MuscleMeat

Wie gaat er 17 april naar Incontrol? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

misschien wel, maar eerst staat hardbass nog op de planning.
 
ja denk het wel, vind de rai alleen wat minder..

eerst nog hardbass idd, en nog een paar andere ;)
 
Hoor het al dat word een dbb meet!
 
Zorg dat je er op tijd bij bent. Anders is de RAI ramp met parkeren etc ;)

Verder vind ik het wel relaxe lokatie.
 
waar is het?
 
Hoor het al dat word een dbb meet!

Ik wil niet meeten, als ik naast jou ga staan voel ik me zielig en zwaar minderwaardig. :(


Haha ja ik vond Inqontrol vorig jaar echt goed. 2008 vond ik het geluid erg zacht.. :thumbdown:
En ik raak altijd in de war en verdwaald, die plattegrond snap ik echt voor geen meter.. :mad:

---------- Toegevoegd om 18:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:27 ----------


Amsterdam RAI. :)
 
Waarom vind je de rai minder?
ik ben er 2 keer geweest, vond de sfeer niet super, organisatie ook niet helemaal je van het. Buiten dat was het ook nog eens een doolhof, of dat nou aan mij lag?? :D

was maar een impuls reactie, zou vast weleens een heel dik feest kunnen worden..
 
te ver voor mij
 
Ik wil niet meeten, als ik naast jou ga staan voel ik me zielig en zwaar minderwaardig. :(


Haha ja ik vond Inqontrol vorig jaar echt goed. 2008 vond ik het geluid erg zacht.. :thumbdown:
En ik raak altijd in de war en verdwaald, die plattegrond snap ik echt voor geen meter.. :mad:

---------- Toegevoegd om 18:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:27 ----------



Amsterdam RAI. :)


Kwam dat toevallig niet ergens anders door :p

---------- Toegevoegd om 20:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:38 ----------

ik ben er 2 keer geweest, vond de sfeer niet super, organisatie ook niet helemaal je van het. Buiten dat was het ook nog eens een doolhof, of dat nou aan mij lag?? :D

was maar een impuls reactie, zou vast weleens een heel dik feest kunnen worden..

Mag het toch wel hopen jah :D Naja als niks is... in de zomer defqon1 das altijd goed natuurlijk!
 
zomerfeesten zijn altijd goed idd, Decibel :D
 
Idd! Oudoor is wel erg fijn!
 
Kwam dat toevallig niet ergens anders door :p!

hahhaa, ik was best wel opgefokt van de pep.. maar niet zo waus haha

---------- Toegevoegd om 23:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:20 ----------

zomerfeesten zijn altijd goed idd, Decibel :D

Omdat je dan lekker topless je pecs kan showen aan al die hete wijven die daar rondlopen? ;)
 
damn aan hete wijven geen gebrek nee..
 
Ben er zeker weer bij.

Maar eerst nog even Hardbass en wat andere party's.


Nuchter uiteraard:D
 
Present!!!

Doe deze keer wel rustiger aan. De laatste keer in-qontrol had ik voor het eerst een keer paddo's geprobeerd op een hardstyle feest; geen succesvolle combinatie mijns inzien:gek:.
 
Back
Naar boven