| | |||||||
| Registreren | FAQ | Ledenlijst | Sociale groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer forum als gelezen |
![]() |
| | Topic opties |
| | #3341 | |
| Novice Aangemeld: mrt 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 23 Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?
Citaat:
| |
| |
| | #3342 |
| * тнє нαиd σƒ gσd * Aangemeld: jan 2007 Locatie: Lochristi Leeftijd: 24 Geslacht: M
ergens ligt dat ook deels aan de drugs zelf hé ! Mr nu wil ik niet opnieuw iets teweeg brengen hé !
__________________ Wronged Souls Don't Vanish ! You Think I Ain't Worth A Dollar, But I Feel like A Millionaire ! Dєαтн gσт тσ вє єαѕу ¢υz' ℓιƒє ιѕ нαя∂ ! |
| |
| | #3343 | |
| Novice Aangemeld: mrt 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 30 Geslacht: M
Stats: Karma: | Roinmooom is een leugenaartje en neukt zelden.
Citaat:
Je bent een echte ware loser. Roddelen over anderen, maar vertel de gebruikers hier dan wel de waarheid. Je bent dom,sloom en lui. Waarschijnlijk ook een heel klein pikkie daarom moet je met extra spierweefsel kweken om imposanter voor tekomen dan je daadwerkelijk bent. Besef je wel dat vrouwen ook om hersens geven. Lycergine is de enige die de waarheid daar nog spreekt, dat ie jou aanspreekt op je luie irritante postgedrag is je eigen domme klote schuld. om deze topic gaat het, hier staat de waarheid. Graaf jij maar lekker je kleibakkie uit sukkel. Wij lachen je vierkant uit je hebt jezelf goed voor lul gezet WAWHWHAHWHAWHA. DrugsForum - Het enige echte forum over drugs! :: Onderwerp bekijken - Is dit een mutant? Ronimoon, je moet is een keertje eerlijk zijn !! Vuile leugenaar .... Wietkweken zal je echt nooit leren loser, je bent en blijft voor eeuwig een loser. Wij zullen er persoonlijk op toezien dat je op Wietforum en op DrugsForum geen leven meer hebt. Dat zal je leren om iemand zwart te maken zonder dat ie zich kan verdedigen. Ik ben er blij om dat ik deze post van jou even heb onderschept. Stomme mongool je zou op ieder forum een andere naam moeten nemen want nu zul je gestalked worden tot je botten ontbinden. De groetjes van de fan club van Flugeltje en Lycergine Laatst aangepast door spyboy : vr 14 mrt 2008 om 18:42 | |
| |
| | #3344 |
| DBB-eliteracist Aangemeld: nov 2002 Locatie: Nederland Leeftijd: 39 Geslacht: M
Stats: - - - Karma: | Re: wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?
__________________ doel Man makes a gun - man goes to war Man can kill and man can drink And man can take a whore Kill all the blacks - kill all the reds And if there's war between the sexes Then there'll be no people left |
| |
| | #3345 |
| Ripped Bodybuilder | Re: wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?
Citaat: |
| |
| | #3346 |
| * тнє нαиd σƒ gσd * Aangemeld: jan 2007 Locatie: Lochristi Leeftijd: 24 Geslacht: M
Damn, het is hier precies toch wel uit de hand aan het lopen hé ! Ronimoon is echt wel niet zo goed bezig !! Weed kweken in zijn veranda'tje.... Mutantenweed dan nog!!
__________________ Wronged Souls Don't Vanish ! You Think I Ain't Worth A Dollar, But I Feel like A Millionaire ! Dєαтн gσт тσ вє єαѕу ¢υz' ℓιƒє ιѕ нαя∂ ! |
| |
| | #3347 |
| Freaky Bodybuilder | Re: wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?
|
| |
| | #3348 | |
Citaat:
__________________ Please correct me if I am wrong ---- LOG Ik wil m'n gewrichten alleen verneuken op zware lifts en niet op hardlopen ofzo.. - Tjok | |
| |
| | #3349 | |
Citaat:
__________________ Wronged Souls Don't Vanish ! You Think I Ain't Worth A Dollar, But I Feel like A Millionaire ! Dєαтн gσт тσ вє єαѕу ¢υz' ℓιƒє ιѕ нαя∂ ! | |
| |
| | #3350 |
| Huge Freak | Re: wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?
leave ronimoon alone !!!
|
| |
| | #3351 | |
| Monstrous Giant Aangemeld: apr 2007 Locatie: Naast de buren Leeftijd: 25 Geslacht: M
Citaat:
Nogmaals, ik heb 1 maal een zin van jouw gebruikt waarin zo mooi stond geformuleerd wat ghb is. Waarom zou ik berichten van jouw gebruiken op df, de heflt snapt toch niet wat er in staat. En je moet niet zomaar lullen, bewijs kerel. Iemand die zichzelf helemaal klem zuipt is mijn ogen niet veel beter dan iemand die een shot cocaine zet.
__________________ http://www.dailymotion.com/video/x3u...du-n-problem-y | |
| |
| | #3352 |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: mrt 2006 Locatie: België Leeftijd: 20 Geslacht: M
Goed, kheb m'n ban aangevraagd op drugsforum en die heb ik gekregen. Wat een stormloop hier zeg, en dat allemaal omdat ik lysergine uitgescholden heb. Amai hoor. |
| |
| | #3353 | |
| Monstrous Giant Aangemeld: apr 2007 Locatie: Naast de buren Leeftijd: 25 Geslacht: M
Citaat:
Maar Lysergine is een toffe gozer met veel verstand. Maar je kan niet met iedereen goed overweg komen
__________________ http://www.dailymotion.com/video/x3u...du-n-problem-y | |
| |
| | #3354 |
| Novice Aangemeld: mrt 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 23 Geslacht: M
Zijn jullie klaar voor meer Sietse of zal ik nog fftjes wachten?
|
| |
| | #3355 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: jan 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 26 Geslacht: M
Momentje, pak ff een bakkie
|
| |
| | #3356 |
| strength beyond strength Aangemeld: apr 2006 Locatie: sea of agony Geslacht: M
Stats: - - - Karma: | Re: wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?
__________________ I've seen the man use the needle, seen the needle use the man I see myself use the needle, see the needle in my hand |
| |
| | #3358 |
| Huge Freak | Re: wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?
|
| |
| | #3359 |
| Ripped Bodybuilder | Re: wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?
heb gelijk maar ff een lunch pakketje gemaakt.
| | #3360 |
Blijft mooi spul, wordt er alleen fucking depri van. Moet een hele week bijkomen, ook al tijden niet gehad trouwens. Gewoon een avondje in de week een flinke hasjbongo en daarna pottie spareribs vreten, is het mooiste wat er is.
__________________ ''Overrated is Underrated''. |
| |