XXL Nutrition

The Sixties and seventies...

Bezoekers in dit topic

Alles van the doors

Topic kan gesloten worden nu :P
 
70's waren best dope, ook al was ik jong maar de 80's kwamen echt hard in je schedel door al die nieuwe shit, technologie enzo, videogames, Betamax,VHS, Star Wars in de bios en al die nieuwe muziek, en MTV eindelijk op me TV thuis.
Dat kon de 70's echt niet.
 
Eerste Star Wars is van 1977 ;)
 
Laatst bewerkt:
Return of the Jedi vind ik de beste.
 
70's waren best dope, ook al was ik jong maar de 80's kwamen echt hard in je schedel door al die nieuwe shit, technologie enzo, videogames, Betamax,VHS, Star Wars in de bios en al die nieuwe muziek, en MTV eindelijk op me TV thuis.
Dat kon de 70's echt niet.

Maar de eighties is niet veel van blijven hangen qua muziek, is mijn gevoel. Van de '60 en '70 wel.
 
Maar de eighties is niet veel van blijven hangen qua muziek, is mijn gevoel. Van de '60 en '70 wel.


Heel veel wat nu gedaan wordt heeft veel invloeden van de jaren 80, ook wordt in de muziek veel teruggegrepen op de jaren 80.
Retro gebeuren enz..
Maar om je echt te zeggen dat muziek wel degelijk is blijven hangen heb ik er twee voor je:
1: House is ontstaan eind jaren 80 (heb dit zelf meegemaakt) en nog steeds here to stay.
2: Rap brak door begin 80/midden 80 en is nog steeds een muziekstroming die niet weg te denken is.

De 80's vergis je daar niet in.
 
Heel veel wat nu gedaan wordt heeft veel invloeden van de jaren 80, ook wordt in de muziek veel teruggegrepen op de jaren 80.
Retro gebeuren enz..
Maar om je echt te zeggen dat muziek wel degelijk is blijven hangen heb ik er twee voor je:
1: House is ontstaan eind jaren 80 (heb dit zelf meegemaakt) en nog steeds here to stay.
2: Rap brak door begin 80/midden 80 en is nog steeds een muziekstroming die niet weg te denken is.

De 80's vergis je daar niet in.

Ik heb me niet zo goed uitgedrukt, denk ik.
Met "blijven hangen" bedoel ik dat er -is mijn indruk- niet zoveel nummers uit de jaren '80 in het collectief geheugen zijn blijven hangen of nog weleens op de radio te horen zijn, dit itt de sixties en seventies. Zelfs de nineties waren beter in dat opzicht, voor mijn gevoel dan toch.
 
Back
Naar boven