| | |||||||
| Registreren | FAQ | Ledenlijst | Sociale groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer forum als gelezen |
![]() |
| | Topic opties |
| | #2322 |
| Jehova's getuige | Re: wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?
Wie zegt dat ik strikt voor de sport leef. Ik leef om te leven. Maar als je naast dit alles een goed voedingsschema hebt is de schade voor je fysiek erg te beperken.
__________________ you need people like me, you need people like me to point your fucking finger and say...that's the bad guy! voor de dames |
| |
| | #2323 |
| Dutch Bodybuilder | Re: wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?
Ja ok, kversta wel wat je wilt. Misschien kwam het ietwat extreem over. Maar ik zie het gewoon als volgt, als je nu echt alles telkens geeft in de gym en dan gewoon alles verkloot tijdens het bijvoorbeeld uitgaan aan alcohol of pillen , dan vind ik da gewoon niet kunnen.
|
| |
| | #2324 | |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: nov 2006 Locatie: Nederland Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?
Citaat:
Even om hier op terug te komen, Heb gisteren en eergisteren beide een feestje gehad en MDMA genomen. Eergisteren sloeg de pil wat laat aan, maar kon me hoofd er nog goed bijhouden. Gisteren sloeg de pil wat heviger aan, terwijl ik wel dezelfde dosering had genomen (halfje). De persoon waarvan ik ze had, had mij al verteld dat de pillen redelijk sterk waren. Gisteren begon het echt ff voor me ogen te "zweven" en had ik een sterke drang om mensen te bellen etc. Ik heb dan ook met heel wat mensen gepraat en ge-smst/gebeld. Het jammere vond ik dat de pil wat snel uitgewerkt waren. Ik snap dat je 't gevoel niet vast kan houden, maar ik had wel verwacht dat de werking wat langer zou zijn. Al met al wel een succes en zeker nog eens waard om te doen. Ik ben alleen bang dat de neiging, om weer naar zo'n pil te grijpen, nu sneller zal komen. 'T gevoel is gewoon uniek en zeker niet met alcohol te behalen. Maar ik denk dat ik het alleen zou nemen met wat grotere feestjes. Om het geld hoef je 't ook niet te laten liggen, ik betaalde zo'n €2,50 per pil. Ik weet niet wat de standaard prijs voor zo'n pil is, maar ik vond het wel goedkoop eerlijk gezegd. | |
| |
| | #2325 | |
| Huge Freak Aangemeld: jan 2005 Locatie: Antwerpen Leeftijd: 22 Geslacht: M
Blog Berichten: 1 Stats: 2m30 40kg > 50% Karma: | Re: wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?
Citaat:
__________________ 1,2,3 | |
| |
| | #2326 | |
| Huge Freak Aangemeld: jan 2005 Locatie: Antwerpen Leeftijd: 22 Geslacht: M
Blog Berichten: 1 Stats: 2m30 40kg > 50% Karma: | Re: wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?
Citaat:
als je echt voor je sport leeft zou ik het beperken tot 4 keer per jaar, het nooit nemen vind ik onzinnig, mdma moet iedereen eens genomen hebben
__________________ 1,2,3 | |
| |
| | #2327 |
| Competitive Bodybuilder | Re: wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?
heb pas voor de eerste keer een pilletje gehad maar was zeker niet de laatste keer alcohol drink ik maar 3/4 keer per jaar.
__________________ Altijd Volle Gas! |
| |
| | #2328 | |
| Monstrous Giant | Re: wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?
Citaat:
Heb G helaas zo misbruikt en ken het door en door dat ik er enkel nog slaperig van wordt. Wel jammer want kon het effect altijd apprecieren. | |
| |
| | #2329 |
is toch een jaar of 4, 5 geleden al hoeft voor mij niet meer
__________________ Men logje: http://forum.dutchbodybuilding.com/f...ml#post3968491 |
| |
| | #2330 |
| Banned Aangemeld: mrt 2007 Locatie: Arnold's Executiekamer Leeftijd: 20 Geslacht: M
geen xtc meer voor mij, geef mij maar lsd 1x in de 3 maanden.
|
| |
| | #2331 |
Acid. |
| |
| | #2332 |
| Monstrous Giant Aangemeld: apr 2007 Locatie: Naast de buren Leeftijd: 25 Geslacht: M
Je levenstijl veranderd door drugs waardoor je minder gemotiveerd en gepassioneerd je sport kan doen.
__________________ http://www.dailymotion.com/video/x3u...du-n-problem-y |
| |
| | #2333 | |
| Jehova's getuige | Re: wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?
Citaat:
Neemt niet weg dat acid ook top is
__________________ you need people like me, you need people like me to point your fucking finger and say...that's the bad guy! voor de dames | |
| |
| | #2334 |
| King of the hill Aangemeld: okt 2002 Locatie: Amsterdam Leeftijd: 27 Geslacht: M
Waar is die TS eigenlijk gebleven?
__________________ Texas Method Het beste argument tegen democratie is een conversatie van vijf minuten met een gemiddelde stemgerechtigde. - Winston Churchill |
| |
| | #2335 |
| Colossal Veteran | Re: wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?
__________________ Proud member of The DBB Traps Squad 1RM: Squat(boxed): 170kg // Bench: 140kg // Deadlift: 195kg(niet actief mee bezig) // NP/MP: 100 KG mijn log // mijn foto bulking up (again) 103kg --> 105kg voor 1 april laatste update: 25 maart 2009 volg hier: http://forum.dutchbodybuilding.com/f...ml#post3568211 :D |
| |
| | #2336 |
| Banned Aangemeld: mrt 2007 Locatie: Arnold's Executiekamer Leeftijd: 20 Geslacht: M
i love psychedelische drugs |
| |
| | #2337 |
Het versneld je geestelijke verouderingsproces, en op jonge leeftijd ontwikkel je ook snel. Kans is er dat je je eerder op terreinen gaat bevinden waar je anders pas jaren later mee zou bezighouden. Dus eventueel met een volwassener bewustzijn rondloop dan generatiegenoten. Wat niet goed of slecht is.
|
| |
| | #2338 | |
| Huge Freak Aangemeld: mei 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 24 Geslacht: M
Citaat:
Om het effect te verlengen zou je na een uur gewoon nog een kwart kunnen nemen, en dan na een tijdje weer. Je zal de heerlijke inslag nooit terug krijgen, maar je kan op deze menier de trip wel verlengen. Wel oppassen dat je op tijd stopt, anders lig je in je bed nog te stuiteren. | |
| |
| | #2339 |
denk dat de meeste 16, 17 jarige hier over een paar jaar wel anders overdenken maja was ooit zelf ook zo als ik er nu op terug zie, vind ik het een wast of time elk weeked te liggen gebruiken enzo toen deet ik niet aan sport ben met alles gestopt en beginnen te sporten mis het zeker niet wat jullie nu als goede ervaringen beschrijven, heb ik zo iets van tja ooit was ik ook zo dom is mijn mening, niet dat ik kritiek heb, ieder doet wat hij wilt
__________________ Men logje: http://forum.dutchbodybuilding.com/f...ml#post3968491 |
| |