MuscleMeat

uitgaan in helsinki (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

dareal

Ripped Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
1 mei 2006
Berichten
4.136
Waardering
25
hoor vaak verhalen over het uitgaansleven in Denemarken, de verhouding mannen tot vrouwen schijnt daar 1 op 3 te zijn, dus dat is wel chill:D kan iemand izjn ervaringen delen?
 
Helsinki is de hoofdstad van Finland dude. Man/vrouw verhouding is in Finland zo'n 40/60 heb ik me laten vertellen. 1 op 3 lijkt me nogal sterk.
 
hehe daar gaat shutter ook nog wel een keertje een kijkje nemen
 
denemarken ben ik 2 maal een week geweest, leuk land, stervens duur en de vrouwen niet bijzonder. Het is me niet opgevallen dat daar de verhoudingen anders liggen.

helsinki schijnt inderdaad wat beter bedeelt te zijn, ik moet daar nog eens een weekendje stappen.
 
Whoehaha!!! Droog. En die verhouding klopt inderdaad niet, want dat is in IJsland.

en laat er in ijsland nou neet geen klote te doen zijn. (zus van een vriend van mij is getrouwd met zo'n eskimo)
 
Reykjavik valt genoeg te beleven in het nachtleven hoor. De vrouwen komen daar naar jou toe in plaats van andersom.

In Helsinki is dat ook zo, maar ligt de verhouding iets ongunstiger dan in Reykjavik. En als jij bloeiend nachtleven, gokken, zuipen en sneeuwscooter rijden niets te doen vind, dan is er inderdaad niets te doen. ZO vet he om met zijn sneeuwscooter over kilometers bevroren ijs te scheuren en mooie snelheden halen :)
 
Reykjavik valt genoeg te beleven in het nachtleven hoor. De vrouwen komen daar naar jou toe in plaats van andersom.

In Helsinki is dat ook zo, maar ligt de verhouding iets ongunstiger dan in Reykjavik. En als jij bloeiend nachtleven, gokken, zuipen en sneeuwscooter rijden niets te doen vind, dan is er inderdaad niets te doen. ZO vet he om met zijn sneeuwscooter over kilometers bevroren ijs te scheuren en mooie snelheden halen :)


Ik begin nu met plannen voor mijn volgende vakantie:D;)
 
en laat er in ijsland nou neet geen klote te doen zijn. (zus van een vriend van mij is getrouwd met zo'n eskimo)

whahahahaha, sterk ouwe
 
Voor mooie vrouwen moet je in zweden zijn :evilnana:
 
en laat er in ijsland nou neet geen klote te doen zijn. (zus van een vriend van mij is getrouwd met zo'n eskimo)

in het ad van zaterdag stond er toevallig een heel stuk over ijsland. schijnt dat je in reykjavik tegenwoordig goed uit kan gaan. dus maar goed ik was zelf van plan om een keer naar zweden te gaan.
 
Voor mooie vrouwen moet je in zweden zijn :evilnana:


idd ik heb het geweten op kreta hehe

maar hoe zijn de verhoudingen daar dan, ckerz 60% man, 40% vrouw
 
denemarken ben ik 2 maal een week geweest, leuk land, stervens duur en de vrouwen niet bijzonder. Het is me niet opgevallen dat daar de verhoudingen anders liggen.

Spreek ik helemaal tegen, het ligt misschien aan tijd/plaats maar ben er ook 2x geweest en voor mij is Denemarken qua uitgaan nog steeds als een paradijs...
 
Als je moet naar het buitenland gaan voor vrouwen... :rolleyes:
 
Thailand moet ook bijzonder zijn.....
 
haha, waarom nog niet naar Australie?
 
Back
Naar boven