MuscleMeat

uitgaansvolk (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Jeffre

Cool Novice
Lid geworden
28 mrt 2011
Berichten
105
Waardering
1
Lengte
1m95
Massa
90kg
Wat voor soort publiek komen jullie meestal tegen met uitgaan? :D
Ik was gister ergens, waar bijna alleen maar vrouwen waren die op getinte mannen vielen. Kennen jullie dat soort clubs/vrouwen? Sprak met zo andere blanke jongen, die vond het ook zwaar hinderlijk! Bij sommige chicks ging het bijna zover dat ze je zouden negeren omdat je blank bent. :(
 
Ik kom alleen in clubs waar 14-15 jarige sletjes lopen

je weet toch mattie
 
Denk omdat getinte mensen iets ouder er uit zien, en meisjes vallen op oudere jongens.
 
Ik heb ook dit probleem man.
Overal dat ik kom ben ik de enige blanke. En dan lopen er 100 vrouwen.
En ze kijken allemaal naar die 10 getinte mannen :(

:fa:
 
Nee het is egt nog steeds je acne.
 
forever alone ben ik
 
Ik ga niet uit???
 
Ik snap niet waarom....


[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Ik dacht dat ze je negeerde omdat je acne had?

Ja ik denk dat dat ook o.a een reden is, maar daar is een vorig topic over gegaan. Maar ik was met nog 2 blanke mensen die geen acnee hebben, en die hadden hetzelfde. Dusja, snap je :D;)
 
Ja ik denk dat dat ook o.a een reden is, maar daar is een vorig topic over gegaan. Maar ik was met nog 2 blanke mensen die geen acnee hebben, en die hadden hetzelfde. Dusja, snap je :D;)

Jullie moeten naar de vrouwtjes gaan.
Niet zielig in een hoekje de vrouwtjes aanstaren.
 
Je kan wel even lekker zitten en/ of wat eten & drinken bij MOMO Amsterdam of Twenty Third Bar (23e verdieping Okura). Verder kan je het overal leuk maken, nou ja bijna overal. Gewoon gezellig doen.
 
ik snap het niet? als je als blanke onder zonnebank ligt, ben je toch ook ''getint''??? dus als je onder zonnebank ligt heb je meer chans... slaat nergens op
 
Ik ga niet meer uit sinds mijn lever op 65 staat
 
Back
Naar boven