| | #101 | |
| Cool Novice Aangemeld: jan 2010 Locatie: Nederland Geslacht: V
Stats: 1m68 79kg 29% Karma: | Re: advies welkom
Citaat:
---------- Toegevoegd om 10:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:47 ---------- Laatst aangepast door karmen : zo 31 jan 2010 om 19:55 | |
| | |
| | #102 | |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: jun 2006 Locatie: Nederland Geslacht: M
Stats: - - - Karma: | Re: advies welkom
Citaat:
Pff, ik ga maar weer eens goed heet douchen, heb mega spierpijn in de traps van de hammer curls
__________________ 1.90m 118kg | |
| | |
| | #103 |
Stats: 1m68 79kg 29% Karma: | planning 28-1-2010 en 29-1-2010
07:00 whey met water 07:30 1 geperste grapefruit, 250 ml magere melk, 25 gram havermout,, mok groene thee 10:30 1 gekookt ei 11:15 bak kwarkmet cashewnoten op de sportschool snel 11:20 kt tot 12:35 12:40 45 minuten cardio op crosstrainer 14:15 sla met plakjes kipfilet, tomaat en andere dingen die in de grond groeien 17:30 sla voordat ik ga eten. Bloemkool met vleesssssch 20:00 kale kwark 22:00 caseine shake met water 29-1-2010 07:00 whey met water 07:30 1 geperste grapefruit, 250 ml magere melk, 25 gram havermout, 1 ei, mok groene thee 08:35 alleen benen ( sta op zware afdeling deze dag dus heb armen hard nodig. En i.v.m late dienst dus lange dag geen lange kt) 09:15 Roeiles tot 10:00 10:15-10:30 buikkwartier 10:45 Bak kwark 12:45 zilvervliesrijst ( 100gram) met 200gram spinazie á la crème ( heb niets anders in de vriezer nu) 14:45 bakje tonijn met tomaten, zuur, olijfolie etc) 18:00 wat de pot op werk schaft 20:00 bakje yoghurt 22:00 caseine ( alvast op werk) |
| | |
| | #104 |
Ik zou een uur voor en een kwartier na je training ook whey nemen, als je cadio achter je kt aan doet zou ik de whey na de cardio nemen.
__________________ 1.90m 118kg |
| | |
| | #105 |
| Ripped Bodybuilder | Re: advies welkom
In een goede relatie moet je elkaar ook wat vrijheid geven. Je moet echt soms doen waar jij zin in hebt. Ik zie dat jouw vriend met androgel (anabolen) traint en dat doet hij ook omdat hij dat wil. Dus....... gewoon wel rekening met elkaar houden maar uiteraard ook momenten voor je zelf kiezen. Nou genoeg geluld over dit onderwerp, nu weer de focusen op de volgende training en het moet leuk zijn.
__________________ Grosje gebruik nu Kre-Alkalyn en Protein Revolution wil je weten of het werkt?http://forum.dutchbodybuilding.com/f...4/index29.html laatste foto's November onderaan pag... http://forum.dutchbodybuilding.com/f...4/index23.html iedereen wil oud worden, maar niet oud zijn. beweeg dus je luie kont |
| | |
| | #106 | |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: sep 2008 Locatie: Nederland Geslacht: M
Stats: 1m59 73kg 7% Karma: | Re: advies welkom
Citaat:
Normaal eten voor een dag is niet genoeg om de verlaging van de vetverbranding ongedaan te maken. Het is beter om na een tijd dieten een week (of langer) op of iets boven onderhoud te eten. Daarna kan je evt doorgaan met dieten of spiermassa opbouwen. Uitzonderingen zijn natuurlijk dieten met geen of heel weinig khs met training. In dat geval moeten er carbloads zijn om trainingen door te kunnen zetten. | |
| | |
| | #107 | |||
Citaat:
Citaat:
p.s Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=NdlY5xhvZ_Y Hahaha, heb het opgezocht want na lang nadenken kon ik zelf niet bedenken wat het toch is | |||
| | |
| | #108 | ||
Citaat:
Als je schildklier goed is en je eiwit inname ook kan je ook insuline resistent zijn, drink je veel frisdrank en/of suikers? Citaat:
![]() Heb je vanmorgen goed ontbeten?
__________________ 1.90m 118kg | ||
| | |
| | #109 | ||||
Citaat:
Bedankt voor het meedenken. ---------- Toegevoegd om 20:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:38 ---------- Over die insuline resistentie hè. Mijn verbranding in rust is overigens wel gewoon. Staat ergens in mijn topic. Deze zou dan toch ook slecht moeten zijn? Ik ga het opzoeken hoor. Want hoewel ik echt wel kundig ben al v.p heb ik hier te weinig kennis nog van. ( lees weggezakt) | ||||
| | |
| | #110 |
Nog wat kunne doen met het schema Wil je niet opjagen maar ben zelf ook benieuwt
__________________ Grosje gebruik nu Kre-Alkalyn en Protein Revolution wil je weten of het werkt?http://forum.dutchbodybuilding.com/f...4/index29.html laatste foto's November onderaan pag... http://forum.dutchbodybuilding.com/f...4/index23.html iedereen wil oud worden, maar niet oud zijn. beweeg dus je luie kont |
| | |
| | #111 |
Als je weinig suikers tot je neemt hoef je ook niet bang te zijn voor insuline resistentie.
__________________ 1.90m 118kg |
| | |
| | #112 | |
Citaat:
Wat ik wel heb gedaan vandaag is lekker zwaar ( had ik behoefte aan) bovenlichaam getraind. Dus min of meer in de lijn van jouw schema. Morgen ga ik benen doen. En daarna roeien dus roei ik de spierpijn weg van bovenlijf. Kan ik het weekeinde kruipend mijn werk doen van pijn in de benen Dus heb wel qua volgorde een begin gemaakt. | |
| | |
| | #113 |
| Huge Freak Aangemeld: nov 2008 Locatie: rechts van je Leeftijd: 30 Geslacht: V
Stats: 1m59 - - Karma: | Re: advies welkom
Ik volg dit topic, maar kom er nog niet helemaal over uit: wat (denk je) dat er mis is met je? Vet verliezen is goed te doen met voldoende te eten, krachttraining en cardio - wat lukt er niet?
__________________ You ain't somebody till you stop being a nobody. So be the somebody nobody expected you to be. Start something... |
| | |
| | #114 | |
Citaat:
Heb i.i.g wel heel goed door ( en begrepen)dat je een dame met enorm veel kennis bent op vlak voedingsschema's dus luister goed naar de adviezen. Laatst aangepast door karmen : zo 31 jan 2010 om 20:50 Reden: was wat vergeten toe te voegen | |
| | |
| | #115 |
Ja als het allemaal heel makkelijk zou zijn dan liepen er alleen maar strakke dames en heren op deze planeet rond. Niets is minder waar er moet hard gewerkt worden voor een mooi lichaam. Tuurlijk er zijn mensen die vanzelf al een mooi fysiek hebben maar eens worden zij ook dikker en hebben ze het zelfde probleem. Geduld is echt belangrijk. Volhouden en ga voor korte termijn doelen. Neem op een zondagochtend een meetlint en meet al je lichaamsdelen goed op, daarna maak je een foto in je bikini of lingerie. Train een maand hard en hou je aan je schema en let op je voeding. Meet op de zelfde dag rond de zelfde tijd je lichaam weer en maak een foto. Vergelijk dit en dan mag je een klein verschil verwachten. Doe dit een jaar lang en dan mag je een groot verschil verwachten. Heel snel afvallen werkt niet, het helpt je alleen na een tijdje weer aan nieuwe kilo's. Zorg dat je een andere levensstijl krijgt en dat je langzaam je doel bereikt. Dan blijven de verloren kilo's zo goed als weg. Snelle resultaten kan je echt niet verwachten
| | |
| | #116 | |
Stats: 1m68 79kg 29% Karma: | Citaat:
Doe ik thuis wegen 1x p/w, meten met meetlint iedere 1-ste van de maand net als doormeten op sportschool. Voeding en whey kost nu nog meeste moeite maar dat is inmiddels bekend. O'ja, voor training geen whey meer maar bcaa's ( als ik het goed heb nu. Was advies Gert-jan) Benen zijn afgelopen vrijdag prima gegaan. Denken dat roeien na kt dit zou verminderen was een mooie droom. Droom kwam niet uit en heb nog wat last. Super | |
| | |
| | #117 | |||
| Huge Freak Aangemeld: nov 2008 Locatie: rechts van je Leeftijd: 30 Geslacht: V
Citaat:
Als vriendje kun je mijn foto's zien, en dan zie je ook dat het bij mij ook met hele kleine stapjes gaat (en op dit moment ben ik niet puur bezig met afvallen), maar vooral veel kleine stapjes maken op het eind verschil! Citaat:
Zorg in ieder geval dat je elke maand die foto maakt (net als ik) - je hoeft ze niet te posten / anderen te laten zien, is vooral belangrijk voor jezelf om progressie te monitoren. ---------- Toegevoegd om 20:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:53 ---------- Citaat:
BCAA is inderdaad een goed advies, dit kun je ook drinken tussen je KT en cardio.
__________________ You ain't somebody till you stop being a nobody. So be the somebody nobody expected you to be. Start something... | |||
| | |
| | #118 | ||
Citaat:
Heb van iedereen die ik als vriend heb de foto's gezien. Vind het van allen knap staaltje werk Citaat:
Wat is jouw mening over fruit gezien de kh hierin? Enne, iedereen krijgt en heeft van mij hoop credits Ga ik zo lekker slapen. Allen goed begin van de week toegewenst! | ||
| | |
| | #119 | |
Citaat:
Als je verder nog hulp nodig hebt dan laat het maar weten, je kunt me PM'en als je wilt.
__________________ You ain't somebody till you stop being a nobody. So be the somebody nobody expected you to be. Start something... | |
| | |
| | #120 | |
Citaat:
PM'en is post mailen ofzo? | |
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| advies, welkom |
| Topic opties | |