| | |||||||
| Registreren | FAQ | Ledenlijst | Sociale groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer forum als gelezen |
![]() |
| | Topic opties |
| | #1321 |
| Monstrous Giant | Re: wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?
Over dat rape-drugs GHB, wat ze zo noemen... Ik hoor van veel vrouwen dat als ze G op hebben los zijn en vaak veel geiler als ze bij kerels in de buurt zijn. Op zo'n moment hebben ze dus echt zin om seks te hebben, veel meer lust dus. Net zoals mannen. Die daar dan natuurlijk in meegaan. Vaak is het niet 100% verkrachting, maar geven ze zich over en doen ze seksueel dus veel meer waar ze achteraf spijt van hebben. En als kerels natuurlijk het idee hebben te gaan neuken, willen ze daar dus niet meer vanaf en worden wat opdringerig. 'tis meer een combinatie van dingen, want als je puur iemand wilt verdoven om dat soort handelingen uit te voeren, zijn er veel geschiktere middelen en spierverslappers. |
| |
| | #1322 |
En btw, wees je bewust dat tripmiddelen heftig kunnen zijn, ookal is 't softdrugs. Coke vind ik qua werking ook softdrugs, behalve de verslavingsfactor. Paddo's vindt ik qua werking harddrugs, maar na een trip heb je een lange tijd ook geen behoefte meer. En 't is wat complexer om er prettigere ervaringen mee te hebben, omgeving, mensen, vrijwel alles wat je zintuigen prikkeld moet prettig zijn. Heel kleine dingen die je normaal niets doen kunnen een negatieve lading krijgen. Heb tijdens een paddo trip hardcore geluisterd, klonk heel lelijk en had 't gevoel alsof iemand me in een 'greep' hield. Voelde als ware een mes in m'n keel. Duister gevoel. Daarna, trance, en dat klonkt magisch zuiver en haarscherp. Terwijl ik nuchter van hardcore hou en niet van trance. |
| |
| | #1323 | |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: feb 2005 Locatie: Nederland Leeftijd: 35 Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?
Citaat:
__________________ Hardcore! You Pussy Motherfuckers! | |
| |
| | #1324 | |
| Huge Freak | Re: wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?
Citaat:
Daarom hangen die 'boemansverhalen' over de ghb mn keel ook uit. Het is net als met alle middelen (alcohol inclusief), als je dr niet normaal mee om weet te gaan is het gevaarlijk.
__________________ Stats: Lengte: 179cm Gewicht: 88.1kg Bovenarmen: 41.0cm koud BF: 11% Doel: 105kg, 12/13% BF | |
| |
| | #1325 | |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: jun 2004 Locatie: België Geslacht: M
Citaat:
__________________ OoH...Grow Up ! | |
| |
| | #1326 |
| Huge Freak Aangemeld: jun 2003 Locatie: Angola Geslacht: M
Stats: - - - Karma: | Re: wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?
Als je een goeie overdose G wegtikt, kun je wel zó hard out gaan dat ze een tros bananen in je hol kunnen stoppen, zonder dat je er iets van merkt. Theoretisch gezien zou je vrouwen in die staat kunnen verkrachten, maar de hoeveelheid G die daarvoor nodig is krijg je nooit stiekem in hun drankjes. |
| |
| | #1327 | |
| Freaky Bodybuilder | Re: wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?
Citaat:
__________________ Curl Powerrrrr... Fighting for peace is like fucking for virginity... | |
| |
| | #1328 |
| Ripped Bodybuilder | Re: wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?
Nog even over die paddos he.. Werkt dat katabool? |
| |
| | #1329 |
Absoluut niet. Paddo's is samen met GHB de minst schadelijke drug. Lichamelijk doet 't niets, het is puur geestelijk. Na een paddotrip voel je je 100% normaal, zei het dat je de inzichten die je had moet verwerken en het nog even over moet denken. Het enige is, dat je je sneller vergrijpt aan suikers, maar dat heeft niets te maken met de stof zelf. Ik vond 't zelf motiverend, zag heel goed in hoe belangrijk trainen en gezondheid is. |
| |
| | #1330 |
| Competitive Bodybuilder | Re: wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?
GHb = vloeibare xtc? hier kennen we dat niet precies |
| |
| | #1331 |
| Ripped Bodybuilder Aangemeld: dec 2004 Locatie: Nederland Geslacht: M
ghb wordt weleens vloeibare x genoemd maar komt er niet bij in de buurt vind ik. g is veel beter, geen kater, geen massa verlies
|
| |
| | #1332 |
| Huge Freak Aangemeld: jan 2004 Locatie: het verdorven westen. Leeftijd: 32 Geslacht: M
Ik heb laatst spuiten en slikken zitten kijken toen die filemon paddos nam in het bijzijn van één of andere hippie in een tipi. Als je jezelf een beetje kent dan zijn paddo’s echt heel leuk. Als je jezelf niet zo goed kent qua weggestopte angsten & fobieën dan zorgen paddo’s ervoor dat die angsten en fobieën niet meer zo weggestopt zijn Ik heb gisteren met 2 kameraden afgesproken om lekker trippend de finale van Paradise hotel te kijken. De vorige keer hebben we trippend de finale van temptation island zitten kijken, de volgende dag had ik spierpijn in mijn buik van het lachen
__________________ Muay Thai J: Je hebt een lekkere chickie gescoord en je gaat ermee naar bed, maar nu blijkt dat het zo'n beweegloze chicka is die daar gewoon ligt te liggen. Wat doen jullie er dan mee? Zou je d'r opnieuw doen? Ivosnivo: Als ze roerloos blijft liggen stoot je niet hard genoeg. |
| |
| | #1333 |
Corleone's afwezigheid schiet me onderhand schikbarend in 't verkeerde keelgat, zou ie GHB en alco... het zal toch niet!?
|
| |
| | #1334 | |
Citaat:
Ze zeggen dat ze weer terugkomen en dan zie je ze niet meer....
__________________ Stats: Lengte: 179cm Gewicht: 88.1kg Bovenarmen: 41.0cm koud BF: 11% Doel: 105kg, 12/13% BF | |
| |
| | #1335 | |
Citaat:
Ik heb alles hier aandachtig gevolgd, en ik heb besloten om binnekort eens een reisje nar Nederland te maken, en tijdens mijn stadsbezoek effen vlug in een smartshop wat paddestoelen zal kopen. Ik nu al van vorige week maandag (xtc) niets genomen (al bijna 2 weken) dus dit weekend is het terug feest! Ik heb hier een blauwe pil liggen die dubbel zo dik is als een xtc-pil, en er staat een chineesachtig teken op. Mijn dealer zei dat het een speedpil is, is dit goed mogelijk?, zo ja, wat is de werking ervan? Hopelijk is het niet heviger dan 1 gram speed, want ik zou niet graag terug 3 dagen wakker liggen. Voor de rest is alles nog goed met mij, behalve dan dat kortetermijngeheugen, waar ik de laatste week toch merkbaar veel last van heb. Vb: steeds kijken of de koelkast wel dicht is, of ik mijn pc op het aanmeldingsscherm heb gezet (ivm met zaken die niemand mag zien), steeds opnieuw controleren of het vuur in de badkamer wel uit is... Mja, dit is idd enorm vervelend, maar weegt niet op tegen het genot dat je ervoor in de plaats krijgt. Nu ik maar 1 keer om de 2 weken meer gebruik, voel ik me overigens de 2de week veel beter, wat overigens de reden is van mijn vermindert gebruik. O ja, de 2 de week gaat het trainen ook veel beter, zowel kracht als groei. | |
| |
| | #1336 | |
| Contest Winner '03 | Re: wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?
Citaat:
| |
| |
| | #1337 | |
Citaat:
| |
| |
| | #1338 | |
Citaat:
Moet je eens proberen joh....
| |
| | #1339 | |
| Competitive Bodybuilder | Re: wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?
Citaat:
jaa doen!! | |
| |
| | #1340 |
Ik kan aan morfine geraken, is dat wat? |
| |