MuscleMeat

Waar je vakantie boeken voor aankomende zomer?

Bezoekers in dit topic

sTiiWaZz

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
4 okt 2011
Berichten
4.114
Waardering
422
Lengte
1m93
Massa
92kg
Vetpercentage
13%
Dit is de eerste keer dat ik met met vrienden op vakantie ga en heb geen idee wat een goede site is zonder dat ik over een paar maanden op tv ben met RED MIJN VAKANTIE.

Weet iemand een goede site hiervoor die ook nog eens niet te duur is.
Ik zou in eerste instantie met 4 vrienden gaan, maar due geld en andere problemen ga ik nu nog maar samen met 1 vriend.

-2 Personen dus.
-Ik wil liever niet mee met een jongeren reis organisatie, hoor hier slechte verhalen over.
-Lokatie: Lloret de Amer (als iemand een betere plek in spanje weet houd ik me aanbevolen, zolang het maar niet aan de west-kust is.)
-Appartement.
-Dicht bij strand en uitgaans gebied.

Datum van vertrek: 10 Augustus (kan niet eerder, wel later)


Weet ook iemand wat ik kan verwachten dat ik kwijt ben aan het eind van de vakantie? (bedrag in euro's)
Het liefst ga ik 2 weken, maar ik zie wel wat voor mooie tips jullie mee aankomen.



Karma voor iedereen die met een goede tip/link aankomt.
 
Ai je bent wel laat met boeken man, wordt moeilijk om nog een degelijke kamer te krijgen zonder met kakkerlakken te hoeven stoeien.

Jongerenorganisatie is niets mis mee or! Ben vorig jaar met GOGO naar Lloret gegaan en had zo'n vipcard besteld, scheelde echt een hoop in de kosten ;). Zijn ook veel uitjes enzo die je dan kan doen.

Ga je met de bus of met het vliegtuig?

Als je GOGO toevoegt op Facebook dan komen er ook heel vaak van die kortingscodes langs (50 euro ofso), scheelt weer een beetje ;).

Het strand is overigens ook niet heel boeiend daar or, ik lag vorig jaar nog half kotsend in de kamer en toen was de rest naar het strand gegaan. Je kon alleen ergens liggen als je letterlijk je handdoek op iemand zou leggen.
 
Ai je bent wel laat met boeken man, wordt moeilijk om nog een degelijke kamer te krijgen zonder met kakkerlakken te hoeven stoeien.

Jongerenorganisatie is niets mis mee or! Ben vorig jaar met GOGO naar Lloret gegaan en had zo'n vipcard besteld, scheelde echt een hoop in de kosten ;). Zijn ook veel uitjes enzo die je dan kan doen.

Ga je met de bus of met het vliegtuig?

Als je GOGO toevoegt op Facebook dan komen er ook heel vaak van die kortingscodes langs (50 euro ofso), scheelt weer een beetje ;).

Het strand is overigens ook niet heel boeiend daar or, ik lag vorig jaar nog half kotsend in de kamer en toen was de rest naar het strand gegaan. Je kon alleen ergens liggen als je letterlijk je handdoek op iemand zou leggen.

bus of vliegtuig weet ik nog niet, heb nog helemaal niks geregeld.

Ik hoef ook niet persé naar Lloret, als iemand een ander/betere plek weet hoor ik graag :)

Maar ik hoorde dus dat je bij een jongerenreis al gauw erg veel betaald voor wat je niet krijgt, en als je gewoon opjezelf erheen gaat je alleen betaald voor wat je daadwerkelijk doet/heengaat.
 
bus of vliegtuig weet ik nog niet, heb nog helemaal niks geregeld.

Ik hoef ook niet persé naar Lloret, als iemand een ander/betere plek weet hoor ik graag :)

Maar ik hoorde dus dat je bij een jongerenreis al gauw erg veel betaald voor wat je niet krijgt, en als je gewoon opjezelf erheen gaat je alleen betaald voor wat je daadwerkelijk doet/heengaat.

mwua, ligt er natuurlijk aan voor hoelang je gaat. Als je maar een kort weekje gaat en niet heel veel drinkt dan heeft een hele organisatie natuurlijk niet veel voordeel. Maar het scheelt wel qua regelen, 1 knop en je hebt alles. Als je vliegtuig niet kan vliegen omdat er weer een stomme vulkaan uitbarst ben je dan ook gewoon zeker van vervoer terug enz.

Ik weet niet hoe oud je bent, maar de leeftijd die rondloopt in LLoret is 16-20, met hier en daar wat uitschieters natuurlijk.

Ik wou zelf dit jaar naar Marmaris maar daar wou de rest niet heen :mad:. Daar ligt de leeftijd iets hoger 18-23 is mij verteld. Alles is ook vet goedkoop daar.



Als je uiteindelijk wel naar Lloret gaat moet je maar ff PB sturen voor relaxte eettentjes enzo.
 
Ik zou echt niet naar Loret gaan, ben daar 1 dag geweest toen we ons appartement in malgrat waren uitgezet.. Zou er nog niet dood willen worden gevonden.

Persoonlijk heb ik mijn beste vakantie in Alanya doorgemaakt, maar dat zou ook kunnen komen doordat we echt mazzel hadden met het aantal dames in ons appartement (1 groep van 8 vrouwen die er al zaten toen we aankwamen, en toen die groep wegging meteen 8 nieuwe vrouwen erbij). Verder waren de andere omstandigheden (strand, sfeer, uitgaan, eten, appartement) ook gewoon zeer goed.

Malgrat de mar was ook tof 2 jaar geleden, 3 jaar geleden Sunny Beach was opzich ook wel lachen, maar wel de minste van de vakanties. Albufeira was ook gezellig al was ik daar toen niet echt voor het stappen.
 
Wij hebben op www.booking.com geboekt, erg goedkoop en je kunt reviews per apartement lezen ;)
 
Heb wel zin om 2 weken naar zeeland te gaan, maar ik kan vrienden niet echt enthousiast maken om daar een huisje ofzo te huren. Iemand nog een leuke tip?
 
Heb wel zin om 2 weken naar zeeland te gaan, maar ik kan vrienden niet echt enthousiast maken om daar een huisje ofzo te huren. Iemand nog een leuke tip?
Ben toen ik 17 was naar Appelhof-Terschelling geweest. Prima tijd gehad en niet duur :) En super veel vrouwelijk schoon, maar je kunt beter zelf een topic maken denk ik.. :rolleyes:
 
mwua, ligt er natuurlijk aan voor hoelang je gaat. Als je maar een kort weekje gaat en niet heel veel drinkt dan heeft een hele organisatie natuurlijk niet veel voordeel. Maar het scheelt wel qua regelen, 1 knop en je hebt alles. Als je vliegtuig niet kan vliegen omdat er weer een stomme vulkaan uitbarst ben je dan ook gewoon zeker van vervoer terug enz.

Ik weet niet hoe oud je bent, maar de leeftijd die rondloopt in LLoret is 16-20, met hier en daar wat uitschieters natuurlijk.

Ik wou zelf dit jaar naar Marmaris maar daar wou de rest niet heen :mad:. Daar ligt de leeftijd iets hoger 18-23 is mij verteld. Alles is ook vet goedkoop daar.



Als je uiteindelijk wel naar Lloret gaat moet je maar ff PB sturen voor relaxte eettentjes enzo.

Ik wou eerst naar Ibiza gaan, maar kreeg te horen dat gemiddelde leeftijd daar wel boven de 20 is en ik ben 18 dus leek lloret me wel goed.

Ben even aan het kijken op die Bookings.com en hoop dat ik daar wat vind

---------- Post toegevoegd Sun 25 Mar 2012 om 21:44 ----------

Heeft mischien ook nog iemand tips of je wel of niet een klein Zyzz tasje moet aanschaffen, ik heb normaal alleen mijn mobiel en portemonee mee en ben nog nooit iets verloren als ik ging stappen, maar ik weet niet hoe wilt het allemaal in zulke steden er aan toe gaat.
 
Ik wou eerst naar Ibiza gaan, maar kreeg te horen dat gemiddelde leeftijd daar wel boven de 20 is en ik ben 18 dus leek lloret me wel goed.

Ben even aan het kijken op die Bookings.com en hoop dat ik daar wat vind

---------- Post toegevoegd Sun 25 Mar 2012 om 21:44 ----------

Heeft mischien ook nog iemand tips of je wel of niet een klein Zyzz tasje moet aanschaffen, ik heb normaal alleen mijn mobiel en portemonee mee en ben nog nooit iets verloren als ik ging stappen, maar ik weet niet hoe wilt het allemaal in zulke steden er aan toe gaat.

Om de 50 meter kom je een groepje Negers tegen die allemaal horloges en sieraden en drugs aan je willen verkopen. Als je langs hun loopt moet je ook het meest op je spullen letten. Zelf heb ik niks meegemaakt qua diefstal maar het gebeurt er wel veel denk.
 
Daarom zei ik dus gwn bij een organisatie ;) 1 klik en je hebt alles.

Onthoud trouwens ook dat als je via zon site boekt je eerder in de buurt van gezinnen zit met je kamer ipv bij andere jongeren.
 
Stel nou dat ik deze boek he: http://www.booking.com/hotel/es/hos...8-26;srfid=5bcfa9dc8169fc83ad7a383efce97fcaX3

Dan heb ik dus nog niet eens het vervoer zelf geregeld, hoe ga ik dat nu weer fixen dan?
Nooit geweten dat ff een vakantie boeken zo moeilijk was
Wij vliegen met transavia. Super mooie vliegtijden. Van Barcelona met de trein naar Lloret, daar taxi pakken naar het apartementencomplex an klaar zijn we. €360,- aparttement + vlucht :) Beachmasters en Gogo etc. plakken daar zo'n €150,- bovenop.... Het is inderdaad makkelijk maar €150,- is voor mij veel geld.
 
Daarom zei ik dus gwn bij een organisatie ;) 1 klik en je hebt alles.

Onthoud trouwens ook dat als je via zon site boekt je eerder in de buurt van gezinnen zit met je kamer ipv bij andere jongeren.
Je moet inderdaad zeker weten dat ze ook groepen jongeren accepteren. Aangezien ons aparttement ook door beachmasters wordt aangeboden denk ik dat dat bij ons wel goed zit ;)

---------- Post toegevoegd Mon 26 Mar 2012 om 11:23 ----------

dit zijn alleen hotels? Ik ben van plan zelf elke dag te koken en dat kan niet echt in een hotel
Apartments aanvinken.
 
Lloret was 10 haar geleden misschien goed. De verhalen ervan blijven ook rond gaan. Maar onthoud wel dat in deze tijd Lloret een plaats is waar 75% mannelijk is. Wil je veel chicks ga dan ergens anders heen.
 
Elke dag zelf koken ga je niet volhouden daar. Ik zri dat toen ook maar dat bleef vervolgens bij elke ochtend eitjes bakken.

Er zat een super goedkoop "restaurant" vlak bij mijn hotel en dan was je voor 6-7 euro p.p klaar, ent was nog lekker ook!
 
Je moet inderdaad zeker weten dat ze ook groepen jongeren accepteren. Aangezien ons aparttement ook door beachmasters wordt aangeboden denk ik dat dat bij ons wel goed zit ;)

---------- Post toegevoegd Mon 26 Mar 2012 om 11:23 ----------


Apartments aanvinken.

Dankje, ik kan nog steeds geen karma aan je geven :l

Lloret was 10 haar geleden misschien goed. De verhalen ervan blijven ook rond gaan. Maar onthoud wel dat in deze tijd Lloret een plaats is waar 75% mannelijk is. Wil je veel chicks ga dan ergens anders heen.

Wat is dan een plek met meer chicks? Ik ben ook aan het kijken bij Blanes, maar dat is 100 meter naast Lloret..

Elke dag zelf koken ga je niet volhouden daar. Ik zri dat toen ook maar dat bleef vervolgens bij elke ochtend eitjes bakken.

Er zat een super goedkoop "restaurant" vlak bij mijn hotel en dan was je voor 6-7 euro p.p klaar, ent was nog lekker ook!

Ben van plan om idd 100 eieren te kopen en paar kilo kip, eerste dag investeren we gewoon een paar uur om alle kip te braden net als je nu ook doet voor de hele week.
Maarja uiteindelijk zuip je je daar toch al naar de **** dus kan ik net zo goed niet op mijn eten letten ^^,
Ik ga gewoon kijken hoe lang het vol te houden is.
 
Kip en eieren? :roflol:

Geloof me daar heb je echt geen zin in allemaal, hooguit de eieren.. Enige wat wij deden was een aantal eieren koken sochtends maar ook dat werd minder naarmate de vakantie vorderde. Na een tijdje vreet je gewoon als je naar het strand gaat bij een strandtent.
 
Idd gewoon zoveel mogelijk kcal naar binnen stampen met je brakke kop. Of het nou kip of hamburgers zijn maakt voor dat weekje ook niet zoveel uit imo. Met hamburgers zit je sneller aan de 2500-3000kcal dus kzou lekker daarvoor kiezen;)
 
Back
Naar boven