| | |||||||
| Registreren | FAQ | Ledenlijst | Sociale groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer forum als gelezen |
![]() |
| | Topic opties |
| | #4321 |
| Huge Freak Aangemeld: jan 2005 Locatie: Antwerpen Leeftijd: 22 Geslacht: M
Blog Berichten: 1 Stats: 2m30 40kg > 50% Karma: | Re: wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?
3 verschillende keren en mn vrienden vinden het goeie,daar zit het probleem volgens mij niet
__________________ >>>>>><<<<<< |
| |
| | #4322 |
| Monstrous Giant Aangemeld: apr 2007 Locatie: Naast de buren Leeftijd: 25 Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?
Laat hem testen
__________________ http://www.dailymotion.com/video/x3u...du-n-problem-y |
| |
| | #4323 | |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: sep 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 22 Geslacht: M
Citaat:
| |
| |
| | #4324 | ||
| Monstrous Giant | Re: wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?
Citaat:
Dat van die beelden die door je heen schoten is wel ook een teken dat de draad met de realiteit niet volledig was doorgeknipt en dat het misschien net wat te zwak was en te vroeg piekte. Ben benieuwd hoe de volgende keer gaat. Citaat:
Perzische opium is overigens een zwaar chill iets, heel aparte verdoving en droomachtige roes. Kan het echt aanraden, 'tis overigens best wel verslavend. Je voelt de aantrekkingskracht er wel van. En je kunt overdoseren, kijk daar dus wel mee uit. | ||
| |
| | #4325 | |
| Colossal Veteran Aangemeld: okt 2004 Locatie: Nederland Leeftijd: 26 Geslacht: M
Citaat:
Ga wat doen, zoek afleiding.
__________________ The Iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told that you are a god or a total bastard. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. I have found the Iron to be my greatest friend. Friends may come and go, but two hundred pounds is always two hundred pounds | |
| |
| | #4326 |
Blog Berichten: 1 Stats: 2m30 40kg > 50% Karma: | Re: wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?
was idd wel een slecht idee, net zoals in de spiegel kijken damn wat kan je er lelijk uitzien dan
| |
| | #4327 |
| Monstrous Giant Aangemeld: apr 2007 Locatie: Naast de buren Leeftijd: 25 Geslacht: M
Heb daarstraks rond 21u nog eens een baan ketamine opgesnort.... direct daarna op café geweest... had ik beter niet gedaan, ik heb niet echt van mijn beste kant laten zien
| |
| | #4328 |
| Ripped Bodybuilder Aangemeld: mei 2007 Locatie: Nederland Geslacht: M
Stats: 2m30 40kg 50% Karma: | Re: wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?
|
| |
| | #4329 | |
| Advanced Bodybuilder | Re: wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?
Citaat:
in het cafe ketamine ik heb gister in Walibi world 100 mg weggesnoven, nou die achtbanen worden 3 keer zo intens en het spookhuis was ook zo ziek we waren met zijn 6en, hele tijd in het openbaar cocaine en ket snuiven trouwens coke, ket en ketamine door elkaar komt erg dicht in de buurt van XTC, van de coke krijg je energie en beetje ectase, van ketamine ga je spacen en van GHB krijg je een ecstase. Ik voelde alleen de volgende dag nog wel dat ik drugs had gebruikt, normaal heb ik dat niet.
__________________ stats: 1,82 meter 85 kilo BF:11% BMI: 25,6 | |
| |
| | #4330 | |
| ..:: evil bunny ::.. Aangemeld: sep 2006 Locatie: Amsterdam Leeftijd: 26 Geslacht: V
Citaat:
__________________ Living in my own little world. DBB-chick van het jaar 2007/2008 DBB-slet van het jaar 2007/2008 | |
| |
| | #4331 |
De dosis was een beetje te groot en heb een uur op éénzelfde punt gestaan alsof ik elk moment ergens af kon vallen en als mensen met me begonnen praten zei ik niets terug
| |
| | #4332 |
| Freaky Bodybuilder Aangemeld: feb 2005 Locatie: België Leeftijd: 21 Geslacht: M
Stats: 1m85 93kg 13% Karma: | Re: wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?
2 apotheken geprobeerd, eentje ervan gelukt om efedrine te kopen.
|
| |
| | #4333 |
| Cool Novice Aangemeld: jan 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 22 Geslacht: M
op nature 1 mdma in plaats van pep gesnoven.. twas donker en vroeg om pep.. kreeg ik het verkeerde en dat heb ik geweten ook. Avond was vrijwel naar de klote, kwist niet dat je kan hallicuneren van dat spul. Hoorde stemmen overal stemmen van bekenden en zag die ook overal. Best angstaanjagend. |
| |
| | #4334 |
Ik denk idd dat dit ironisch bedoeld was. Lijkt me redelijk duidelijk.
__________________ Justice must not only be done, justice must also seen to be done. Don't act tough, BE tough. Life is too short to be small. I don't do drugs on Mondays Bigger, Better, (Un)Cut. Lord Blackadder: What's your last name Baldrick ? Baldrick: "Sod Off", ever since I was born, people call me; "Sod Off Baldrick". 101 kg @ 1.76m Momenteel doelen aan het herzien |
| |
| | #4335 | |
Citaat:
Stoute jongen, volgende keer niet meer doen he
__________________ Justice must not only be done, justice must also seen to be done. Don't act tough, BE tough. Life is too short to be small. I don't do drugs on Mondays Bigger, Better, (Un)Cut. Lord Blackadder: What's your last name Baldrick ? Baldrick: "Sod Off", ever since I was born, people call me; "Sod Off Baldrick". 101 kg @ 1.76m Momenteel doelen aan het herzien | |
| |
| | #4336 |
ik heb beetje keelpijn van al dat gefeest... maarja ik voel me al 3 dagen klote van die spacecake nog, ik heb ook nog tikjes, ik knipper opeens met mijn ogen om niks en mijn been gaat weleens trillen, twordt nu steeds minder, gelukkig, zal over 3 dagen wel weg zijn. zat 8 gram wiet in, in elk stuk zat 1 gram. Ik had ook nog is het grootste stuk. Wiet is echt verkankerd, echt mensen, ik zit aan narcosemiddelen (ghb, ketamine) en zelfs ik vind wiet te verdovend! Natuurlijk een klein beetje blowen is een licht effect, maar knetter stoned is gewoon niet leuk (nergens zin in etc.) en die drugs gaat nog slomer uit je lichaam dan al die chemicaliën, dus zelfs als het een natuurproduct is, het fucked je lichaam (en geest, ik heb niet voor niks van die zenuwtikken) wel voor een langere periode, vooral je hormonen raken uit balans voor een aantal dagen.
__________________ stats: 1,82 meter 85 kilo BF:11% BMI: 25,6 Laatst aangepast door Vintage : ma 4 aug 2008 om 18:04 |
| |
| | #4337 | |
Citaat:
Groot gelijk heb je daar over wiet, Vintage
__________________ http://www.dailymotion.com/video/x3u...du-n-problem-y | |
| |
| | #4338 | |
Citaat:
Want met die omschrijving die je daar geeft... zo zag half de wei eruit... en dan spreek ik nog niet over de portiers
__________________ Justice must not only be done, justice must also seen to be done. Don't act tough, BE tough. Life is too short to be small. I don't do drugs on Mondays Bigger, Better, (Un)Cut. Lord Blackadder: What's your last name Baldrick ? Baldrick: "Sod Off", ever since I was born, people call me; "Sod Off Baldrick". 101 kg @ 1.76m Momenteel doelen aan het herzien | |
| |
| | #4339 |
stoned zijn vind ik nu niet direct leuk, eerder een lastig gevoel, maar een paar trekjes dat gaat wel
| |
| | #4340 |
Effe een noob vraag tussendoor maar word je ook geil van XTC ? Of krijg je em niet eens meer omhoog?
__________________ I'm not a cheater I just do whatever it takes to get there citaat Jesaja: je bent al een fucking nobody in deze wereld, en met een ecto-fysiek ben je dat nog veel meer. 2 maanden niet trainen is gewoon kkgay, en daar word je dus ook genadeloos voor gestraft door de ijzergod. |
| |