- Waardering
- 422
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 13%
Dit is de eerste keer dat ik met met vrienden op vakantie ga en heb geen idee wat een goede site is zonder dat ik over een paar maanden op tv ben met RED MIJN VAKANTIE.
Weet iemand een goede site hiervoor die ook nog eens niet te duur is.
Ik zou in eerste instantie met 4 vrienden gaan, maar due geld en andere problemen ga ik nu nog maar samen met 1 vriend.
-2 Personen dus.
-Ik wil liever niet mee met een jongeren reis organisatie, hoor hier slechte verhalen over.
-Lokatie: Lloret de Amer (als iemand een betere plek in spanje weet houd ik me aanbevolen, zolang het maar niet aan de west-kust is.)
-Appartement.
-Dicht bij strand en uitgaans gebied.
Datum van vertrek: 10 Augustus (kan niet eerder, wel later)
Weet ook iemand wat ik kan verwachten dat ik kwijt ben aan het eind van de vakantie? (bedrag in euro's)
Het liefst ga ik 2 weken, maar ik zie wel wat voor mooie tips jullie mee aankomen.
Karma voor iedereen die met een goede tip/link aankomt.
Weet iemand een goede site hiervoor die ook nog eens niet te duur is.
Ik zou in eerste instantie met 4 vrienden gaan, maar due geld en andere problemen ga ik nu nog maar samen met 1 vriend.
-2 Personen dus.
-Ik wil liever niet mee met een jongeren reis organisatie, hoor hier slechte verhalen over.
-Lokatie: Lloret de Amer (als iemand een betere plek in spanje weet houd ik me aanbevolen, zolang het maar niet aan de west-kust is.)
-Appartement.
-Dicht bij strand en uitgaans gebied.
Datum van vertrek: 10 Augustus (kan niet eerder, wel later)
Weet ook iemand wat ik kan verwachten dat ik kwijt ben aan het eind van de vakantie? (bedrag in euro's)
Het liefst ga ik 2 weken, maar ik zie wel wat voor mooie tips jullie mee aankomen.
Karma voor iedereen die met een goede tip/link aankomt.