MuscleMeat

Ghb

  • Topic starter Akira
  • Startdatum
  • Reacties 131
  • Weergaven 14K
  • Volgers 8

Bezoekers in dit topic

Akira

Huge Freak
Elite Member
15 jaar lid
Lid sinds
1 aug 2005
Berichten
8.424
Waardering
129
Hoi mede bodybuilders en GHB liefhebbers,

Voor het vak Frans heb ik de opdracht gekregen om een mondelinge presentatie te brengen over GHB. Ik heb zelf nog nooit GHB kunnen ervaren dus ik zoek graag een krachtige beschrijving van de drug en de effecten ervan. Ik moet er 3 minuten over kunnen lullen in het Frans.
Aangezien velen van jullie getrainde GHB gebruikers zijn stel ik die vraag dan ook hier ;) Dus zouden jullie me kunnen helpen met mijn presentatie? Ik weet dat het internet volstaat met info maar ik wil persoonlijke, simpele info:)

Hopen karma verzekerd
 
Wat wil je precies weten? Hoe je het maakt? Wat je ervan voelt?...

Dit is wat ik een keer hebt gebruikt voor een presentatie

Hoop dat je er iets aan hebt

Wat is het?

GHB
 
Laatst bewerkt:
stigmatisatie!
 
Een korte beschrijving met de effecten en zo, maar simpel uitgelegd.
 
Voor Gezond Hollands Brood moet je naar de bakker.:D
 
Je kan het goed gebruiken als jij zin aan nken hebt, en je vriendin niet.:D
 
Ja Markie, grapjas


Ik zoek gewoon wat persoonlijke ervaringen en wat leuke anekdotes
 
Sorry kon het niet laten.
Ik heb het wel eens gebruikt. Lekker spul in combi met xtc. Ook lekker spul om op te nken. Alleen als je te veel neemt kan je wel eens out gaan of extreem gekke bekken trekken. Slaap er ook goed op na een feest. Het is wel als je een vloeistof vorm neemt zoutig bitter. Weet niet in poedervorm.
Ik ga dit jaar naar trance energy en ga het cker weer gebruiken :D
 
Jaren geleden wel eens gebruikt, en ik werd er een beetje zweverig van.
Maar na een tijdje werd ik alleen maar moe en vond ik er niks meer aan.
Als ik toen wist wat het echt was had ik het nooit gedaan.
 
Ghb: een goedje Gammabutyrolactone welke je samen met wat andere vieze goedjes mengt vormt het produkt GHB. Inname van die produkt is zeer bitter, en na vaak gebruiken, zal je het kokhalzend tot je nemen. Na een minuut of 45 vormt er een raar gevoel door je lichaam wat resulteert in een xtc achtige trip na ongeveer 75 minuten.

Je wordt een bloedgeil van, maar een tikje te veel GHB wil dus ook zeggen dat je op een gegeven ogenblik niet eens meer klaarkomt. Je wordt er ook heel slaperig van. Iemand die ik ken is tijdens het bffen in slaap gevallen bovenop het k*tje.
Alles wordt intensiever, zoals muziek of een neukpartij. Tis zeer af te raden te veel alcohol te drinken, daar GHB met alcohol kan lijden tot een coma of bewusteloosheid wat zelfs de dood als vervolg kan hebben. Men kan ook stikken in hun bewusteloosheid in hun eigen kots of het inslikken van de tong.

Na een uur of 3 begint de werking zichtbaar af te nemen, maar dan werkt het nog steeds uitstekend als een slaapmiddel. Nadeel is dat je er dieper en zwaarder van kan gaan ademen, wat dus een flinke snurkpartij teweeg kan brengen. De dag erna heb je nergens last van. Geen kater, geen hoofdpijn etc.

Aanbevolen hoeveelheid voor mannen zal om en nabij de 5ml zijn, voor vrouwen zou ik zeker beginnen met de helft of iets minder. Vrouwen worden achterlijk nat van dit goedje, dus weet waar je aan begint ;)
 
Leuke toevoegingen heren, met Yzord op nummer 1!!!!

KARMA :roflol:












Wie nog toevoegingen heeft mag altijd posten ;)
 
Je hebt trouwens ook drugsforum waar alles opstaat.
 
Tis een erg zout goedje wat niet echt te pruimen is. Afhankelijk van hoeveel je gegeten hebt voor inname voel je het na ongeveer 15 minuen (totaal nuchtere maag) tot max 45 minuten na inname. Hoeveel je moet nemen hangt ook veelaf van hoeveel en hoe lang voor inname je gegeten hebt. Het gevoel lijkt een beetje op een dronk, tis iig totaal niet te vergelijken me XTC wat sommige beweren. Je wordt wel lichtelijk euphorisch maar zeker niet niet als met xtc. Je evenwicht wordt wat verstoord en je wordt vaak een beetje scheel. Je voelt het meestal in heel je lichaam wel, wat erg relaxed is. Muziek wordt wel wat vetter en je wordt wat prateriger, en niet te vergeten, errug geil. Als je met wat GHB in je nek een paar mooie dames tegen komt komt er een dierlijke geilheid over je heen. Al met al lekker spul, maar het komt pas echt tot zijn recht als je het combineerd met xtc!
 
Veel gebruikte partydrug omdat het populair is en na een halve dag merk je er weinig meer van. Ik geloof zelfs dat het dan ook niet meer detecteerbaar is en je zou zelfs zo naar huis kunnen rijden.

Gruwelijke combi met coïtus! Wordt vaak naar binnen gesmokkeld in waterbalonnetjes of lenzenpotjes. Je mixed het door je drinken en klaar is Kees. Lijkt op water maar heeft een vreemde smaak. Als je er te veel van neemt kan het goed fout gaan maar dat is met alles.
Meesten noemen het ''G'' maar ''gehaktballen'' wordt ook populairder.

Ik moet best veel nemen wil ik het voelen maar als ik het begin te voelen moet ik rustig aan doen want je kan hem flink gaan spacen! Maar niet zo extreem als tikkels..

Populair bij vrouwen.

Meer weet ik ff niet.
 
Toen ik het de eerste keer genomen had, dacht ik dat ik ging sterven. Ik had veel te veel genomen, maar merkte dat niet omdat het effect pas wat later begint te werken. Ineens kon ik bijna niet meer ademen, kreeg ik het heel warm en zat ik in het midden van de tent alles uit te kotsen. Was geen al te aangename ervaring.
 
Mja doseren is beetje lastig. Daarom kun je beter beetje rustig aan beginnen en niet meer nemen dan 1ml per 20 kg licaamsgewicht. Als je na half uur a 45 minuten nog niets voelt kan je dan nog eens 1 ml bij nemen. Net zo lang tot je het begint te voelen.
 
@Yzord bitter??? nog nooit bittere ghb op alleen zout.... en je kan er bij het innemen nog wel eens van gaan kokhalzen:o
 
Vindt het spul ook niet te pruimen, echt een raar smaakje vooral in bier. Kan het niet goed beschijven.
 
Back
Naar boven