel nog. Mja, zou knallen dus na dit kapot op de crosstrainer gegaan. Heb alles gedaan als volgt; set 1 12 reps set 2 10 reps set 3 8 reps set 4 6 reps Dus niet 4 sets a 12 reps Vraag niet waarom kan ik niet onderbouwen. Squaten - set 1 12 reps 20kg stang, set 2 10 reps 2x5kg(beide zijde) erbij, set 3 8 reps en 4 6 reps totaal 40 kg (laatste set niet helemaal gehaald) Lunges - 4 sets per been a 1x 12reps, 1x 10 reps, 1x 8 reps, 1x 6 reps Allen met 20kg stang gedaan ( laatste set ging ruk) Biceps Barbel curl -1 set a 12 reps, 1 set a 10 reps, 1 set a 8 reps, 1 set a 6 reps (alternatief Dumbell curl) set 1 en 2 met 6 kg, set 3 en 4 met 8 kg ( flikkerde toen van bankje af omdat mijn arm niet meer deed wat ik wilde Cable curl - 1 set a 12 reps 1 set a 10 reps, 1 set a 8 reps, 1 set a 6 reps 17,5kg. low Row - 1 set a 12 reps, 1 set a 10 reps, 1 set a 8 reps, 1 set a 6 set 1 en 2 met 2x10kg set 3 en 4 met 2x15 Buik (op matje of op bankje) Sit up (crunch) - 4x20 met voeten op de grond Sit up (crunch) - 4x20 met voeten in de lucht Side crunch - 4x20 per kant Merkte dat conditie meteen achteruit is gaan hollen. Nu zaak het weer snel goed te krijgen. Morgen als schema nog niet is uitgewerkt doe ik weer dit. Als ik moet werken print ik het op werk opnieuw uit en a ermee naar ander instructeur. Laatst aangepast door karmen : wo 10 feb 2010 om 19:30 Reden: hopelijk iets duidelijker zo |
| | |
| | #154 |
| ..:: evil bunny ::.. Aangemeld: sep 2006 Locatie: Amsterdam Leeftijd: 26 Geslacht: V
Stats: Karma: | Re: advies welkom
Ik snap niet helemaal dat je eerst zegt dat je 12-10-8-6 herhalingen doet, en meteen daaronder heb je het over 12-12-12-12...?
__________________ Living in my own little world. DBB-chick van het jaar 2007/2008 DBB-slet van het jaar 2007/2008 |
| | |
| | #155 |
Het schema zegt 12 reps en hheb dat ook zo overgenomen maar ik heb i.p.v. 4 x 12 reps steeds 12 dan 10 dan 8 en dan 6 gedaan. Sorry voor onduidelijkheid.
|
| | |
| | #156 |
hopelijk is het zo iets duidelijker.
|
| | |
| | #157 |
| Ripped Bodybuilder | Re: advies welkom
Ziet er goed uit Piramide training (wat jij nu gedaan hebt) is een goede manier om zowel kracht als massa te krijgen. Feitelijk heb je geen uitgewerkt schema nodig want mijn schema was al uitgewerkt. Je moet alleen zelf nog voor de oefeningen de juiste gewichten uit vinden. Je kan uitgaan van je 1RM (dat is jouw max.gewicht waarmee je 1x een goede rep kan maken ) Als je die weet dan moet je ca beginnen met 12x 50% / 10x60% / 8x70% / 6x80% van je 1 RM (snap je dat?) Zo kan je dat voor al je oefeningen uitvinden. Het kan best zo zijn dat je die 6x 80% niet haalt (geen probleem dan doe je er 4) Nou ik hoop dat je hier iets aan hebt.
__________________ Grosje gebruik nu Kre-Alkalyn en Protein Revolution wil je weten of het werkt?http://forum.dutchbodybuilding.com/f...4/index29.html laatste foto's November onderaan pag... http://forum.dutchbodybuilding.com/f...4/index23.html iedereen wil oud worden, maar niet oud zijn. beweeg dus je luie kont |
| | |
| | #158 |
| ..:: evil bunny ::.. Aangemeld: sep 2006 Locatie: Amsterdam Leeftijd: 26 Geslacht: V
Stats: Karma: | Re: advies welkom
Nou, ziet er goed uit toch? Niets mis met je training van vandaag.
__________________ Living in my own little world. DBB-chick van het jaar 2007/2008 DBB-slet van het jaar 2007/2008 |
| | |
| | #159 |
Nette training hoor, en wat grosje zegt... wat moet er nog uitgewerkt worden aan dat schema?
| | |
| | #160 |
|
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| advies, welkom |
| Topic opties | |
| |