| |||||||
| Registreren | Forumregels | FAQ | Ledenlijst | Sociale groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer forum als gelezen |
![]() |
| | Topic opties |
| | #1581 |
| Monstrous Giant Aangemeld: jan 2005 Locatie: Antwerpen Leeftijd: 22 Geslacht: M
Blog Berichten: 1 Stats: 2m30 40kg > 50% Karma: ![]() ![]() | Re: Centraal Drugs Topic
@hete laptop ik kan ook niet tegen weed, wel niet zo erg als jouw maar gegarandeert dat ik me helemaal rot voel na een joint. Psychedelica kan ik ook niet tegen, geef mij maar stims Laatst aangepast door MeDieViL : di 13 jul 2010 om 10:48 |
| | |
| | #1582 |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: jun 2010 Locatie: Nederland Geslacht: V
Stats: 1m99 91kg 14% Karma: ![]() | Re: Centraal Drugs Topic
Ik ga never nooit meer wiet/hasj gebruiken. De zelfmoorden van mijn vrienden, vrienden die haten, de wereld die mij klaarstoomt, en dat soort vage ZEER NEGATIEVE gedachtegangen gaan er steeds door mijn kop.
__________________ Vanaf eind Maart 2010 begonnen met: twee weken cut, twee weken bulk, herhaling cyclus. http://www.vibe.com/content/eminem-c...ory-dying-live *** Waarom het dierlijke ontkennen, als het geestelijke daarvan afhankelijk is? ●●● Verslaafd aan het beleven van zijn topdagen... http://www10.antenna.nl/hersenstorm/Aanverw_stoornissen6.html Meer kennis, meer vrijheid |
| | |
| | #1583 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: okt 2007 Locatie: V Geslacht: M
Stats: 1m50 n/b ? Karma: ![]() | Re: Centraal Drugs Topic
__________________ 'Ik begrijp niet dat je de muziek van Lady Gaga slecht kan vinden, dan heb je echt wel geen smaak.' -Corleoné Ach ja, ze is mss niet zo aantrekkelijk, maar ik vind haar manier van uitdrukken wel enorm origineel, krachtig en gevoelig. Ik zou haar eigenlijk meer neuken om haar creatieve en smaakvolle geest en haar sterke uitstraling dan om haar lichaam. -Corleoné |
| | |
| | #1584 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: okt 2006 Locatie: België Leeftijd: 25 Geslacht: M
Stats: 1m86 79kg 8% Karma: ![]() | Re: Centraal Drugs Topic
Misschien intressant voor een natuurlijke high? ![]() Mucuna pruriens seeds contain high concentrations of levodopa, a direct precursor of the neurotransmitter dopamine. It has long been used in traditional Ayurvedic Indian medicine for diseases including Parkinson's Disease.[16][17] In large amounts (e.g. 30 g dose) it has been shown to be as effective as pure levodopa/carbidopa in the treatment of Parkinson's Disease, but no data on long-term efficacy and tolerability is available.[18] In addition to levodopa, Mucuna also contains serotonin (5-HT), 5-HTP, nicotine, N,N-DMT (DMT), bufotenine, and 5-MeO-DMT. As such, it could potentially have psychedelic effects, and it has purportedly been used in ayahuasca preparations.[19] The mature seeds of the plant contain about 3.1-6.1% L-DOPA,[12] with trace amounts of 5-hydroxytryptamine (serotonin), nicotine, DMT-n-oxide, bufotenine, 5-MeO-DMT-n-oxide, and beta-carboline.[20] One study using 36 samples of the seeds found no tryptamines present in them.[21] The leaves contain about 0.5% L-DOPA, 0.006% dimethyltryptamine (DMT), 0.0025% 5-MeO-DMT and 0.003% DMT n-oxide.[22] http://en.wikipedia.org/wiki/Mucuna_pruriens |
| | |
| | #1585 |
| Monstrous Giant Aangemeld: jan 2005 Locatie: Antwerpen Leeftijd: 22 Geslacht: M
Blog Berichten: 1 Stats: 2m30 40kg > 50% Karma: ![]() ![]() | Re: Centraal Drugs Topic
Daar ga je nix van voelen, heb hier LDOPA (sinemet) liggen word je alleen kotsmisselijk en uitgeput van. Globaal verhogen van dopamine heeft weinig nut.
|
| | |
| | #1586 | |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: okt 2006 Locatie: België Leeftijd: 25 Geslacht: M
Citaat:
L-Dopa is niet zo'n verschrikkelijk goed ergogeen middel, hebben sporters ontdekt. Het aminozuur verdwijnt te snel uit het bloed. Om nog niet bekende redenen leidt gebruik van Mucuna pruriens wel tot een stabiele verhoging van de L-Dopa-spiegel. http://www.ergogenics.org/supplement115.html | |
| | |
| | #1587 |
Idd, komt omdat alle LDOPA in het bloed word omgezet in dopamine wat op zijn beurt niet door de BBB geraakt, maar sinemet bevat ook cardidopa wat die omzetting tegenhoud en zo genoeg de hersenen binnen laat. Het werkt ook effectief tegen parkinson, dus dopamine verhoogt het zeker. |
| | |
| | #1588 |
Dus geen positieve effecten van L-dopa dan? Dat is raar, je zou vermoeden van wel.
|
| | |
| | #1589 | ||
Citaat:
Mss kan een hoge dosis ldopa wel een euforisch effect hebben maar zal niet de moeite zijn, hier is een case report van ldopa "abuse". Citaat:
---------- Toegevoegd om 02:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:34 ---------- DA transporters kunnen enorm snel omhoog gaan, dus de dopamine juist terug weghalen van de belangrijke regio's met ldopa waardoor je dus alleen zit met dopamine in the motorieke regio's. | ||
| | |
| | #1590 |
Maar L-dopa kan toch graakt toch altijd vrij makelijk door de BBB. Het is dopamine zelf die dit niet kan. Het probleem is dat L-dopa snel uit het bloed verdwijnt. Bij Mucuna pruriens zou dit niet zijn. Het bevat nog wel intressante stoffen, 5-MeO-DMT bv die voor psychedelische effecten kan zorgen.
Laatst aangepast door Cools : vr 16 jul 2010 om 01:42 |
| | |
| | #1591 | |
Citaat:
Heb al reports gelezen over mucuna en veel bijzonders lijkt het niet, waste of money imo. ---------- Toegevoegd om 02:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:42 ---------- Er zit echt te weinig 5-MEO-DMT in voor een actieve werking te hebben. | |
| | |
| | #1592 |
Outbreak of acute toxic psychosis attributed to Mucuna pruriens Vind het momenteel niet terug. Maar was dus een groep mensen die een hele hoop mucuna pruriens gekookt hadden en het water opgedronken met alle gevolgen vandien. Laatst aangepast door Cools : vr 16 jul 2010 om 01:51 |
| | |
| | #1593 |
Jawel, ik geloof wel dat mucuna's ldopa door de BBB geraak, had het gwn over pharmaceutische LDOPA. Mucuna is vergelijkbaar met sinemet, zullen ook actieve substanties inzitten die de omzetting in het lichaam tegenhouden. |
| | |
| | #1594 |
Wel spijtig, je zou verwachten dat je de hele dag er gelukkig van zou zijn ![]() Mss is het beter dopamine via testosteron dan te verhogen. |
| | |
| | #1596 | |
Citaat:
hehe, je hebt ook plantenextracten met een anti-oestrogene werking. Die aromatase saboteren en zo test verhogen. Je hebt er ook die de receptoren blokkeren, maar dan zit je nog met teveel oestrogeen in lichaam dat verrwerkt moet worden en aan andere receptoren kan hechten. Een paar voorbeelden.Champignon remt aromatase. http://www.ergogenics.org/voeding42.html Geen krachtiger natuurlijk anti-oestrogeen dan mangosteen. http://www.ergogenics.org/supplement171.html Gojibes is anti-oestrogeen. http://www.ergogenics.org/supplement220.html Heb er een paar geprobeert en ze werken goed. De Goji bes is wel speciaal. Deze zet estradiol om naar het minder actieve estrone en estriol. Je hebt er ook die de testosteron verhogen via een andere weg. Dierstudie: gember verhoogt testosteronspiegel. http://www.ergogenics.org/voeding82.html#1 Ik vermoed dat het ook oestrogeen verlaagd want men vocht is na 2 dagen weg. Laatst aangepast door Cools : vr 16 jul 2010 om 02:21 | |
| | |
| | #1597 |
Als die dingen goed voor je werken is dat top, tolerantie kan wel optreden op de lange termijn voor de stemmingsverhogende werking.
|
| | |
| | #1598 |
| Monstrous Giant | Re: Centraal Drugs Topic
5-MEO-DMT moet met een MAO inhibitor worden gecombineerd anders is het oraal inactief.
__________________ De essentie van God |
| | |
| | #1599 |
|
| | |
| | #1600 | |
Citaat:
---------- Toegevoegd om 03:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 03:25 ---------- Yup door de dopamine. | |
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| grote, topic |
| Topic opties | |
| |