| |||||||
| Registreren | FAQ | Ledenlijst | Sociale groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer Forums als Gelezen |
![]() |
| | Topic opties |
| | #6181 |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: mrt 2006 Locatie: België Leeftijd: 20 Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?
1 dopje is 2ml, dat heb ik eens opgemeten met een spuitje. Een flesje flugel is 20ml, dat zou dus 10 dopjes per flesje moeten zijn. Vreemdgenoeg haal ik altijd meer dan 10 dopjes uit 1 flesje.
__________________ "De vrouwtjes zijn net Anabolen ze vragen om genomen te worden." - Mijn held Sanchez |
| |
| | #6182 | |
| Freaky Bodybuilder | Re: wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?
Citaat: ![]() Wtf xtc minder schadelijk dan coke Ik heb vorige week voor de eerste keer terug iets genomen van "drugs", namelijk ghb.. In het begin enorm moe alsof ik meteen wilde slapen, dan maar proberen wakker te blijven en dan gelukkig wel goed gevoeld (het geile aspect de dag erna vind ik wel wat irritant
__________________ Incline Bench Press: 4 x 90kg Db Triceps Extention: 5 x 18kg Armen: L 42,2 cm / R 41,2 cm Friedrich Nietzsche uber alles, Uber alles in der Welt, Friedrich Nietzsche uber alles, Uber alles in der Welt.!! "Welk kind heeft geen redenen om over zijn ouders te wenen?" Prince More Than Genius: http://www.youtube.com/watch?v=IyjYt...ayer_embedded# Laatst aangepast door Corleoné : do 16 apr 2009 om 21:06 | |
| |
| | #6183 | |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: dec 2007 Locatie: Vlaanderen Leeftijd: 18 Geslacht: M
Citaat:
Btw iemand al de foto's gezien op Partyflock ? die zijn er echt over . Iedereen staat daar met een strakke kop en een gans afgeleefde kop | |
| |
| | #6184 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: apr 2007 Locatie: Nederland Geslacht: M
xtc is idd niet echt gezond als je het vaak doet.. ghb ook niet.. maar fuck it af en toe (heel af en toe) moet er ook geleefd worden?!
__________________ If you never quit, you'll never lose! |
| |
| | #6185 | |
| Freaky Bodybuilder | Re: wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?
Citaat:
Alcohol is volgens mij gewoon maatschappelijk aanvaard en legaal omdat als je dronken bent, je bewustzijn minder wordt en alles nog redelijk natuurlijk, normaal blijft.. Terwijl met pillen of speed je daar helemaal opgefokt staat en je lichaam enorm aan het stressen is, en totaal onnatuurlijk bezig bent, het is net of er elk moment iets aan je hoofd kan springen of je ogen van glas zijn met xtc, ze breekbaar zijn, en ze kunnen verstarren en je ze permanent schade kan toebrengen door de onrustigheid, wat helemaal niet natuurlijk is.. Er ontstaat gewoon een zodanige druk op je lichaam met xtc, op je ogen enz dat het niet meer goed is, het is eig niet gemaakt voor de wereld waar we in leven, ons lichaam is er gewoon niet voor ontworpen, voor alcohol wel. Xtc, speed is eigenlijk ook geen zicht, het is een misdaad tegen het leven, als je alleen nog maar kijkt naar de bekken die je ervan trekt weet je al genoeg..
__________________ Incline Bench Press: 4 x 90kg Db Triceps Extention: 5 x 18kg Armen: L 42,2 cm / R 41,2 cm Friedrich Nietzsche uber alles, Uber alles in der Welt, Friedrich Nietzsche uber alles, Uber alles in der Welt.!! "Welk kind heeft geen redenen om over zijn ouders te wenen?" Prince More Than Genius: http://www.youtube.com/watch?v=IyjYt...ayer_embedded# Laatst aangepast door Corleoné : za 18 apr 2009 om 01:40 | |
| |
| | #6186 |
| Cool Novice Aangemeld: aug 2008 Locatie: Groningen Leeftijd: 24 Geslacht: M
Alcohol is maatschappelijk aanvaard omdat het al een paar duizend jaar op de markt is en we niet beter weten, maar is net zo goed een harddrugs.
Laatst aangepast door Bijster : zo 19 apr 2009 om 14:07 |
| |
| | #6187 | |
Citaat:
stel je niet zo aan man.
__________________ If you never quit, you'll never lose! | |
| |
| | #6188 |
| Huge Freak Aangemeld: mei 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 24 Geslacht: M
__________________ The sound, face and mine of today is more relative to the hope of tomorrow and the reality of destruction than the blind who cannot see their children for fear and division. Something that grew and related five reflections of today's children... |
| |
| | #6189 | |
| Dutch Bodybuilder | Re: wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?
Citaat:
__________________ fuck it | |
| |
| | #6190 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: apr 2009 Locatie: België Leeftijd: 37 Geslacht: M
het klinkt vreemd, maar voor hart en bloedvaten is coke het schadelijkst.
|
| |
| | #6191 |
| Monstrous Giant | Re: wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?
Hahaha, zie Corleone die door schande "wijs" is geworden. Even een terugkoppeling toen de advocaats mond nog zo enthousiast was: wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje? Begin hier eens met lezen als je je verveeld. Ik kon het einde niet vinden zo lang ging de monoloog door.
__________________ CYBER STUD Ketamine IM/DMT Freebase My cock is a popsicle and the young tarts love it |
| |
| | #6192 | |
| Advanced Bodybuilder | Re: wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?
Citaat:
__________________ I'm not a cheater I just do whatever it takes to get there citaat Jesaja: je bent al een fucking nobody in deze wereld, en met een ecto-fysiek ben je dat nog veel meer. 2 maanden niet trainen is gewoon kkgay, en daar word je dus ook genadeloos voor gestraft door de ijzergod. | |
| |
| | #6193 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: dec 2007 Locatie: Vlaanderen Leeftijd: 18 Geslacht: M
Gisteren weggeweest naar een café , daarna met een maatje gaan kijken hoe het was in het jeugdhuis dichtbij ( er was een fuif ) . We zijn daar nog geen 2 minuten of zo een lijer met dreadlocks komt gans trippende toe en gaf ons dreigementen van ik ga je klappen geven . Hij zat echt zwaar te trippen , ik denk aan de paddo's , hij bleef maar in ons ogen kijken en deed echt zwaar belachelijk . De pret was al snel over toen er een kickbokser tussenvloog ( vriend van ons), vuile skaters , komt er daar 1 af al slaande met zo'n skateboard. Gelukkig heb ik geen klappen gevangen dus alles was dik in orde |
| |
| | #6194 |
.. ok
__________________ If you never quit, you'll never lose! |
| |
| | #6195 |
| Huge Freak Aangemeld: jun 2005 Locatie: Nederland Leeftijd: 24 Geslacht: M
Stats: 1m85 90kg 9% Karma: | Re: wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?
Lol Corleone, denk volgende keer even na voordat je wat zegt wil je, of probeer eens wat ervaring op te doen.
__________________ Geniet, en onthoud; het leven bestaat niet alleen uit deadlifts en squats. |
| |