| | |||||||
| Registreren | FAQ | Ledenlijst | Sociale groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer forum als gelezen |
![]() |
| | Topic opties |
| | #1 |
| Ripped Bodybuilder Aangemeld: feb 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 21 Geslacht: M
Stats: Karma: | Zondag 15 februari: Winterkriebels(utrecht)!!!
Winterkriebels Festival georganiseerd door Zondagskriebels zondag 15 februari 2009 19:00 - 04:00 Central Studios Utrecht Muziekstijlen groove, house, latin, minimal Prijs Voorverkoop: € 25,- Kaarten Voorverkoop startte maandag 1 september 2008. Kaarten verkrijgbaar bij Easyticket, via Paylogic, via email, bij een aantal verkooppunten. Minimumleeftijd 18 Voor de line up zie: http://partyflock.nl/party/128521:Wi..._Festival.html Superstrakke feest op de zondag...harde line up aanwezig en afgaande op 2008 lekkere chickies ook vollop aanwezig...ik ben ook aanwezig Voor een impressie van 2008 http://www.youtube.com/watch?v=eSq8cyoudCs |
| | |
| | #2 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: mei 2008 Locatie: Nederland Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: Zondag 15 februari: Winterkriebels(utrecht)!!!
Vet vet vet, jammer dat ik nog geen 18 ben. Volgend jaar!! Winterkriebels, dirty dutch en luxurush staan op mijn to-do lijst als ik 18 word |
| | |
| | #3 |
| Massive Warrior | Re: Zondag 15 februari: Winterkriebels(utrecht)!!!
Mja, Latin, ben daar een beetje vies van, het trekt ook altijd zo'n veel van dat, uhmz, multi-culti publiek.
__________________ Trainingslog van een harde baas: Rob G Squat: 150 kg - Deadlift: 200 kg - Benchpress: 110 kg Totaal: 460 kg |
| | |
| | #4 |
| Ripped Bodybuilder Aangemeld: feb 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 21 Geslacht: M
|
| | |
| | #5 |
Niemand aanwezig? |
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| blondjes, brunettes, kriebels |
| Topic opties | |
| |