AndroidHealthClinic

Waarom zie je altijd meer mannen dan vrouwen in het uitgaan?

Bezoekers in dit topic

RoniMoon1989

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
26 mrt 2006
Berichten
2.163
Waardering
95
Op café, in een discotheek... zie je altijd meer mannen dan vrouwen. Hoe komt dat?

Er zijn toch evenveel mannen als vrouwen van -laten we zeggen- tussen de 16 en de 30?

Wat doen die wijven dan op vrijdag- en zaterdagavonden?


Serieuze vraag, overigens.
 
worden gepaald door angelus

serieus antwoord, overigens.
 
Geen idee.
Lekkere vrouwen zijn er bijna nooit inderdaad
 
gaan misschien liever naar een gay bar ofzo, of ergens anders waar ze geen last van opdringerige kerels hebben.
bezette vrouwen gaan ook zelden meer uit, terwijl mannen dat toch vaak wel blijven doen.
 
Geen idee.
Lekkere vrouwen zijn er bijna nooit inderdaad

als je er vanuit gaat dat het uiterlijk van vrouwen standaard normaal verdeeld is met een gemiddelde van 5/10 en een standaardafwijking van 1,75; betekent dit dat er 95% meer mannen en niet-lekkere vrouwen zijn overal (niet alleen tijdens het uitgaan), dan lekkere vrouwen.

statisticised!

edit: er vanuitgaande dat een lekkere vrouw minstens een 8,5/10 moet zijn ofc
 
Laatst bewerkt:
blijven bij de kids duh
 
Mannen gaan zuipen en nken en laten zich door niemand tegen houden. Vrouwen willen een leuke tijd.

Een leuke tijd heb je ook thuis op de bank met een filmpje. Neuken en zuipen begint in de disco.
 
Geen idee.
Lekkere vrouwen zijn er bijna nooit inderdaad

denk toch het omgekeerde, een lelijk wijf zal veel minder snel uitgaan dan een lelijke man.
 
Vrouwen hebben over het algemeen minder zin denk ik om op café of naar een disco te gaan, dus blijven ze thuis (organiseren eventueel daar een vrouwenonderonsje).
 
Laatst bewerkt:
Vrouwen hebben altijd hoofdpijn, tenminste dat zeggen ze altijd tegen me.
 
Vrouwen hebben over het algemeen minder zin denk ik om op café of naar een disco te gaan, dus blijven ze thuis (organiseren eventueel daar een vrouwenonderonsje).

met kussengevechten in nachtjapons enzow
 
Geen idee.
Lekkere vrouwen zijn er bijna nooit inderdaad
Weet niet waar jij uitgaat, maar ik zie zaterdagavond als een soort lopend buffet..
 
Weet niet waar jij uitgaat, maar ik zie zaterdagavond als een soort lopend buffet..

De wijven die er rondlopen, zijn inderdaad wel heet. Alleen zijn er gewoon niet veel dames aanwezig. :(
 
logisch die liggen in bed en worden gepound in hun kont door hun vriend, het is een feit dat de meerderheid van de dames al een vriend heeft omdat voor dames veel makkelijker is om een date te scoren dan voor mannen
 
logisch die liggen in bed en worden gepound in hun kont door hun vriend, het is een feit dat de meerderheid van de dames al een vriend heeft omdat voor dames veel makkelijker is om een date te scoren dan voor mannen

ja maar voor elke vrouw die gepound wordt is er wel een vent.
 
Omdat mannen willen nken en omdat mannen zich veiliger voelen in het openbaar.

Case closed.
 
Back
Naar boven