MuscleMeat

Dansen tijdens uitgaan

Bezoekers in dit topic

TinniPunani

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
16 okt 2009
Berichten
133
Waardering
4
Lengte
1m71
Massa
60kg
Vetpercentage
8%
Wie van jullie danst er in een club of discotheek? Dans je ook in bijv. een cafe als andere mensen dansen?

En heb je een bepaalde sT?

Ik vind mezelf een sufk*t omdat ik niet dans, k durf niet omdat ik niet kan. Dus bitches vinden me saai snappie..
 
meer zuipen?
 
Dan lijk ik een debieltje.. en dat is ook niet aantrekkelijk
 
ik vind je ook maar saai
 
Ik doe alleen aan "schuren"
 
Jij bent de player van DBB geloof ik.. dus had niet anders verwacht.. hoe doe je dat schuren? Begin jij ermee of.. hoe komt zo'n lekker schuurpartijtje tot stand dan?
 
Willen alle nerds hun bek houden?
 
Als je niet danst ben je een brutale homo. Van die gasten die de hele avond met hun makkers langs de bar hangen en biertje na biertje achterover gooien. Epic waste of time.
 
Jij begrijpt het.. maar hoe ga je dansen als je het niet kan? niemand heeft het me ooit geleerd.. en ik sta nog liever de coolguy te wezen dan mezelf voor lul te zetten met een vage dans..
 
ik ben trouwens geen kloon ik ben gewoon nieuw hier.. ik had al een topic gepost met vragen over voedingsschemaen trainingsschema maar werd weinig op geantwoord. ik zie dat er meer mensen in vage topics komen dus ik dacht laat ik dit eens vragen. Op youtube staan ook geen tutorials ofzo.. ik wil niet poplocken of breakdancen. Ik wil gewoon lekker kunnen dansen met een drankje in mn hand, op house ofzo.
 
Alsof iedereen naar je zit te kijken? :s
Je valt veel meer op als je stil staat, dan dat je je zit te amuseren en te dansen.
 
maar als je raar danst dan val je negatief op.. dat wil ik niet weetje. ik verdiep me ook in pickup maar daar zeggen ze dat je niet de dansvloer op moet. ik wil dat juist wel als ik even tegen niemand wil praten
 
ik ben trouwens geen kloon ik ben gewoon nieuw hier.. ik had al een topic gepost met vragen over voedingsschemaen trainingsschema maar werd weinig op geantwoord. ik zie dat er meer mensen in vage topics komen dus ik dacht laat ik dit eens vragen. Op youtube staan ook geen tutorials ofzo.. ik wil niet poplocken of breakdancen. Ik wil gewoon lekker kunnen dansen met een drankje in mn hand, op house ofzo.

Dit dan?

http://www.youtube.com/watch?v=ZPaMdxC6CQI
 
met je 28 jaar ben je best een sukkel.. zo ga je toch niet in een club of cafe staan?
 
Back
Naar boven