XXL Nutrition

Voor alle fans van Frans Bauer, wie is er fan?

Ben jij een Frans Bauer-fan?

  • Ja, Frans Bauer is the best!

    Stemmen: 10 16,4%
  • Nee, het is een schijtzieke gaylord.

    Stemmen: 51 83,6%

  • Totaal stemmers
    61

Bezoekers in dit topic

Corleoné

Monstrous Giant
15 jaar lid
Lid geworden
22 mei 2004
Berichten
12.641
Waardering
1.123
Lengte
1m77
Massa
84kg
Frans Bauer is the best!!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik heb vannacht in mijn dromen een engel gezien, het lijkt wat vreemd maar toch is het waar.. Kijk eens hoe hij dit zingt, het is net alsof ie het meent, respect!!
 
Het forum is nu officieel naar de klote, hadden we eerder vandaag het gabber-revival-topic, kom jij nu aanzetten met een Frans Bauer topic. Het is nu nog slechts wachten op een Di-rect en Jantje Shit topic, en dan hebben we alle muzikale bagger die Nederland te bieden heeft wel gehad.
 
Ja ik ben een groot Frans fan,heb al menig concert mogen aanschouwen!
Vooral zijn samenwerkingen met Marianne Weber zijn van grote klasse.
Zitten voor mij echt emotionele momenten in!
 
Iedereen die in dit topic post behalve ik verdient een nekschot :D
 
Dit is wsch een grap.... deed vroeger ook altijd alsof ik fan was.
 
Dit is wsch een grap.... deed vroeger ook altijd alsof ik fan was.

:roflol:, Nou, ik moet toegeven dat ik z'n muziek en hemzelf zeer grappig vind en juist daardoor heb ik hem wel graag. Maar de teksten en zo kan je moeilijk serieus nemen en de nummers zijn idd enorm zoet en cliché enz, maar komaan mensen het is frans bauer!! Je kan toch onmogelijk een hekel hebben aan "heb je even voor mij".. Ik zou gerust naar één van z'n optredens willen gaan en zou me er ook amuseren, alleen maar om de man in actie te zien en me even te laten gaan op die lekkere decadentie, of hoe je het ook wil noemen:D
 
Slipknot heeft een nummer over hem gemaakt.

Een greep uit dit nummer:
You are wrong, ****ed, and overrated
I think I'm gonna be sick and its your fault
This is the end of everything
You are the end of everything
 
Volgens mij heeft frans wel een goeie gruntstem.
 
niet aanwezig.
 
ik hou nu en dan wel eens van wat nederlandstalig, maar franske bauer ? echt niet !
 
Frans Bauer hoor je te draaien in een Mercedes van vóór '93 of in een Ascona.
 
Grappig topictitel:

Als dit topic voor alle fans van Frans Bauer is, dan zal je best een eenzijdig resultaat krijgen uit je poll.
 
optie 2

het was wel even schrikken toen ik erachter kwam dat het een man was die 'heb je even voor mij' zong. kende het nummer enkel van de radio, dacht echt dat het om een smartlap van een oud wijf ging.
 
Ja ik ben een groot Frans fan,heb al menig concert mogen aanschouwen!
Vooral zijn samenwerkingen met Marianne Weber zijn van grote klasse.
Zitten voor mij echt emotionele momenten in!

Alsjeblieft, ik hoop dat je sarcastisch bent. :o
 
Alsjeblieft, ik hoop dat je sarcastisch bent. :o

Nee man!
Moest een paar keer werken bij zijn concerten,en als ik dan goed naar de text luisterde dan werd ik echt emotioneel!Herken mezelf in heel veel van zijn texten!
 
Ik begrijp niet waarom iedereen hier zo tegen de Frans is, zijn muziek is mss geen hardrock ofzo, maar voor het zoete levenslied is hij toch the best!! Ik dacht ook wel dat nederlanders vol lof gingen zijn over hem. :(
 
sinds die bauer bananenspleet presenteert kan ik die kop nie meer zien.
 
Ik begrijp niet waarom iedereen hier zo tegen de Frans is, zijn muziek is mss geen hardrock ofzo, maar voor het zoete levenslied is hij toch the best!! Ik dacht ook wel dat nederlanders vol lof gingen zijn over hem. :(

Hazes keepte het tenminste nog real.
 
Back
Naar boven