MuscleMeat

DBB Stapavond 9 juni 2012 Rotterdam

Locatie:


  • Totaal stemmers
    117
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

Ano_050121

Freaky Bodybuilder
Lid sinds
19 feb 2011
Berichten
5.439
Waardering
658
Lengte
1m94
Massa
125kg
Samen met een aantal leden kwam dit ter sprake.. Lijkt mij prachtig om eens met een clubje DBB boys (en girls) af te spreken en een fijn avondje te stappen..

De DBB-stapavond gaat plaatsvinden op 9 juni 2012 in Rotterdam

Aanmelden? Ga naar de laatste pagina en copy/paste de namenlijst en voeg jezelf toe.
Alleen aanmelden als je echt van plan bent te komen!!!
 
Laatst bewerkt:
Ik ga mee! Breda of Groningen is awesome om te stappen. Maar Groningen valt denk ik af vanwege decentrale ligging :P
 
Wie woont er op een centrale plek in Nederland en heeft een kast van een huis waar we allemaal kunnen slapen 's nachts? :)
 
Ik ga mee! Breda of Groningen is awesome om te stappen. Maar Groningen valt denk ik af vanwege decentrale ligging :P

Is voor mij 2 uur reizen, laat staan voor de Brabo's onder ons :D

Oh ja, is ook wel handig als de kroegen lang open zijn, dus niet om 2 uur al naar buiten gegooid worden.. Meesten zullen wel met OV zijn en om nou de hele nacht op de trein te wachten is ook niks.
 
Bij Breda, ben ik in!

---------- Post toegevoegd Fri 4 May 2012 om 21:18 ----------

Na breda kunnen we door naar Antwerpen..haha.
 
Is voor mij 2 uur reizen, laat staan voor de Brabo's onder ons :D

Oh ja, is ook wel handig als de kroegen lang open zijn, dus niet om 2 uur al naar buiten gegooid worden.. Meesten zullen wel met OV zijn en om nou de hele nacht op de trein te wachten is ook niks.

Wel echt een aanrader hoor, alles heel dicht bij elkaar, heel veel uitgaansmogelijkheden en ontzettend veel mooie vrouwen.
 
Ik ga mee! Breda of Groningen is awesome om te stappen. Maar Groningen valt denk ik af vanwege decentrale ligging :P

Whahaha. Liggen alleen twee lekker ver uit elkaar.
Woon je in het midden?
 
Count me in! A'dam is voor mij prima, als 't wat anders wordt heb ik er ook geen problemen mee.
 
Wel echt een aanrader hoor, alles heel dicht bij elkaar, heel veel uitgaansmogelijkheden en ontzettend veel mooie vrouwen. H

Tja, heb ik ook gehoord ja.. En goeie mentaliteit, Randstad wijven zijn nou niet de leukste en dan moeten we met z'n allen Rondea weer troosten. :D;)
 
Whahaha. Liggen alleen twee lekker ver uit elkaar.
Woon je in het midden?

Ik woon ongeveer in het midden ja! Mijn zus heeft zeven jaar in Groningen gestudeerd en heb aardig wat vrienden in Oosterhout wonen, vandaar dat ik het daar wel ken.
 
Wel echt een aanrader hoor, alles heel dicht bij elkaar, heel veel uitgaansmogelijkheden en ontzettend veel mooie vrouwen.

alleen het accent is wat minder sexy
 
Utrecht is natuurlijk super-centraal en heel goed bereikbaar met de trein (aangezien ik toch echt wel wil drinken), ik weet alleen niet of stappen daar tof is.
 
Jammerrrr, moet elk weekend werken tot eind mei, toch IN mocht de datum na het weekend van 1 juni uitvallen
 
Groningen is dichtbij:D

Waarom OV? Je kan toch met auto?
Of hier zijn mensen die niet drinken & rijden?
 
Lijkt mij wel echt te vet :D
 
Studentes komen daar overal vandaan, die stadjes zijn niet interessant hoor ;) Dus daar hoor je niks van.

En alsof een accent een big deal is. Ik vind het wel wat hebben. Dat platte wat ze hier in Noord Holland lullen is ook niet alles. (inclusief ikzelf)

Maar ik vind het een leuk plan DG, maar ik denk toch dat het voor velen nogal een drempel word qua afstand..
 
Je kan btw niet mis gaan met breda of utrecht
Breda voor een mega kroegentocht en utrecht meer voor de club vibe
 
Utrecht heb je echt meer de kroegjes. Geen discotheken, maar wel lekkere chicks. Wel heel studentikoos allemaal. Amsterdam is wel een goed idee.
 
Back
Naar boven